Nouja in iedergeval wel een persoonlijkheid in de groep.. dat kan Ajax wel gebruiken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef Prosac het volgende:
Wat een held zeg die Pantelic. Ik ben fan.
[ afbeelding ]
Bron ter bevestigingquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef ericajax het volgende:
Stadion gaat worden verbouwd. Capiciteit naar de 80.000 en grachten gaan dicht.
Dat is wat hij hoopt, het is geen goed nieuws volgens Montanaquote:
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is wat hij hoopt, het is geen goed nieuws volgens Montana
Word het nog graflelijkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Uh-oh.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat hoop ik, straks zitten in geldnood of zoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.
als ie maar geen geld van Ajax heeft doorgesluisd naar andere ondernemingen ofzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan zal het wel met vd Boog te maken hebben gok ik.
quote:Jong Ajax verliest met 0-2 van NEC
maandag 31 augustus, door sv, Amsterdam, 18:56u, as
Jong Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen Jong NEC met 0-2 verloren. Het was de tweede opeenvolgende nederlaag voor het team van Pieter Huistra.
Opstelling Jong Ajax: Vermeer; Anita, Kappelhof (60. Aslan), Blind, Atouba; Lindgren, Donald (60. Overtoom), Van der Heijden; Martina, Jongebloet en Sousa Campos.
Heb ik eens bezig gezien toen hij nog bij Bayern zat. Kon er toen niks van, 2 meter lang en ongeveer net zo kopsterk als Boussoufa. Zou me verbazen als 'ie opeens een soort Jan Koller blijkt te zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
Voor twee miljoen euro was dit ook een leuke Ajax-spits geweest: http://news.bbc.co.uk/spo(...)anderers/8230798.stm
Ik verwacht een enorme anti-climax.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog 10 minuutjes, ik zit er klaar voor.
M0NTANA is betrouwbaar dus wacht maar gewoon af.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef F1Bas het volgende:
MONTANA zal wel op al deze reacties geilen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef F1Bas het volgende:
MONTANA zal wel op al deze reacties geilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |