10 minuten daarvoor nog cash uit de ATM getrokken. Niks mis met de pas dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Vraag een normale pas aan bij de bank
herken sarcasme hequote:Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Roi het volgende:
[..]
10 minuten daarvoor nog cash uit de ATM getrokken. Niks mis met de pas dus.
Dit dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:23 schreef Sinceria het volgende:
Bij mij lukt het soms pas bij de zesde keer ofzo. Geduld is een schone zaak.
Dan betaal je toch gewoon je kaartje met je cash.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Roi het volgende:
[..]
10 minuten daarvoor nog cash uit de ATM getrokken. Niks mis met de pas dus.
Tuurlijk. Het hoort gewoon meteen te werken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:23 schreef Sinceria het volgende:
Bij mij lukt het soms pas bij de zesde keer ofzo. Geduld is een schone zaak.
Ja ik heb nu ook maar 15 ekkies op m'n chip gezet. Lijkt de enige oplossing die er is!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ABN Amro. Het lukt zo vaak niet, dat ik tegenwoordig mijn kaartjes maar chip in plaats van pin. Het gaat al jaren moeizaam trouwens, al deden die oude automaten met drukknoppen soms iets minder moeilijk.
Wat is de huidige koers van de ekkie eigenlijk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook maar 15 ekkies op m'n chip gezet. Lijkt de enige oplossing die er is!
Oostquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Bevin het volgende:
Ja hier ook en geheel toevallig zijn ook de twee bankkantoren in de buurt gesloten![]()
klojo's
Geldig vanaf september...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:55 schreef Acyrus het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je een OV jaarkaart krijg
gast, ekkies? wtf?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ook maar 15 ekkies op m'n chip gezet. Lijkt de enige oplossing die er is!
Idem, was regelmatig dezelfde machine die het niet deed met m'n pas.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Goofisch het volgende:
Ook wel is gehad.
machine ernaast deed het wel.
Geen studenten OV, nerd. OV-Jaarkaart is voor bazenquote:
Dat dus.quote:protip: kies maestro i.p.v. pin als betalingswijze
Gewoon pinnen kan onbeperkt. In winkels en bij NS automaten. (anders zou het niet verklaren bij dat het na 3x soms wel werkt heaquote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Ireyon het volgende:
Serieus niemand hier die beseft dat je bij de meeste banken maar één keer per dag je pinpas kunt gebruiken bij een andere bank/automaat/whatsoever?
[..]
Dat dus.
Dus jij beweert dat ik maar 1 keer op een dag kan pinnen in de supermarkt...quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Ireyon het volgende:
Serieus niemand hier die beseft dat je bij de meeste banken maar één keer per dag je pinpas kunt gebruiken bij een andere bank/automaat/whatsoever?
[..]
Dat dus.
Oh dan heb ik me vergistquote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef 8D het volgende:
[..]
Gewoon pinnen kan onbeperkt. In winkels en bij NS automaten. (anders zou het niet verklaren bij dat het na 3x soms wel werkt hea). Alleen bij geldautomaten heb je die vreemde limiet.
TS is ver-amerikaniseerd. Zelfs in de UK wordt "Cashpoint" vaker gebruikt volgens mij dan ATM.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Je gebruik van "ATM" in plaats van "geldautomaat" is overigens nogal aanstellerig. Ik zeg het maar even.
Inderdaad... helaas kwam ik hier pas na 10 minuten achter toen ik m'n trein al had gemist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef EnderOnline het volgende:
protip: kies maestro i.p.v. pin als betalingswijze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |