Wat kan Genee het schelen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef Prosac het volgende:
Montana zegt nooit zomaar iets en fuckt bij mijn weten nooit de Ajacieden hier. Zou me tegenvallen als het nu wel een grap blijkt te zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor twee miljoen euro was dit ook een leuke Ajax-spits geweest: http://news.bbc.co.uk/spo(...)anderers/8230798.stm
Niets maar M0NTANA blijkbaar wel.quote:
Ach geduld, ik heb het programma niet eens aanstaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niets maar M0NTANA blijkbaar wel.
Heb toch eens geduld.
Kom dan ook niet met zulke domme uitspraken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach geduld, ik heb het programma niet eens aanstaan.
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
En qua nieuwtjes durf ik mijn hand in het vuur voor M0NTANA te steken.
Met dat brandje in Groningen was het ook niet moeilijk om je hand in het vuur te steken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.![]()
Dat was echt heel heet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met dat brandje in Groningen was het ook niet moeilijk om je hand in het vuur te steken.
Jij steekt liever een bus in de fik dan je hand in het vuur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders ik wel en dat zou ik niet snel doen voor een Ajacied.![]()
Wat snmap je niet aan:quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
Geen idee wat M0NTANA bedoelt, maar zijn bronnen zijn vaak wel goed.
Denk zelf iets in de technische staf en dat er nog iemand vertrekt.
Of, of. Suárez?
Blijft jammer dat iedereen maar blijft denken dat het een FC Groningen fan was die dat gedaan heeft, terwijl er gewoon een plaatselijke pyromaan met aandachtekort voor is opgepakt..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:31 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij steekt liever een bus in de fik dan je hand in het vuur.
Niet gelezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat snmap je niet aan:
GEEN transfernieuws?
Heeft er ook wel eens naast gezeten. Maja dit is een specifieke referentie naar de uitzending van vanavond dus dan zal ie het vast wel daadwerkelijk weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft M0NTANA betrouwbare bronnen of is hij journalist ofzo? Hij weet namelijk wel vaak exclusieve dingen.
Idioot ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Blijft jammer dat iedereen maar blijft denken dat het een FC Groningen fan was die dat gedaan heeft, terwijl er gewoon een plaatselijke pyromaan met aandachtekort voor is opgepakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |