Ik zweer, dit is de laatste x hi. Teveel gezeikquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Hi is echt dom, al 2x gehad dat als ik m'n abo verlengde m'n onbeperkt SMS bundel spontaan verdween. En had de slechte gewoonte zelden die telefoonrekeningen te lezen, dus kwam er pas achter als ik 400 euri verder was ofzo![]()
Beide keren wel netjes gecrediteerd gekregen, maar gaat wel weer paar weken overheenEn dan denk je na de eerste keer dat ze wel zorgen dat zoiets niet meer gebeurt, maar toen ik een jaar later verlengde hetzelfde geintje, weer mis ik ineens 300 euro en zie ik Hi astronomische bedragen afschrijven
![]()
ja, ik nu ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef TheFrankey het volgende:
hi rules. Ik kreeg geld terug na een klacht.
Onderbouw het ffquote:
Hi, stelletje prutsersquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef Goofisch het volgende:
Nu trekt Hi mij toch al niet zo als provider maar toch vraag ik me af waarom doe nou echt zo slecht is dat iedereen het hier afkraakt.
vertel even wat ervaringen
quote:
geef ik je toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef Goofisch het volgende:
Nu trekt Hi mij toch al niet zo als provider maar toch vraag ik me af waarom doe nou echt zo slecht is dat iedereen het hier afkraakt.
vertel even wat ervaringen
Nou, ik heb een gat in mn hand, dus het zal allemaal wel dat er veel geld afgaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:04 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet dat je er nu pas achter komt dat er twee keer per maand geld afschreven wordt. Dat merk je toch? Sterker nog, dat zie je toch gewoon bij je afschrijvingen?
Nou 1 ) Zie OP.quote:
Ik moet nog pakweg 10 maandenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:23 schreef Heider00sje het volgende:
Dit is wel heel toevallig:
Ik werd net anoniem gebeld door.... HI! vuile klootzakken. Ik neem op, krijg ik een bandje te horen 'dat ze het erg op prijs stellen als ze 6 vragen mogen stellen'.
Klote telefonische enquetes.Hoe durven ze! een enquete..
![]()
Ik heb mijn besluit genomen: morgen zeg ik de boel af, en stap over op een andere provider.
En daarna krijg je te horen "de wachttijd bedraagt ongeveer 15 min"quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:26 schreef Heider00sje het volgende:
GRRRRRRRRRRR....
Ik bel de klantenservice, ik wil de boel dus opzeggen. Krijg ik een bandje te horen, waarbij ik voor optie 1 moet kiezen. Ik meerdere keren drukken (nadat de eerste keer niet werkt), krijg ik van die teef te horen 'onjuiste invoer'.
Die gasten hebben de zaken niet echt op orde daar![]()
Ok Ok ik ben om.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:23 schreef Heider00sje het volgende:
Dit is wel heel toevallig:
Ik werd net anoniem gebeld door.... HI! vuile klootzakken. Ik neem op, krijg ik een bandje te horen 'dat ze het erg op prijs stellen als ze 6 vragen mogen stellen'.
Klote telefonische enquetes.Hoe durven ze! een enquete..
![]()
Ik heb mijn besluit genomen: morgen zeg ik de boel af, en stap over op een andere provider.
Ik ben bang dat ik hetzelfde probleem hebquote:
Dat zeg ik ; het werkt haske prima... totdat er wat misgaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ok Ok ik ben om.
Dank u. Nooit hi voor goof in de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |