Ik ben niet zo'n ontzettende gamer maar dit spel kan ik toch echt wel waarderen. Gewoon goed opgebouwd en erg leuk om overal in te kunnen klimmen. Daarnaast was het vechten in dit spel ook zeker niet verkeerd.
Enigste nadeel wat ik kan verzinnen was dat het verhaal een beetje saai was. Verder top
Maar nu komt deel 2. En deze titel schijnt nog beter te worden dan zijn voorganger. Erg cool en ga hem zeker kopen. ( ja ts koopt games die hij waardeert )
Maar dat laatste is het hem nou juist. De game is al zo goed als klaar lees ik hier en daar.
Echter releasen ze de game pas op 17/11/2009
Natuurlijk
met voor Kerstmis. Ik vind dat zo irritant.
Ik snap dat het marketingtechnisch slim is in verband met de kerstbomen die gevuld moeten worden. Maar toch vind ik het idee irritant dat de game al klaar is en ik hem niet kan kopen
Ts kan er niet mee omgaan.
Verder: als je de game niks vind onderbouw het dan ff in plaats van "Assassin's Creed

"
Verwachte reacties: "Assassin's Creed

"
Klacht: ze brengen de game niet uit terwel die klaar is.
Even filmpje erbij voor de gezelligheid:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.