Feijenoord en Ajax vochten om hem.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef fanneke het volgende:
Ledezma, de Costaricaanse 'superster'.![]()
Juist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef methodmich het volgende:
John van Dijk en Cees den Braven pompten er allebei de nodige centen in
RKC staat toch voor Rooms Katholieke Combinatiequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:20 schreef Rucebo het volgende:
VVV en RKC?
Aldus Wiki....geen fusieclub lijkt mij dus !quote:VVV is voortgekomen uit voetbalvereniging 'De Gouden Leeuw' die eind negentiende eeuw door een groep vrienden in Venlo was opgericht. Er vonden nog enkele naamswijzigingen plaats, zo was de ploeg ook enige tijd bekend als 'Valuas'. Uiteindelijk besloot men op 7 februari 1903 de naam in 'Venlose Voetbal Vereniging' te veranderen, de huidige naam van de club. VVV mag zich hiermee tot een van de oudste verenigingen in het Nederlandse betaalde voetbal rekenen. In een later stadium is 'THOR', een van de eerste voetbalteams in Venlo, ook nog opgegaan in VVV.
van de officiele vvv sitequote:Sportclub Venlo '54 speelt aan De Berckt
Maar doordat de beroepsvoetbalbond steeds meer in trek kwam bij spelers en publiek moest na enkele maanden zelfs de machtige KNVB overstag en werd besloten dat de clubs in de hoogste klasse hun spelers een financiële vergoeding mochten geven. Nog voordat de fusie tussen de KNVB en NBVB een feit was kwamen de besturen van VVV en Sportclub Venlo ’54 al in het geheim bijeen om te praten over een fusie. De KNVB en NBVB tekenden op donderdag 25 november de vrede en een dag later was de fusie tussen VVV en Sportclub Venlo ook een feit. De levenslang geschorste bestuursleden mochten op hun posten terug keren en Jo van Daalen werd weer voorzitter. De nieuwe naam werd SC VVV ’03 en de clubkleuren blauwwit.
OK, wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef Stickvis het volgende:
jawel is een fusie..
[..]
van de officiele vvv site
mooi topic, vraagje van mijn kant:quote:
ik kijk even naar de jury, nee mag het niet goed rekenenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:26 schreef Radegast het volgende:
Poeh, ik denk dat Twente er daar wel ééntje van is.
Nederlandse clubs, AZ is fout..quote:
Fout, denk traditioneler, denk historie...quote:
quote:
Fc twente hierboven ook een keer genoemd, maar is foutt net als fortuna. Hint: denk koninklijk (real is fout, nederlandse clubsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |