Voor wie is dat praktisch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nieuwe poging.
Kan jij niet gaan daten met Ang3l? Dat lijkt me reuze praktisch..
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor wie is dat praktisch?
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).
Jeetje wat goed....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon cola ofzo, drink eigenlijk alleen alcohol tijdens het uitgaan
Voor de bloemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor wie is dat praktisch?
Daar kan niets tegen op natuurlijk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.
Geboren te Parijs, wonend in Berlijn, studerend in New York.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor Ang3l, toch een stuk makkelijker dan een of andere Mexicaan in Parijs of een Fransman in Berlijn. (Of was het nou een Duitser in Parijs).
Ach, dan verhuis je toch naar E.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja ik ben een Amsterdammer in Zaandam, dat is minstens net zo erg.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar kan niets tegen op natuurlijk!
Scheelt een hoop zwembandjes,quote:
Nee ik ga terug naar A.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, dan verhuis je toch naar E.
Gezellig bij G_E & G_L op de thee!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks woont het hele topic nog hier in groot E..
Nergens last van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheelt een hoop zwembandjes,
Bier is echt funest!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig bij G_E & G_L op de thee!
Ik weet nog waar je woont vanwege die ene foto met het ROC en PSV-stadion erop.
Zet je lekkere koekjes klaar? En een Justbeautifulmen-diavoorstelling?
Ik weet wel hoe ik je een hartverzakking moet bezorgenquote:
Toch bedoelen bouwvakkers daar heel wat anders mee helaasquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze gaan onze nieuwbouw vieren, ze hebben het steeds over het eerste paalfeest.
Het is alleen nogal grappig dat ze dat door de gangen schreeuwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch bedoelen bouwvakkers daar heel wat anders mee helaas
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is alleen nogal grappig dat ze dat door de gangen schreeuwen.
"Hé ga je ook mee naar het eerste paalfeest?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |