Dan valt er ook niks te redden he. Het ehet wel Red Mijn Vakantie. Dus waar zeur je over eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus?
Feit is dat er alleen dingen worden uitgezonden die niet (schijnen te) deugen. Je zult Rob nooit horen zeggen dat de aangetroffen situatie prima is. Alberto zal mensen nooit vertellen dat ze zich aanstellen. Er moet altijd iets mis zijn. Dat is het hele idee van het programma, toch?
Het belang van SBS is in eerste instantie om ervoor te zorgen dat veel mensen kijken, niet om de mensen uit de shit te helpen. Ga maar na: als er wel mensen geholpen zouden worden, maar er zou niemand kijken, dan zenden ze het niet uit. Er moeten advertentieblokken verkocht worden, want daarvan bestaat de zender. En hoe zorgen we dat er veel mensen kijken? Dat doen ze op SBS6 vooral door populisme, sensatiezucht en borrelpraatjes.
Waarom denk je dat mensen kijken? Dat zal grotendeels zijn om zich te verbazen over / huiveren bij de aanblik van zoveel smerigheid, onrecht, machteloosheid, etc. en zich gelukkig te prijzen dat het niet hunzelf betreft. Als alles in orde zou zijn kijkt er geen hond.
Nee, volgens mij gewoon puur vermaak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:28 schreef k_man het volgende:
Waarom denk je dat mensen kijken? Dat zal grotendeels zijn om zich te verbazen over / huiveren bij de aanblik van zoveel smerigheid, onrecht, machteloosheid, etc. en zich gelukkig te prijzen dat het niet hunzelf betreft. Als alles in orde zou zijn kijkt er geen hond.
Die hebben alleen maar Euro's in hun ogen en gaan er vanuit dat het zuipende tieners niet opvalt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan moet een nederlandse reisorganisatie het niet aanbieden
Ja, dat is wat er vermakelijk aan is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon puur vermaak.
Dat was vorige week ook grappig ja. Stond die Rob in zo'n hotel in het eten te vroeten en daarna in zijn steenkolen Engels tegen zo'n turk te brabbelen. Hoorde je die voice over "gelukkig ging de jongeman zijn chef halen die beter Engels kon"quote:Op maandag 14 september 2009 09:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Waah, rob moet echt snel op een cursus engels! "Unsin!"
Ja eh we moeten op de kleintjes lettenquote:Op maandag 14 september 2009 13:36 schreef Honky het volgende:
Leuk voor die jongens dat ze nog 2 dagen vakantie in een goed hotel kregen. Waarvan je de 2e dag al moet pakken en de eerste dag moet uitpakken
Die huilie met z'n voet ook
Ik zapte er langs en zag toevallig het laatste stuk en dacht precies "wat is hier nou aan de hand dan? Alles is gewoon geregeld?" en ging er vanuit dat er blijkbaar van alles mis was geweest. Anders wel een compleet non-item. Al is dat niet zo vreemd in dit programma natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef kalinho het volgende:
[..]
Maar bv het 1e probleem was wel een non-probleem. De reisorganisatie was failliet gegaan. Ipv dat 1 van die gasten dan denkt : "Ey laat ik AGR eens bellen om te horen hoe of wat" wordt er direct SBS ingeschakeld. Vervolgens belt Alberto AGR en blijkt er niets aan de hand te zijn en wordt gedaan alsof Alberto het weer gered heeft.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zapte er langs en zag toevallig het laatste stuk en dacht precies "wat is hier nou aan de hand dan? Alles is gewoon geregeld?" en ging er vanuit dat er blijkbaar van alles mis was geweest. Anders wel een compleet non-item. Al is dat niet zo vreemd in dit programma natuurlijk.
Verder: hoe nuttig is het nou om die eten-gast zich elke keer voor lul te laten zetten in restaurants waar niemand hem begrijpt, niemand het ook maar iets kan boeien wat hij zegt en hij onverrichter zaken weer afdruipt?
Haha!quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Thetallguy het volgende:
En dan zit ie in een appartement waar er 3cm stof op de grond ligt, het sperma van de muren afdruipt en het schimmel over het plafond loopt "even de speedcheck erbij pakken"
"jahoor jongens, de kamer is echt vies!"
Nee haha hij zeg alleen "Nja dit kán niet jongens...mischien moet je foto's maken en opsturen naar je reisorganiatie...doei!!"quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha!Maar gelukkig kan ie dan wel in het Nederlands praten, dat scheelt al iets. Ik snap alleen niet dat ie daarna niets doet. Geen schoonmaakploeg er doorheen ofzo.
Zodra jij het daar als klacht neerlegt gaat het naar de NL reisorganisatie en hoeven ze daar ter plaatse niets meer te regelen. Dan staat het namelijk op een ander plekje te wachten.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nee haha hij zeg alleen "Nja dit kán niet jongens...mischien moet je foto's maken en opsturen naar je reisorganiatie...doei!!"
Wat ik trouwens ook wel simpel vind is het beleid van die reisorganisaties zelf. Die gasten op Kreta hadden een klacht; terecht of niet gaat het niet om. Het enige wat ht reisburo dan zegt: "Ja wij vullen samen met hun een klachtenformulier in en dan is het opgelost voor ons" Dat is zo![]()
![]()
![]()
het invullen van alleen een formulier lost toch niks op
SGR was op dat moment niet te bereiken omdat z eplatgebeld werden door gestrande mensen. Dus dan weet je even niet meer wat je anders moet doen begrijpelijk genoegquote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja eh we moeten op de kleintjes letten
Nee, dan is Chersonissos wel echt de plek die daarvoor ideaal is![]()
Maar bv het 1e probleem was wel een non-probleem. De reisorganisatie was failliet gegaan. Ipv dat 1 van die gasten dan denkt : "Ey laat ik AGR eens bellen om te horen hoe of wat" wordt er direct SBS ingeschakeld. Vervolgens belt Alberto AGR en blijkt er niets aan de hand te zijn en wordt gedaan alsof Alberto het weer gered heeft.
Dus dan bel je SBS die een dag later belt en gewoon netjes de helpdesk aan de lijn krijgt. Ja, erg begrijpelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
SGR was op dat moment niet te bereiken omdat z eplatgebeld werden door gestrande mensen. Dus dan weet je even niet meer wat je anders moet doen begrijpelijk genoeg
Alberto had het nummer vand e directeurquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dus dan bel je SBS die een dag later belt en gewoon netjes de helpdesk aan de lijn krijgt. Ja, erg begrijpelijk inderdaad.
Daar gaan de meeste Nederlanders naar toe via een reisorganisatiequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:33 schreef Morrigan het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan ze alleen naar de landen Spanje, Griekenland en Turkije? Komen daar de meeste klachten vandaan?
Vind je het nou niet vervelend om het programma telkens weer te moeten verdedigen? Je zet in ongeveer elke reactie hier wel eenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alberto had het nummer vand e directeur
Ach wel nee, zoalng genoeg mensen het wel leuk vinden en kijken, vind ik die paar mensen op internet niet erg hoor - iedereen heeft recht op zijn of ahar eigen mening.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend om het programma telkens weer te moeten verdedigen? Je zet in ongeveer elke reactie hier wel eenin je bericht, maar ik kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt
Of begrijp je de reacties van anderen hier wel? Waar ik ook onder val, want ik lach meer om de afleveringen dan dat ik me echt betrokken voel bij de gevallen...
Het is vaste prik. Ik heb Geus niet nodig om te zien dat er vieze vlekken in het bed zitten en schimmel in de douche.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef Dirkh het volgende:
De speedtest baart Rob zorgen en adviseert te gaan klagen. Had iemand dat niet voorspeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |