En ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef Gabbylicious het volgende:
Frank en Ronald
Michael en Brian
en Youri voordat ze naar Brussel gingen ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jordy speelde trouwens in de jeugd van Ajax voordat ze naar Barcelona verhuisen.
Nee toen ze terugkwamen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Youri voordat ze naar Brussel gingen ?
Ook goed.quote:
Ik zocht alleen nog naar Rob en Richard.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef Gabbylicious het volgende:
Er zijn er meer Tong
Rodney en Wesley
Nwanko en Cristopher
Niklas en Hendrik (Moisander)
Clarence en Chedric
Robbie en Richard
Dan hebben we Wamberto sr en jr ook nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jordy speelde trouwens in de jeugd van Ajax voordat ze naar Barcelona verhuisen.
Zelfde moeder maar de vaders waren broersquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Radegast het volgende:
Was geen Chris geen neefje van Nwankwo?
quote:
Aldus Wiki.quote:Christopher Kanu is meervoudig international voor Nigeria en hij is het jongere broertje van Nwankwo Kanu
Zijn al genoemd Beschouwquote:
Wim Anderiesen sr. en jr.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie zijn de vader en zoon die beide in het eerste van Ajax hebben gespeeld ? (als enige volgens mij)
Wist ik niet.quote:
Metzelder nuquote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser speelde laatste man bij Real ?
Stielekequote:Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser speelde laatste man bij Real ?
Da's 1quote:
quote:
Nee, was in zijn Ajaxtijd een Angolese asielzoeker.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Feitelijk Nando Rafael natuurlijk ook...
Nu ja, maar bij Ajax niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Serieus: Nando Rafael heeft een Duits paspoort.
Die haal ik altijd door de war met Zoltan Vargaquote:Op woensdag 16 september 2009 19:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee, een Oostenrijker en die speelde nooit bij Ajax.
Dat is een Hongaarquote:Op woensdag 16 september 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die haal ik altijd door de war met Zoltan Varga
Wist ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |