Nou het mooie is dus dat dit in eerste instantie vrijdag al gebeurde toen ik met al mijn koffers op Schiphol stond! Pasje deed het opeens niet meer! Ik een aantal keer proberen (bij diverse machines) maar het lukte maar niet. (10x geprobeerd o.i.d..) Gelukkig is er een ABN filiaal op Schiphol en ben ik daar naartoe gegaan, zij heeft het even in de computer opgezocht en zei dat het pasje nog gewoon op 'actief' stond.. Ik dus weer naar een machine maar hij deed het nogsteeds niet.. Moe van de lange vlucht heb ik toen maar bij de balie een kaartje gekocht (+ SERVICEKOSTEN

).
Vandaag dus even naar een ATM geweest om te checken of mijn pasje het echt nog deed, en ja hoor dat was geen probleem. Kom ik even later bij het station (trein vertrekt in 5-10 minuten) en doet mijn pas het wéér niet.. Uiteindelijk heb ik maar aan een voorbijganger gevraagd of hij een kaartje voor mij kon kopen, en heb hem 10 ekkies cash gegeven (hij had natuurlijk toevallig geen wisselgeld).
Op de terugweg weer even langs een automaat geweest (ditmaal weer op een ander station) en daar doet hij het ook niet

. Whuargehfggggh, en alle ABN'en sluiten om 1700

. (En nu moet ik waarschijnlijk betalen voor een nieuw pasje omdat de machines van de NS zo verrot zijn...)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.