abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:16:16 #251
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73933376
op de een of andere manier heb ik het idee dat ze in Japan ook niet zo veel nikkel in hun chirurgisch staal hebben


iets met vooroordelen enzo
pi_73948052
Oke, misschien een heule stomme vraag maar hoe stretch je nu eigenlijk je oorlellen precies? Wat heb je als beginner nodig, hoe werkt het etc, en ik kan wel op google gaan kijken, maar hoor het liever van mensen die het zelf hebben, wil ze namelijk heel graag
All good things are wild and free.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:49:32 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73950343
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:49 schreef tliciouz het volgende:
Oke, misschien een heule stomme vraag maar hoe stretch je nu eigenlijk je oorlellen precies? Wat heb je als beginner nodig, hoe werkt het etc, en ik kan wel op google gaan kijken, maar hoor het liever van mensen die het zelf hebben, wil ze namelijk heel graag
Eerder dit topic heb ik al een goede handleiding gepost voor de tijd tussen je stretches in.

Basisbenodigdheden:
  • Volledig geheelde gaatjes in den oren
  • Taper in de eerstopvolgende maat waar je naar wil stretchen
  • Plugjes in de nieuwe maat, die single flare (met een grotere voorkant) of no flare (geen grotere voor- of achterkant) in een materiaal als staal of glas (acryl kan ook, al KAN het dat daar bacterien intrekken die ontstekingen veroorzaken)
  • Goede olie, liefst een beetje huidherstellende olie
  • GEDULD!!

    Je hebt dus een gaatje van bijv. 1.2 mm, die rek je met een taper op naar 1.6. Je smeert een beetje olie op de taper, op je oorlel, en je schuift de taper er in totdat je weerstand voelt. Dan duw je hem voorzichtig verder. Voel je alleen een pinch, kun je doorgaan. Voel je erge pijn, scheuren of komt er bloed bij kijken, meteen stoppen en eerst laten helen.
  • Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_73950453
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Eerder dit topic heb ik al een goede handleiding gepost voor de tijd tussen je stretches in.

    Basisbenodigdheden:
  • Volledig geheelde gaatjes in den oren
  • Taper in de eerstopvolgende maat waar je naar wil stretchen
  • Plugjes in de nieuwe maat, die single flare (met een grotere voorkant) of no flare (geen grotere voor- of achterkant) in een materiaal als staal of glas (acryl kan ook, al KAN het dat daar bacterien intrekken die ontstekingen veroorzaken)
  • Goede olie, liefst een beetje huidherstellende olie
  • GEDULD!!

    Je hebt dus een gaatje van bijv. 1.2 mm, die rek je met een taper op naar 1.6. Je smeert een beetje olie op de taper, op je oorlel, en je schuift de taper er in totdat je weerstand voelt. Dan duw je hem voorzichtig verder. Voel je alleen een pinch, kun je doorgaan. Voel je erge pijn, scheuren of komt er bloed bij kijken, meteen stoppen en eerst laten helen.
  • Thanks! En dat blijf je doen tot je zo'n oorbel er in kan doen of?
    All good things are wild and free.
      donderdag 22 oktober 2009 @ 15:52:44 #255
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_73952722
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef tliciouz het volgende:

    [..]

    Thanks! En dat blijf je doen tot je zo'n oorbel er in kan doen of?
    Als je start bij 1.2mm ga je naar 1.6mm. Je doet de stretch, en schuift er meteen een oorbel in die maat achteraan. Deze hou je dan een aantal dagen in, daarna wat schoonmaken en dan nog een aantal weken/maanden wachten tot de volgende stretch. Dus niet die taper inhouden, maar verwisselen voor een passend sieraad van de juiste maat. Je moet dus (zeker als je naar een grotere maat wilt) best veel aanschaffen. Daarom raad ik dit setje aan. Komt van www.bodyartforms.com en het is de poor persons stretching kit. Hij kost 5 dollar, en je krijgt dan de taper en 2 stalen plugjes.

    Je wil eventueel wel de zwarte o-rings (de rubberen bandjes die de plug op z'n plek houden) vervangen voor doorzichtige gemaakt van siliconen. Die zijn wat minder agressief; ik krijg droge oren van de zwarte o-rings.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_73952904
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 15:52 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Als je start bij 1.2mm ga je naar 1.6mm. Je doet de stretch, en schuift er meteen een oorbel in die maat achteraan. Deze hou je dan een aantal dagen in, daarna wat schoonmaken en dan nog een aantal weken/maanden wachten tot de volgende stretch. Dus niet die taper inhouden, maar verwisselen voor een passend sieraad van de juiste maat. Je moet dus (zeker als je naar een grotere maat wilt) best veel aanschaffen. Daarom raad ik dit setje aan. Komt van www.bodyartforms.com en het is de poor persons stretching kit. Hij kost 5 dollar, en je krijgt dan de taper en 2 stalen plugjes.

    Je wil eventueel wel de zwarte o-rings (de rubberen bandjes die de plug op z'n plek houden) vervangen voor doorzichtige gemaakt van siliconen. Die zijn wat minder agressief; ik krijg droge oren van de zwarte o-rings.
    Dank je wel debsterr! Klinkt super, zo snel mogelijk maar eens uitproberen! En misschien een stomme vraag, maar ik weet dat normale gaatjes in je oren na een tijdje dichtgroeien, als je een kleine stretcher in hebt, groeit dat ook ooit nog dicht of blijf je leuk en aardig met een gat in je oren lopen?
    All good things are wild and free.
      donderdag 22 oktober 2009 @ 16:46:36 #257
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_73954710
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef tliciouz het volgende:

    [..]

    Dank je wel debsterr! Klinkt super, zo snel mogelijk maar eens uitproberen! En misschien een stomme vraag, maar ik weet dat normale gaatjes in je oren na een tijdje dichtgroeien, als je een kleine stretcher in hebt, groeit dat ook ooit nog dicht of blijf je leuk en aardig met een gat in je oren lopen?
    Stomme vragen zijn er niet, je kunt hier best wat schade mee aanrichten dus zorg dat je alles beantwoord krijgt!!

    Ze zeggen dat 2g (6mm) the point of no return is. Dit kan ook al bij 4mm zijn, maar ook pas bij 8mm of 10mm, dat scheelt erg per persoon. Maar hou 6mm maar als de grens aan, al kan het wel krimpen zonder sluiten: het ziet er dan redelijk dicht uit, maar zodra je er ringen in hangt heb je ineens weer een groter gat !
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_73955684
    Als je goed en rustig stretcht, kan 8 waars. ook nog wel dicht groeien, ligt ook aan jouw oor.
    Bij Crazyfactory.com is 't ook heeeeeel goedkoop.

    En in een verse stretch 't liefst chirurgisch staal of glas.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_73955827
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Stomme vragen zijn er niet, je kunt hier best wat schade mee aanrichten dus zorg dat je alles beantwoord krijgt!!

    Ze zeggen dat 2g (6mm) the point of no return is. Dit kan ook al bij 4mm zijn, maar ook pas bij 8mm of 10mm, dat scheelt erg per persoon. Maar hou 6mm maar als de grens aan, al kan het wel krimpen zonder sluiten: het ziet er dan redelijk dicht uit, maar zodra je er ringen in hangt heb je ineens weer een groter gat !
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef MissSpooky het volgende:
    Als je goed en rustig stretcht, kan 8 waars. ook nog wel dicht groeien, ligt ook aan jouw oor.
    Bij Crazyfactory.com is 't ook heeeeeel goedkoop.

    En in een verse stretch 't liefst chirurgisch staal of glas.
    Thanks. Heb toch redelijk wat verstand van tats en piercings maar die stretchers, ik heb ze nooit durven te zetten, maar ik vind ze steeds toffer. Ik ga jullie advies zeker gebruiken, en dan word het bij mij niet groter dan 6mm, wil waarschijnlijk ooit nog wel weer normale oorbellen in.
    All good things are wild and free.
    pi_73955983
    Sowieso, bij 6 mm beginnen de leuke sieraadjes^^


    Deze zijn echt awesome xD
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
    pi_73956072
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
    Sowieso, bij 6 mm beginnen de leuke sieraadjes^^

    [ afbeelding ]
    Deze zijn echt awesome xD
    Die zien er stoer uit ja! Maar ik wil gewoon simpele zwarte denk ik!
    All good things are wild and free.
    pi_73956286
    Ghehe, dat kan ook natuurlijk.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:40:40 #263
    129106 Chav
    Oi Oi Oi !!!
    pi_73994385
    Heb vandaag weer opnieuw mn navel laten piercen nadat ie er de 1e keer uitgegroeid was Hoop dat het deze keer beter gaat!
    In me Burberry......
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:43:42 #264
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_73994478
    quote:
    Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef MissSpooky het volgende:
    Als je goed en rustig stretcht, kan 8 waars. ook nog wel dicht groeien, ligt ook aan jouw oor.
    Bij Crazyfactory.com is 't ook heeeeeel goedkoop.

    En in een verse stretch 't liefst chirurgisch staal of glas.
    Ik had 8, en is nu inmiddels ook alweer teruggegroeid naar een normaal oorbelgaatje. Mijn piercer had een keer iemands oor gestretched naar 20 geloof ik, wat ook weer is teruggegroeid, dus het kan wel, maar met veel geduld etcc
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:05:21 #265
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_73995169
    Heeft iemand hier wel eens van die druppelvormige plugs gehad?

    Ik heb ze bij all over piercings gezien en ik vind ze eerlijk gezegd erg gaaf, maar ik zou niet weten welke maat ik dan moet hebben
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:54:06 #266
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_73996826
    quote:
    Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef GimmeGore het volgende:
    Heeft iemand hier wel eens van die druppelvormige plugs gehad?

    Ik heb ze bij all over piercings gezien en ik vind ze eerlijk gezegd erg gaaf, maar ik zou niet weten welke maat ik dan moet hebben
    Hetzelfde als normaal.. de uiteindelijke omtrek is hetzelfde namelijk .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_73998379
    Jups, wat hierboven staat
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:44:17 #268
    259233 GimmeGore
    Dat is mevrouw Gore voor jou!
    pi_73998935
    dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken ja, ik zat met die vorm in mn kop, zo van: nu heb ik ook geen puntje eraan
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:15:07 #269
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_74009175
    quote:
    Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef GimmeGore het volgende:
    dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken ja, ik zat met die vorm in mn kop, zo van: nu heb ik ook geen puntje eraan
    Geeft niks, zo'n momentje heeft iedereen wel eens .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_74009460
    Kerel die had er wel veel problemen mee, zat op 25mm en moest dan ineens 23mm kopen of juist groter ofzo maar nou weet ik niet of dat nou kwam door het omrekenen van inches naar mm of dat door de vorm Maar op kleine maatjes klopt het over het algemeen wel. Ik heb ze in 8mm gehad maar vond ze bagger hehe.
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:23:15 #271
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_74024670
    Ik wil deze verdorie maar ze zijn er niet in mijn maat en stiekem ook duur, wat nu
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:28:15 #272
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_74024830
    Nog iets verder stretchen en dan voor kerst vragen?
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:32:21 #273
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_74024976
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef morgane het volgende:
    Nog iets verder stretchen en dan voor kerst vragen?
    Haha het is een idee! Maar ik weet nooit zo met zulke "hangpluggen" of hoe noem je die, ik heb ook nog een aantal spiralen liggen maar ik vind het toch wel erg opvallen altijd en niet echt mooi. Uiteindelijk draag ik ze dan nooit... Best zonde. De 10mm die ik heb vind ik hier eigenlijk te groot voor. Misschien in laten krimpen?

    Mensen met pluggen: dragen jullie vaak "hangpluggen"? Foto's?




    [ Bericht 10% gewijzigd door Leinonlein op 24-10-2009 20:42:49 ]
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_74028847
    Bedoel je zoiets?
      zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:21:18 #275
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_74029877
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 22:48 schreef Empathologica het volgende:
    Bedoel je zoiets?
    [ afbeelding ]
    Jep.. Ik vind ze gaaf! Maar ik vind ze bij mezelf zo opvallen en om vervelende vragen preventief uit de weg te gaan draag ik zulke sierraden nooit. Als ik dit zo zie vind ik dat toch wel zonde want het kan wel erg mooi zijn...
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')