maar jij moet binnen zitten en saaie papieren doorlezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en het is morgen gewoon weer in de 30 graden
jawelquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wel waar!
Dit is niet het topic waar ik vanaf m'n werk in heb gepost
wie zegt dat dat binnen moetquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij moet binnen zitten en saaie papieren doorlezen
waar haal je dat gesmolten brein vandaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zit liever in NL in de regen, dan in Portugal met een gesmolten brein..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie zegt dat dat binnen moetheb vanmiddag ook mijn werkafspraak op een terras gehad
als hij in de zon zit met 30 graden dan smelt iequote:Op maandag 31 augustus 2009 19:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar haal je dat gesmolten brein vandaan
met een koele vino verde valt het wel mee, dan smelt je niet zo snelquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als hij in de zon zit met 30 graden dan smelt ie
Axe is voor 12jarigen die net ontdekken dat oksels kunnen stinkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat zo? waarom?
ik doe niet mee aan de handtassen mode. ik weet niet wat nu in is qua deo.
Ja oeps jaquote:
Gelukkig kan ik redelijk goed tegen hitte dus hoef ik de troep niet te drinkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
met een koele vino verde valt het wel mee, dan smelt je niet zo snel
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik redelijk goed tegen hitte dus hoef ik de troep niet te drinken
dat is gewoon een tap biertjequote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist ik wel![]()
maar houd niet echt van zo ff een biertje drinken
Soms is je best gewoon niet genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik doe nog zo mijn best.
Nieuwe poging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Soms is je best gewoon niet genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |