Ik of hunquote:
Ik denk dat ik de hele afdeling morgen trakteer op broodje schaapquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
Alles wat over is bij elkaar doen, naar die moslim lopen, op zijn teen staan, gaat zijn lelijke bek open en dan kan jij het in zijn strot douwen. Handig die Islamitische prullenbakken
Interntheld. Maar wel in je broek plassen als je buiten iemand tegenkomt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
Alles wat over is bij elkaar doen, naar die moslim lopen, op zijn teen staan, gaat zijn lelijke bek open en dan kan jij het in zijn strot douwen. Handig die Islamitische prullenbakken
Zoiets heet een pedaalemmer. En die bedien je niet door op een teen te gaan staan. Je moet eerst een lepel in zo'n moslim z'n kont douwen en DAAROP gaan staan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
Ik ben sociaal dus ik vroeg aan iedereen of hij of zij wat wilde drinken, maar ook aan de moslim in kwestie...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik bied hem steeds koffie en thee aan, maar hij wil steeds niet.
Dat dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Interntheld. Maar wel in je broek plassen als je buiten iemand tegenkomt.
Ik woon in Rotterdam, het nieuwe Mekka, dus zo bang ben ik niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Interntheld. Maar wel in je broek plassen als je buiten iemand tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, het nieuwe Mekka, dus zo bang ben ik niet.En als je op straat een moslim tegenkomt, zeg je dan. Hey jij met je lelelijke bek je bent een islam-afvalbak. Hier dit douw ik even in je strot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja: dan heb je recht van spreken
Moet je eens een keer bij mij doen, lijkt me leuk. Woon ook in Rotterdam. En ik vast ook.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
En als je op straat een moslim tegenkomt, zeg je dan. Hey jij met je lelelijke bek je bent een islam-afvalbak. Hier dit douw ik even in je strot.
Moet je eens een keer bij mij doen, lijkt me leuk. Woon ook in Rotterdam. En ik vast ook.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:55 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een datumpje prikken?.
Pizzatenten bezorgen pas na vijfen dus lijkt mee sterkquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef -Datdus- het volgende:
haha ik ging op school dan altijd pizza bestellen![]()
![]()
![]()
Net stond er nog wat andersquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ey kom dan, ik sloop je.
etc.![]()
of je doet gewoon normaal. Kan ook.
Er zijn genoeg van die kleinere pizza tentjes die al voor die tijd bezorgen hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:57 schreef neliskrelis het volgende:
[..]
Pizzatenten bezorgen pas na vijfen dus lijkt mee sterk
Het gaat niet per se om de armen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het iets hypocriets...
Overdag niets eten, maar je 's nachts helemaal vol proppen + met die suikerfeesten
Stuur dat eten of het geld waar je het eten van koopt dan lekker op naar de landen waar ze honger hebben...
Moslims mogen toch niet roken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Vorige week had ik nachtdienst, dus die mosselmannen vraten gewoon uit de ruif mee.
Deze week zal het in elk geval een stuk rustiger zijn in de kantine en in het rokershol...
Op de werkvloer ook, vrees ik, want ze hebben geen puf meer om iets te doen.
Maak je wat druk man. Dit is KLB.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:53 schreef IHVK het volgende:
En als je op straat een moslim tegenkomt, zeg je dan. Hey jij met je lelelijke bek je bent een islam-afvalbak. Hier dit douw ik even in je strot.
Moet je eens een keer bij mij doen, lijkt me leuk. Woon ook in Rotterdam. En ik vast ook.
Hij keek me kwaad en, en draaide toen weg met zijn hoofd...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om de armen.
Het is gewoon ook een gebod. Net als vijf keer per dag bidden. Comes with the package.
El lang niet alle moslims vasten. of bidden. Maar goed, zolang jij er geen last van hebt? Weet je zeker dat hij je vuil aankijkt of beeld je dingen in. Want hij kan best verwachten dat mensen op het werk gaan eten.
Ok wel een beetje triest dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij keek me kwaad en, en draaide toen weg met zijn hoofd...
Dit gebeurde 3 keer, dus ikw eet het wel zeker ja
Tsja, als jij het drie keer vraagt en hij zegt drie keer nee....dan is dat volkomen te begrijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij keek me kwaad en, en draaide toen weg met zijn hoofd...
Dit gebeurde 3 keer, dus ikw eet het wel zeker ja
Ik heb hem 1x gevraagd of hij wat wilde drinken...quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, als jij het drie keer vraagt en hij zegt drie keer nee....dan is dat volkomen te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |