quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:18 schreef marcodej het volgende:
Ik zit thuis te studeren/FOK!ken, komt de glazenwasser langs. Prima, geen probleem. Ware het niet dat het glazenwassersbedrijf ons huis blijkbaar heeft uitgekozen als 'oefenobject'. Nu staan er al een uur twee jonge gasten (glazenwassers in opleiding lijkt me) dezelfde benedenramen keer op keer te wassen...Heel irritant als je beneden zit te studeren en er kijken steeds twee ongure types naar binnen te gluren. Kan niet eens meer ongestoord lunchen, studeren, FOK!ken etc....
Klacht: Inbreuk op de privacy door glazenwassers in opleiding die een uur lang (and counting) hetzelfde benedenraam aan het wassen zijn terwijl ik beneden bezig ben...
Idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:26 schreef TheKC het volgende:
In plaats dat je er wat van zegt open je een topic op Fok?
Hij kan natuurlijk ook de glazenwassers naar binnen vragen om hem daarmee te helpenquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:26 schreef TheKC het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:26 schreef TheKC het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vraag anders of ze willen schieten.
quote:
opschieten bedoel ikquote:
Stout, das een stoute gedachtenquote:
Hij werd net gepromoveerd naar de bovenramen, maar daarvoor moest hij eerst oefenen hoe hij de trap stabiel tegen het huis kon zetten. Dat lukte blijkbaar niet (lees: hij stond een paar minuten met zijn trap tegen het bovenkozijn te raspen), dus nu staat hij maar weer het benedenraam te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:14 schreef Adfundum het volgende:
Twee glazenwassers plus begeleider á 50,- ¤ per uur, dat wordt een flinke rekening voor de benedenramen. Wanneer gaan de de bovenramen doen?
Als je van het type "brede Sjonnie met matje/kort opgeschoren haar met staartje, oorbelletje in en flinke tattoo's op de bovenarmen" houd, dan zal ik ze doorsturen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef karr-1 het volgende:
Als ze lekker zijn mogen ze best voor mijn ramen komen staan
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef karr-1 het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je van het type "brede Sjonnie met matje/kort opgeschoren haar met staartje, oorbelletje in en flinke tattoo's op de bovenarmen" houd, dan zal ik ze doorsturen...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef karr-1 het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef Ensaf het volgende:
Zet je beeldscherm voor het raam dan, zodat ze deze klacht zien.
Niet te hard op je ramen tikken dan...voordat je het weet tik je er doorheen als ze zo vaak gewassen zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:33 schreef marcodej het volgende:
Van de buren hoor ik net dat hij hier al vanaf 08:30 bezig was (ik was om 08:00 de deur uitgegaan en kwam om 13:00 thuis).![]()
Uiteindelijk zijn ze om 15:30 weg gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |