abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72314208
Mijn pasje doet het opeens niet meer bij de NS machines !?!

Gewoon nog geld opgenomen vandaag, kom ik bij dat automaat en doet 'ie het gewoon niet..
Sta je daar dan, met genoeg geld maar geen machine of loket zodat je met cash kan betalen..

Kut NS ook altijd .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:21:23 #2
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72314265
Ook wel is gehad.

machine ernaast deed het wel.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72314274
Vraag een normale pas aan bij de bank
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72314288
NS wil graag het reizen met de trein exclusief houden en niet meer zomaar alle paupers in de trein toelaten

/ontopic
DIe automaten lijken wel extra gevoelig. Is al jaren zo dat mensen, vooral met postbankpassen, daar last van hebben. Op amsterdam CS is er 1 automaat die mij haat en mijn pas weigert, de rest vind het prima maar die ene wil me niet kennen...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_72314289
Bij welke bank zit je dan?
You can trust me, trust nobody...
pi_72314292
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Vraag een normale pas aan bij de bank
10 minuten daarvoor nog cash uit de ATM getrokken. Niks mis met de pas dus.
pi_72314296
Ook een aantal keer gehad, gewoon een tweede keer proberen. Grote kans dat het dan wel lukt.
pi_72314335
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Roi het volgende:

[..]

herken sarcasme he
de NS is momenteel bezig om de automaten beter te beveiligen tegen skimmers. Misschien kan he tdaardoor komen
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72314339
Bij mij lukt het soms pas bij de zesde keer ofzo. Geduld is een schone zaak.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_72314363
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:23 schreef Sinceria het volgende:
Dit dus.
pi_72314393
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:22 schreef Roi het volgende:

[..]

Dan betaal je toch gewoon je kaartje met je cash.

edit: oh dat blijkt niet bij elke NS-automaat te kunnen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72314486
Nou het mooie is dus dat dit in eerste instantie vrijdag al gebeurde toen ik met al mijn koffers op Schiphol stond! Pasje deed het opeens niet meer! Ik een aantal keer proberen (bij diverse machines) maar het lukte maar niet. (10x geprobeerd o.i.d..) Gelukkig is er een ABN filiaal op Schiphol en ben ik daar naartoe gegaan, zij heeft het even in de computer opgezocht en zei dat het pasje nog gewoon op 'actief' stond.. Ik dus weer naar een machine maar hij deed het nogsteeds niet.. Moe van de lange vlucht heb ik toen maar bij de balie een kaartje gekocht (+ SERVICEKOSTEN ).

Vandaag dus even naar een ATM geweest om te checken of mijn pasje het echt nog deed, en ja hoor dat was geen probleem. Kom ik even later bij het station (trein vertrekt in 5-10 minuten) en doet mijn pas het wéér niet.. Uiteindelijk heb ik maar aan een voorbijganger gevraagd of hij een kaartje voor mij kon kopen, en heb hem 10 ekkies cash gegeven (hij had natuurlijk toevallig geen wisselgeld).

Op de terugweg weer even langs een automaat geweest (ditmaal weer op een ander station) en daar doet hij het ook niet . Whuargehfggggh, en alle ABN'en sluiten om 1700 . (En nu moet ik waarschijnlijk betalen voor een nieuw pasje omdat de machines van de NS zo verrot zijn...)
pi_72314610
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:23 schreef Sinceria het volgende:
Tuurlijk. Het hoort gewoon meteen te werken.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_72314714
Dan had ik afgelopen week ook. Eerst deed m'n pas het niet "Pas ongeschikt, betaal anders". Daarna direct nog een keer, toen deed hij het miraculeus wel. Vrijwel geen enkele keer doet mijn pinpas het in één keer bij die verdomde NS-automaten.

Of het komt gewoon doordat die skimmers dat expres doen en m'n rekening nu leeg is. NS.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:39:11 #15
202014 JJH
Knetter. O+
pi_72314738
Ik heb het ook eeuwen gehad, en ik heb rabo.
De NS automaten zijn zo onbenullig gevoelig, zo gauw als je pas ook maar een klein beetje versleten is gaan ze al staan mekkeren, terwijl je in de rest van de gevallen nergens last van hebt.

Het is sowieso ook van de zotte dat de NS servicekosten rekent als je een treinkaartje cash wilt kopen. Waarom zou dat duurder moeten zijn? De kaartjes kosten al genoeg.

Sinds een paar maand heb ik een nieuwe pas en nu is alles weer koek en ei.
pi_72315111
Helaas herkenbaar. Begin augustus heb ik in Amersfoort 7 (!) automaten geprobeerd voordat ik een kaartje had. Je zult maar haast hebben. Hier ook Rabo trouwens
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:05:53 #17
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_72315500
Hier ABN Amro. Het lukt zo vaak niet, dat ik tegenwoordig mijn kaartjes maar chip in plaats van pin. Het gaat al jaren moeizaam trouwens, al deden die oude automaten met drukknoppen soms iets minder moeilijk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_72315536
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ABN Amro. Het lukt zo vaak niet, dat ik tegenwoordig mijn kaartjes maar chip in plaats van pin. Het gaat al jaren moeizaam trouwens, al deden die oude automaten met drukknoppen soms iets minder moeilijk.
Ja ik heb nu ook maar 15 ekkies op m'n chip gezet. Lijkt de enige oplossing die er is!
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:07:56 #19
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72315565
Ja hier ook en geheel toevallig zijn ook de twee bankkantoren in de buurt gesloten klojo's
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72315627
Ik heb altijd problemen met de NS-automaten, met verschillende passen waarmee ik in winkels, geldautomaten e.d. geen enkel probleem heb. Er deugt gewoon iets niet aan die automaten.

Je gebruik van "ATM" in plaats van "geldautomaat" is overigens nogal aanstellerig. Ik zeg het maar even.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:10:31 #21
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_72315635
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef Roi het volgende:

[..]

Ja ik heb nu ook maar 15 ekkies op m'n chip gezet. Lijkt de enige oplossing die er is!
Wat is de huidige koers van de ekkie eigenlijk?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_72315655
ik zat bij de postbank, had ook áltijd problemen met doe klote ns automaten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72315706
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Bevin het volgende:
Ja hier ook en geheel toevallig zijn ook de twee bankkantoren in de buurt gesloten klojo's
Oost ?!
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:14:13 #24
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72315716
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:13 schreef Roi het volgende:

[..]

Oost ?!
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:17:10 #25
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_72315807
Hier ook hetzelfde, nergens problemen behalve bij de NS automaten, die spuugt em gelijk weer uit.
Ik zit bij de ING
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')