Wow.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij kondigde bijvoorbeeld aan dat er een persconferentie zou komen, wat later de aankondiging van Van Basten's afscheid zou zijn.
Hij was de eerste die wist dat Obama president van Amerika zou worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef 122448 het volgende:
Welke reacties van Montana hebben ervoor gezorgd dat hij hier zoveel krediet krijgt van de zovelen?
En hij kwam ook met het nieuws van de interesse in Onyewu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij kondigde bijvoorbeeld aan dat er een persconferentie zou komen, wat later de aankondiging van Van Basten's afscheid zou zijn.
En dus Feyenoord naait door rood te krijgen? Rare jongens die kakkerlakken.quote:
Dat was cultheldquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij was de eerste die wist dat Obama president van Amerika zou worden.
Heb je nou helemaal lopen zoekenquote:
Ik bedoel dat je best met betere voorbeelden mag komen als je iemand wilt overtuigen, mij maakt het niet zo veel uit of hij een insider is of niet.. ik vind alleen dat hij vandaag beter niets had kunnen zeggen als hij het zelf toch niet wilt zeggen.quote:
Berichten zonder bronquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees ook nog berichten over Tosic die naar Ajax zou komen.
Jawel. Maar het is zinloos om miljoenen uit te geven aan spelers die het niveau niet verhogen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De echte top komt niet meer naar Ajax, snap je dat dan niet?
Hoef je niet te zoeken hoor. Als je op Kerlon zoekt op Youtube dan is dat filmpje bij mij de eerste hit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb je nou helemaal lopen zoekenMaar om even op je opmerking door te gaan.
Fer doet dat in de 16 bij feyenooord-ajax inde 89e minuut bij een 0-0 stand
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd jij je kop nou eens druiloor, met die onzinnige smilies van je.
Montana is betrouwbaar.
Staat Lindenbergh daar nou ook met een jonko?quote:
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.quote:
Of kan hij het niet naar buiten brengen omdat ie anders zijn bron o.i.d verlinkt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Crap, dacht dat er echt nieuws kwam....zo te zien zit M0NTANA er een keertje naast
Bron?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Dvm86 het volgende:
Ik lees ook nog berichten over Tosic die naar Ajax zou komen.
Oke en dan komt er niemand en dan zeur je ook weer. Dus wanneer is het wel goed dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is zinloos om miljoenen uit te geven aan spelers die het niveau niet verhogen!
Iemand die bij de VI werkt toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.
Ik wil wel eens weten wat M0NTANA z'n bron is.
Hoe loop ik zelf te trollen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nu loop je zelf ook lekker te trollen.
Ik wil wel eens weten wat M0NTANA z'n bron is.
Zie dit voor het eerstquote:
Zo goed nieuws is het natuurlijk niet dat er niks mogelijk is qua aankopen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Crap, dacht dat er echt nieuws kwam....zo te zien zit M0NTANA er een keertje naast
wat boeit mij het nou dat hij een stuk langer meedraait, ik vraag alleen waarom hij zoveel krediet krijgt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij draait al een stuk langer mee op dit forum dan jij he
Foei Maarten en Olafquote:
Oh ja, de jongens van VI zijn betrouwbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iemand die bij de VI werkt toch?
geloof me, dat verdiend hij. Maar het is niet aan ons om dat te zeggen. Hij wist van het vertrek van Van Basten voordat er uberhaupt geruchten waren, volgens mij wist hij ook snel van de Zeeuw en heeft wel vaker goed gezeten in het verleden dat hij nu niet ineens als een halve zool behandeld hoeft te worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef 122448 het volgende:
[..]
wat boeit mij het nou dat hij een stuk langer meedraait, ik vraag alleen waarom hij zoveel krediet krijgt?
Al zitten ze aan de coke of lsd, als ze maar kampioen worden!quote:
Ja! Hup AGOVV!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zitten ze aan de coke of lsd, als ze maar kampioen worden!
gastjes als gabbylicious moet je dan ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef Urquhart het volgende:
Montana verdient krediet. Ik ben al blij als hij zijn info hier met ons wilt delen, en dan mag hij er best weleens naast zitten
Enige verschil is, dat Montana vaker betrouwbare dingen heeft gemeldquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef damsco het volgende:
De inside informatie van Montana klopt evenveel als mijn informatie dat Suarez naar Barcelona zou gaan. Is het aan jullie om te beslissen of Montana even betrouwbaar als ik ben, of dat ik even betrouwbaar als Montana ben.
Tief op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef damsco het volgende:
De inside informatie van Montana klopt evenveel als mijn informatie dat Suarez naar Barcelona zou gaan. Is het aan jullie om te beslissen of Montana even betrouwbaar als ik ben, of dat ik even betrouwbaar als Montana ben.
ah, ok... weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
geloof me, dat verdiend hij. Maar het is niet aan ons om dat te zeggen. Hij wist van het vertrek van Van Basten voordat er uberhaupt geruchten waren, volgens mij wist hij ook snel van de Zeeuw en heeft wel vaker goed gezeten in het verleden dat hij nu niet ineens als een halve zool behandeld hoeft te worden.
Wat is nou je probleem?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
gastjes als gabbylicious moet je dan ook niet serieus nemen.
M0NTANTA = Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Zullen we weer lekker over Ajax gaan lullen hier ipv over M0NTANA?!
Dat is een andere naam voor een verdediger die al eerder is genoemd. Ff opzoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |