quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Penisbaard het volgende:
Net als Fifa 10 en Call of Duty Moderne Oorlogsvoering 2
hierquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
20 november trouwens in Nederland! Hahaha!
Pro evo faalt nu gast. Lees voor de verandering even wat reviews van dat spel. Ze doen ver onder voor Fifa.quote:
Niet dat steekhoudende argumenten helpen bij PES-fanboysquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Pro evo faalt nu gast. Lees voor de verandering even wat reviews van dat spel. Ze doen ver onder voor Fifa.
Ik heb ook pes gespeeld maar speel nu fifa omdat het gewoon beter is.
Maar dat terzijde
Ja true.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet dat steekhoudende argumenten helpen bij PES-fanboys![]()
![]()
en Fifa-fanboys
![]()
![]()
Geef eens full screen print screen, misschien ligt het aan je resolutie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Even tussendoor: ik krijg tieten te zien als ik een PM krijg
[ afbeelding ]
ja kutquote:
nee inmiddels alweer weg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef eens full screen print screen, misschien ligt het aan je resolutie.
ik dacht dat je naar maandag weesquote:
en zo is het ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Drinky het volgende:
ach, als we geluk hebben en het net als de vorige Assassins creed is, is ie al op BT en nieuwsgroepen te vinden een maand voor ie nog uit is
Zal best. Maar donder opquote:
goedzoquote:
Kan je hem vragenquote:
kuikenquote:
Mirror is ook wel gaaf ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
AC en Mirror's Edge waren eigenlijk de enigs6e games die me het Next gen gevoel gaven.
Te downloaden vanaf 11/10/09. 10 dagen later kun je hem dus kopen en verder uitspelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
20 november trouwens in Nederland! Hahaha!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Te downloaden vanaf 11/10/09. 10 dagen later kun je hem dus kopen en verder uitspelen
Oh wacht. Dat was Modern Warfare 2 zekerquote:
Ja. maar die games zijn er nu nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat was Modern Warfare 2 zekerEr komen ook zoveel toffe games uit over een paar maand
Fuck dat moorden, die omgeving was pas echt tofquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb ook echt heel deel 1 zitten genieten. Ondanks dat de verhaallijn telkens het zelfde was. De manier hoe je mensen kan ombrengen en hoe je jezelf kan verbergen. zo ontzettend bruut. Beter dan een shooter
beidequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:01 schreef Penisbaard het volgende:
Net als Fifa 10 en Call of Duty Moderne Oorlogsvoering 2
Nee, nu moeten we het doen met bagger als Fuelquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja. maar die games zijn er nu niet
En aangezien het kutweer word komende dagen![]()
Ik ken hem niet eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, nu moeten we het doen met bagger als Fuel! Dat is typisch zo'n game die het niet begrepen heeft. Half af zijn en toch al releasen
Ik vermaak me met Battlefield Heroesquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens
Ik doe het nu met Company of Heroes
Nog niet gespeeldquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vermaak me met Battlefield HeroesGratis, leuk en dom knallen
Welkomquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Aha weer een topic van TS.
Nummer 5 van vandaag?
Hier moet ik bij zijn!
En ben je nog herkend geworden?quote:
Leuke game danquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
En wanneer komt er eens een toffe shooter waarmee je als de Duitsers van 1939 tot 1942 kan spelen? Ik ben die pauperamerikanen meer dan zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:08 schreef TimKuik het volgende:
TS koopt games...Tim kuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Einszatsgruppenkommandant: Die Slachtung von Krakauquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
En wanneer komt er eens een toffe shooter waarmee je als de Duitsers van 1939 tot 1942 kan spelen? Ik ben die pauperamerikanen meer dan zat
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Einszatsgruppenkommandant: Die Slachtung von Krakau
Trademark.
Ga je ook nog wat toevoegen of wat?quote:
Lijkt mij wel tof om snoeihard door Frankrijk te blitzenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Leuke game dan
Ik moet zeggen dat ik ww2 games altijd nog de beste zijn
Alleen ben ik zelf dat geschiet een beetje zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |