waarmee ?quote:
Iedereen dacht dat omdat het in de sneeuw was Ajax wel zou winnen tegen de Portugezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Benfica won in 1969 met 1-3 van Ajax in Amsterdam (Europa Cup I). Wat was er zo bijzonder aan die wedstrijd?
Die 6-0 nederlaag bij Saint-Etienne zal er vast één van zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Wat waren de twee pijnlijkste nederlagen die Kees Rijvers als coach leed ?
Het verliezen van klaverjassen...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Wat waren de twee pijnlijkste nederlagen die Kees Rijvers als coach leed ?
dat zijn duiters...dus dat zal wel nietquote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Bayern Munchen ?
Die wonnen zelfs drie keer oprij de EC-1 terwijl de tegenstander beter was.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zijn duiters...dus dat zal wel niet
Suggestieve vraag natuurlijk. Ik zeg de 2-3 van Maduro en Grygera in 2005.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:50 schreef tong80 het volgende:
Wat is de mooiste overwinning van Ajax in de Kuip ?
Nee je hebt het goed. De mooiste finale die Ajax speelde. En misschien wel de beste wedstrijd uit de geschiedenis van Ajax.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde al bijna zeggen hun 2e Europa Cup, maar ik schat in dat er overwinningen zijn die mooier waren.
Precies. Dat huilende joch na afloop, priceless.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde al bijna zeggen hun 2e Europa Cup, maar ik schat in dat er overwinningen zijn die mooier waren.
Ach dat gebeurde zo vaak van die zeges tegen Feijenoord. We speelden tegen Inter Milaan. Op dat moment samen met Real Madrid de grootste europese club in de historie. Met grote spelers. Inter heeft na afloop gehoord dat er een bal in de wedstrijde was. Die hadden ze namelijk niet gezien.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Suggestieve vraag natuurlijk. Ik zeg de 2-3 van Maduro en Grygera in 2005.
Maarja, zoals Da_Sandman al zei, het is suggestief. Al is deze overwinning financieel gezien de beste die ze in de Kuip hebben gespeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee je hebt het goed. De mooiste finale die Ajax speelde. En misschien wel de beste wedstrijd uit de geschiedenis van Ajax.
Er is een documentaire over Johan Cruijff gemaakt over alleen de wedstrijd tegen Inter. Je ziet 90 minuten alleen Cruijff in beeld. Je ziet hoe zwaar ie werd bewaakt. Daar is materazzie een koorknaap bij. Maar toch wist ie te schitteren en 2 keer te scoren.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Dat huilende joch na afloop, priceless.
Heb hem gezien ja. Dan zie je ook dat die verdediger heel onopvallend telkens probeert Johan op allerlei manieren tegen te houden, zo smerigquote:Op donderdag 3 september 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is een documentaire over Johan Cruijff gemaakt over alleen de wedstrijd tegen Inter. Je ziet 90 minuten alleen Cruijff in beeld. Je ziet hoe zwaar ie werd bewaakt. Daar is materazzie een koorknaap bij. Maar toch wist ie te schitteren en 2 keer te scoren.
Moet je echt achter aan gaan.
Fredje Grim toch ?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:04 schreef behangplakker het volgende:
Wie was reservekeeper van Ajax in de CL-finale van '95?
Natuurlijk! Hoe heetten de 2 Nigerianen die die wedstrijd speelden dan?quote:
Kau en Finidi ?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hoe heetten de 2 Nigerianen die die wedstrijd speelden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |