Does lief adoquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef Adolecens het volgende:
Goeie TT
"Amstelveen tpoic" Gedoemd te mislukken!![]()
![]()
Ha, buurmanquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Amstelveen!
Zeker een topic waardig.
Keizer Karelpark hier.
Nee, kwam je toevalig tegen in MyATquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:14 schreef El_Liberaliste het volgende:
Jij F5't ook elke seconde!
(zie mijn edit)
Dikkert is tofquote:
Teruggezet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:23 schreef Pien85 het volgende:
HmHeb ik helemaal Remlof lief aangekeken om de TT te veranderen van "Amstelveen" in "Amstelveen tpoic" heeft iemand anders het weer veranderd
Same here.quote:
Absoluut! 11, 12 en 13 september de opening van het culturele seizoen...met als hoogtepunt een optreden van KUS! Ik ga zeker kijken...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Is er binnenkort nog iets leuks te doen hier?
http://www.webregio.nl/am(...)en-wil-uitmarkt.aspxquote:AMSTERDAM - De VVD-fractie in Amstelveen heeft ambitieuze plannen om de Uitmarkt naar die plaats te halen. Dit meldt De Telegraaf dinsdag. Volgens de partij is Amstelveen een minstens zo geschikte locatie.
“Met het oude dorp, omliggende gemeenten en het Amsterdamse Bos om de hoek zijn er voldoende mogelijkheden”, aldus woordvoerder cultuur Heleen Enschedé.
De Uitmarkt wil volgend jaar misschien uitwijken naar een locatie buiten het centrum, omdat er een conflict was met stadsdeel Centrum over de logo's van de Sponsors. Hierdoor moest de Uitmarkt voor tienduizenden euro's opnieuw vlaggen laten drukken.
Je staat er in hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef P_B het volgende:
[..]
Absoluut! 11, 12 en 13 september de opening van het culturele seizoen...met als hoogtepunt een optreden van KUS! Ik ga zeker kijken...
Maar goed, Middenhoven meldt zich, schrijf mij dus ook maar bij in de OP.
Oh ja, en Amstelveen is natuurlijk ook een beetje de Poel. Van gisteravond, niet als zodanig herkenbaar (en met een vleug Bovenkerk) maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, uitmarkt in Amstelveenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Prachtige pics, ik zal ook eens kijken of ik nog wat heb hier..
Trouwens;
[..]
http://www.webregio.nl/am(...)en-wil-uitmarkt.aspx
Augustinuspark, ik zie de paaskerk op de achtergrondquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb een paar foto's uit m'n 'artistieke periode' gevonden
Wie weet waar ik de laatste heb gemaakt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In P60 staan wat leuke artiesten. Onder andere Delain en dat is het enige wat ik onthouden heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Is er binnenkort nog iets leuks te doen hier?
P60 heeft meestal niet helemaal de muziek waar ik naar opzoek benquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef BELASTING het volgende:
[..]
In P60 staan wat leuke artiesten. Onder andere Delain en dat is het enige wat ik onthouden heb.
Die gekke VVD-ers bij ons ook... Wel een tof plan hoor maar de uitmarkt naar Amstelveen omdat het zo lekker bereikbaar is (stond in een van onze lokale kranten cq reclame-folders) en dan het bos als 1 van de locaties? Of mis ik ergens een hele grote parkeerplaats / meerder busverbindingen op 1 plek? Al moet ik stiekem wel gniffelen bij de gedachten van Alain Clark of de musical sing-a-long bij de geitenboerderij...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Prachtige pics, ik zal ook eens kijken of ik nog wat heb hier..
Trouwens;
[..]
http://www.webregio.nl/am(...)en-wil-uitmarkt.aspx
Dank u!quote:
Dat laatste zie ik dus meteen voor mequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef P_B het volgende:
[..]
Die gekke VVD-ers bij ons ook... Wel een tof plan hoor maar de uitmarkt naar Amstelveen omdat het zo lekker bereikbaar is (stond in een van onze lokale kranten cq reclame-folders) en dan het bos als 1 van de locaties? Of mis ik ergens een hele grote parkeerplaats / meerder busverbindingen op 1 plek? Al moet ik stiekem wel gniffelen bij de gedachten van Alain Clark of de musical sing-a-long bij de geitenboerderij...![]()
Is een of ander kantoorgebouw, ik weet alleen even niet waarquote:
We have a winnerquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:11 schreef Pien85 het volgende:
Augustinuspark, ik zie de paaskerk op de achtergrond
quote:
Onder de A9, aan de kant van Noord > Zuidquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Pien85 het volgende:
Komtie:
Waar hing, tot een maand of 2 geleden, deze poster?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Onder de A9, aan de kant van Noord > Zuid
Die verdenk ik er ook van ja. Die heeft veel van die ruitjes inderdaad. Maar dan issie van de achterkant richting de Meander genomen als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
@P_B
Is je foto in de buurt van het Stadshart genomen? Bij dat sociale verzekeringsgebeuren?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef P_B het volgende:
Sociale verzekeringsgebeuren is goed maar dan niet de achterkant. Gewoon op het voetpad richting tunneltje / halte sneltram en in de ramen is de kruising Handelsweg / van Heuven Goedhartlaan (google maps is handig...) met een paal van de bovenleiding van Lijn 5 in zicht.
En ik ben toch wel blij dat die poster hing waar ie heeft gehangen. Was echt bang die ie ergens volstrekt ontoepasselijk hing, een kinderdagverblijf ofzo...
Iemand die mijn *kuch* kwaliteiten *kuch* onderkend! Ik moet zeggen dat jij ernstig goed bent voor mijn ego: eerst complimenten voor de foto's en nu dit. Ik kan rustig slapen vannacht...quote:
Als je nou ook nog 's een knappe man bent...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef P_B het volgende:
[..]
Iemand die mijn *kuch* kwaliteiten *kuch* onderkend! Ik moet zeggen dat jij ernstig goed bent voor mijn ego: eerst complimenten voor de foto's en nu dit. Ik kan rustig slapen vannacht...
* P_B verslikt zich bijkans in kopje thee en gaat heel hard nadenken over gevat antwoord. Die rustige nacht slapen gaat het nu niet meer worden...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je nou ook nog 's een knappe man bent...
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef P_B het volgende:
[..]
* P_B verslikt zich bijkans in kopje thee en gaat heel hard nadenken over gevat antwoord. Die rustige nacht slapen gaat het nu niet meer worden...
Jou heb ik toevallig wel 's gezien jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
Groter dan de kans dat dat niet zo is
Ik heb wel een fobo hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jou heb ik toevallig wel 's gezien ja![]()
Ook niet zo gek, je woont bijna naast me
waarom ben je niet op msn?
@Alle anderen... jullie hebben geen fobo, hoe moet ik dan weten of k jullie ken?
Ik zag tquote:Op woensdag 2 september 2009 04:40 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik heb wel een fobo hoor.Alleen kan ik me niet herinneren of ik 1 van jullie gezien heb.
I'm in! En ik geloof dat El_Liberaliste ook wel mee wil doenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef BELASTING het volgende:
Is er misschien iemand voor een Amstelveen Fok! meet?Lijkt mij best tof, kijken welke Fok!kers er uit Amstelveen komen! *Wie weet kennen we mekaar onbewust
*
En om met FOK!-vertraging nog even terug te komen op je opmerking van dinsdag...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Trouwens, jullie wonen allemaal in de buurt... hoe groot is de kans dat we elkaar wel eens ergens hebben gezien maar dat niet weten?
Maar het is inderdaad flauw: ik kan vrolijk mee-lurken met je hele leven door op wat iccontjes te klikken en ik ben lekker anoniem. Nadeel blijft wel dat ik veelvuldig de foto's maak en er zelf dus nagenoeg nooit op sta. De laatste is een overbelichte foto in het zand waardoor ik een wandelend spookje lijk. En het Hello Kitty-emmertje waarmee ik water voor bovengenoemd nichtje haal staat natuurlijk ook verre van stoer...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
@Alle anderen... jullie hebben geen fobo, hoe moet ik dan weten of k jullie ken?
Lijkt mij ook best geinig!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef BELASTING het volgende:
Is er misschien iemand voor een Amstelveen Fok! meet?Lijkt mij best tof, kijken welke Fok!kers er uit Amstelveen komen! *Wie weet kennen we mekaar onbewust
*
Mwoah... ik had toch graag een foto gezienquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef P_B het volgende:
[..]
En om met FOK!-vertraging nog even terug te komen op je opmerking van dinsdag...
Ik ben geneigd om te zeggen dat er een reden is dat deze prins met zijn witte tele-lens verstopt zit achter de camera maar dat zou de waarheid enigszins geweld aan doen. Althans, dat hoop ik! Het Sexy en Gewaagd-topic in US ga ik niet proberen maar het is ook niet zo dat ik in 1 keer hele kinderafdelingen leeg krijg met mij aanwezigheid wanneer ik iets voor mijn nichtje uitzoek...
Kom ik een beetje weg met dit antwoord?
Hello Kitty is tofquote:[..]
Maar het is inderdaad flauw: ik kan vrolijk mee-lurken met je hele leven door op wat iccontjes te klikken en ik ben lekker anoniem. Nadeel blijft wel dat ik veelvuldig de foto's maak en er zelf dus nagenoeg nooit op sta. De laatste is een overbelichte foto in het zand waardoor ik een wandelend spookje lijk. En het Hello Kitty-emmertje waarmee ik water voor bovengenoemd nichtje haal staat natuurlijk ook verre van stoer...
En dat is al nummer 4!quote:[..]
Lijkt mij ook best geinig!
Goed zoquote:Op woensdag 2 september 2009 22:21 schreef P_B het volgende:
Pompiedom. Ik voel nattigheid opkomen... Ik moet er aan moeten geloven he? En het was me inderdaad opgevallen dat jij een stuk fotogenieker bent dan dat ik ben.
Oh nee, heb ik toch gelurkt...
Nog veel beterquote:* P_B raapt in ieder geval ballen bij elkaar en maakt notitie om morgen Adobe Lightroom aan te slingeren om emmertjes foto's te zoeken.
Ohja, beach gedoe is wel heel erg leuk, ik wil sowieso even gaan kijken, mits ik tijd heb... dat kan nog een probleempje worden... En de opening van het cultureleseizoen... wat is daar allemaal te doen? Heb je links? Andere leuke dingen?quote:Maar die meet lijkt me leuk. Misschien een idee om het tijdens een van de festiviteiten op het stadshart te doen? Las dat er tussen 5 en 8 september een Beach-festijn is en natuurlijk de 11e tot de 13e het begin van het culturele seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |