Nouja, we wachten maar af wat zn favoriete nummertjes zijn. Al ben ik wel erg benieuwd ja!quote:
Hehe, ik meldde het ook alleen maar zodat iedereen zou gaan kijken natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat ie buiten het voetbal om doet. Ik word een beetje moe van dit gezeik op Greg zijn levensstijl.
Yeah, rrrrriiiiightquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ik meldde het ook alleen maar zodat iedereen zou gaan kijken natuurlijk
Hehe ben benieuwd hoeveel kakkerlakken etc er gaan reageren via de smsquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik sla het ook over. Scheelt me weer een aantal ergernissen.
Wat is daar raar aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:31 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf er was trouwens training vanmiddag?
Hehehequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Silenus het volgende:
vd Wiel: De volgende dag zag ik op sites allemaal dingen staan en heb k mijn twitterberichten gewoon weggehaald.
Zo zie je maar Fokkers, we hebben wel degelijk een maatschappelijke functie hier!
Hij zal 9 wel krijgen denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, we wachten maar af wat zn favoriete nummertjes zijn. Al ben ik wel erg benieuwd ja!
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!quote:
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!![]()
Even voor de haterz die niet kijken: Van der Wiel werd net gebeld door een bakvis die 'm vroeg wat z'n favoriete voetballer was. Greg: 'Messi van Barcelona.' Bakvis: Oh....okay.
Verder een vraag of Gregory denkt dat Ajax kampioen wordt, Gregory typte schalks: 'ja, denk het wel'.
Kortom: Inhoud, gevatte vragen, snedige opmerkingen, het vraaggesprek tussen die mooiboy van TMF en onze leipe brada mag je niet missen!
Je hebt me overtuigt maat. Ik heb hem nu ook even aangezetquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het over vd Wiel, niet over Pantelic!![]()
Even voor de haterz die niet kijken: Van der Wiel werd net gebeld door een bakvis die 'm vroeg wat z'n favoriete voetballer was. Greg: 'Messi van Barcelona.' Bakvis: Oh....okay.
Verder een vraag of Gregory denkt dat Ajax kampioen wordt, Gregory typte schalks: 'ja, denk het wel'.
Kortom: Inhoud, gevatte vragen, snedige opmerkingen, het vraaggesprek tussen die mooiboy van TMF en onze leipe brada mag je niet missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |