2 maanden terug abo om laten zetten in een hogere bundel, en daar zou ik dan 19 nog wat voor betalen. Ik betaalde 15 nog wat ofzo voor mn lagere bundel. De hogere bundel met 375 belminuten (die ik in 2008 ook al had) die kon ik begin 2009 niet krijgen. Ik moest toen mn contract van 2008 verlengen, en de 375 minuten waren eruit. Vandaar de lagere bundel.
Afijn, bullshit dus. Aangezien ik nu weer 375 belminuten heb
Dus opeens vorige week 22.34 afgetrokken. Ik bellen, ik sta onderhand al 15 min in de wacht.
Aangezien we geen papieren rekeningen meer krijgen, moet je alles online bekijken (kwam ik een week gelee achter) nou, oke. Ik kijken, staat er gewoon op die rekeningen dat ze 2x !! per maand aftrekken.

Of er klopt iets niet, of ik ben achter de reden waarom ik telkens geld mis

Screen ;
![]()

Heb ik eindelijk die muts aan de lijn , gaat ze mn nota erbij pakken, moet ik godverdomme weer 10 min wachten. OM EEN NOTA TE ZOEKEN

Wat gaat ze ondertussen doen, flink schijten?
Nou, gevonden. He-he. Nou, er is 5.16 teveel afgetrokken. Want die had in juli niet afgetrokken moeten worden, die krijg ik terug

Nu gaat ze maar eens navragen hoe het met de rest zit wat dubbel staat

wát een zooitje zeg. Te-ring

Nu moet ik dus helemaal een klacht indienen via fucking hi.nl en dan reageren ze binnen 2 weken om mn geld terug te storten