Daar moet ik dus zaterdag aanbellen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en aangezien ze niet opschieten met het plaatsen van mijn 3 maanden aangevraagde bordje
[ afbeelding ]
zal nooit naar het zuiden vertrekkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks woont het hele topic nog hier in groot E..
Was die D echt of heeft ie die gekocht voor d'r?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn vader heeft WEER een nieuwe vriendin, een lelijke met cup D deze keer, zal ie wel weer een nieuw huis gaan bouwen
wat nog erger is, ik weet het ookquote:
Kom je de bloemen verversen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar moet ik dus zaterdag aanbellen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom je de bloemen verversen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:55 schreef Xiance het volgende:
mijn nieuwe zwager zit voor de deur
ik stond te vloeken omdat mn fiets stuk isoojeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
en aangezien ze niet opschieten met het plaatsen van mijn 3 maanden aangevraagde bordje
[ afbeelding ]
Ik heb het speciaal voor de gelegenheid romantisch gemaakt op m'n balkonquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal voor de gelegenheid romantisch gemaakt op m'n balkon
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik je een hartverzakking moet bezorgen
Zoals je ziet is er voldoende plaats voor de bloemenquote:
Het is niet echt een balkon waar je naakt kunt liggen zonnen, zo te zien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal voor de gelegenheid romantisch gemaakt op m'n balkon
[ afbeelding ]
Ik zit er sowieso amperquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is niet echt een balkon waar je naakt kunt liggen zonnen, zo te zien..
Anders zou je er nu ook uit zien als een zebra.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zit er sowieso amper
Een vrijgezel gaat pas slapen.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, SAJ.. je hebt echt niks beters te doen heh?
Als ie moe is?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen.....
Ik heb zo'n energieboost gekregen dat ik dat amper nog ben.quote:
sweet dreams!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben doodop.. dus, toedeledokie allemaal
Slaapsequote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben doodop.. dus, toedeledokie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |