maar jij moet binnen zitten en saaie papieren doorlezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en het is morgen gewoon weer in de 30 graden
jawelquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel waar!
Dit is niet het topic waar ik vanaf m'n werk in heb gepost
wie zegt dat dat binnen moetquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij moet binnen zitten en saaie papieren doorlezen
waar haal je dat gesmolten brein vandaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zit liever in NL in de regen, dan in Portugal met een gesmolten brein..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie zegt dat dat binnen moetheb vanmiddag ook mijn werkafspraak op een terras gehad
als hij in de zon zit met 30 graden dan smelt iequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar haal je dat gesmolten brein vandaan
met een koele vino verde valt het wel mee, dan smelt je niet zo snelquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als hij in de zon zit met 30 graden dan smelt ie
Axe is voor 12jarigen die net ontdekken dat oksels kunnen stinkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat zo? waarom?
ik doe niet mee aan de handtassen mode. ik weet niet wat nu in is qua deo.
Ja oeps jaquote:
Gelukkig kan ik redelijk goed tegen hitte dus hoef ik de troep niet te drinkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met een koele vino verde valt het wel mee, dan smelt je niet zo snel
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik redelijk goed tegen hitte dus hoef ik de troep niet te drinken
dat is gewoon een tap biertjequote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ik wel![]()
maar houd niet echt van zo ff een biertje drinken
Soms is je best gewoon niet genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik doe nog zo mijn best.
Nieuwe poging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Soms is je best gewoon niet genoeg.
Voor wie is dat praktisch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nieuwe poging.
Kan jij niet gaan daten met Ang3l? Dat lijkt me reuze praktisch..
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor wie is dat praktisch?
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).
Jeetje wat goed....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon cola ofzo, drink eigenlijk alleen alcohol tijdens het uitgaan
Voor de bloemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor wie is dat praktisch?
Daar kan niets tegen op natuurlijk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.
Geboren te Parijs, wonend in Berlijn, studerend in New York.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).
Ach, dan verhuis je toch naar E.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar kan niets tegen op natuurlijk!
Scheelt een hoop zwembandjes,quote:
Nee ik ga terug naar A.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, dan verhuis je toch naar E.
Gezellig bij G_E & G_L op de thee!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks woont het hele topic nog hier in groot E..
Nergens last van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheelt een hoop zwembandjes,
Bier is echt funest!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig bij G_E & G_L op de thee!
Ik weet nog waar je woont vanwege die ene foto met het ROC en PSV-stadion erop.
Zet je lekkere koekjes klaar? En een Justbeautifulmen-diavoorstelling?
Ik weet wel hoe ik je een hartverzakking moet bezorgenquote:
Toch bedoelen bouwvakkers daar heel wat anders mee helaasquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze gaan onze nieuwbouw vieren, ze hebben het steeds over het eerste paalfeest.
Het is alleen nogal grappig dat ze dat door de gangen schreeuwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch bedoelen bouwvakkers daar heel wat anders mee helaas
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is alleen nogal grappig dat ze dat door de gangen schreeuwen.
"Hé ga je ook mee naar het eerste paalfeest?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |