Mannen zijn helaas makkelijker te manipuleren dan eigenwijze Windows-onderdelen...quote:
Zo moeilijk moet het niet zijn, toch? Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef P_B het volgende:
[..]
Mannen zijn helaas makkelijker te manipuleren dan eigenwijze Windows-onderdelen...
Vooralsnog is het terug te voeren op een update die niet helemaal lekker is gevallen, in combinatie met een al rammelende Windows. Maar geduld is een schone zaak en anders PM-en.quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het niet zijn, toch? Wat gaat er mis dan?
El_Liberaliste is mijn heldquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
Oh lieve Amstelveenertjes.... Heeft een van jullie misschien een fatsoenlijke kleurenprinter waarop ik even 1 velletje A4 mag printen?
En dan komt amstelveen weer in een kwaad daglicht enzo en en en enquote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef P_B het volgende:
En we zijn gewoon weer wereldnieuws in Nederland. Afrekeningen in het criminele milieu hebben we al gehad en nu dit! Het wordt nog wel eens wat met deze slaap-gemeente...![]()
![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)d-in-amstelveen.html
Voor zolang het op NOS-TT staat:
[ afbeelding ]
Amstelveenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:16 schreef Mestras het volgende:
ligt de Uilenstede nou nog net in Amsterdam of toch in Amstelveen?
Ja, H wil mee, fijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef P_B het volgende:
Ah, je hebt hem "overgehaald"?
Maar tussen 3 en 4 is goed. Al zal het voor mij wel rond half 4 worden. Kan pas rond 3-en weg en ik moet nog wat ophalen. Nog een duidelijk vast punt in gedachten om af te spreken? Geen idee hoe het plein morgen is ingedeeld en of bijvoorbeeld de "fontein" makkelijk bereikbaar is.
Golfen? Nee dankjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe is 't leven in Amstelveen nou mensen? Hebben we al zin om te golfen?
kick
Jep, straat ligt voor de helft open, maar ben veel bij vriendje, dus heb er eigenlijk geen last vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
'die kant' is de afgelopen tijd meer Amsterdam dan Amstelveen geweest, veel te druk met de studie en daaraan gerelateerde dingen..
Ook een beetje aan het oriënteren op woonruimte in Amsterdam. Maar laat gezegd zijn dat dat tijdelijk is want Amstelvener blijf ik altijd
Jij al een keuze gemaakt wat (of) je gaat doen voor opleiding komend jaar? Ligt de straat al open daar?
Een woonboot?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Liever een appartement, met een aantal anderen natuurlijk om het betaalbaar te houden.. Maar ik kijk rustig wat ik tegenkom. Vandaag heb ik aan het woord 'woonboot' mogen wennen
Klinkt bekendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
Via via via.. Heeft ook niet mijn voorkeur, maargoed
En idd is het gewoon duur. Ik zou het wel kunnen betalen maar dan moet ik op andere gebieden inleveren. Dat verloopt moeizaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |