quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe een nummer binnen het hardcore house genre heet waarin je hoort "Don't tell me to be cool... I Am Cool!" van de film be cool volgens mij
quote:
Das wel een fijn cd'tje jaquote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef fathank het volgende:
Staat onder andere op Deze mix cd die ik volgens mij al eens door de PM heb gegooid.
edit: Heb het even nagekeken maar is verwijderd van rapidshare. Als er nog mensen met belangstelling zijn wil k em nog wel een keer opnieuw uploaden vd week.
Wil 'm wel hebben eigenlijk als ik de tracklist zo bekijk, kan je 'm ff sturen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef fathank het volgende:
Staat onder andere op Deze mix cd die ik volgens mij al eens door de PM heb gegooid.
edit: Heb het even nagekeken maar is verwijderd van rapidshare. Als er nog mensen met belangstelling zijn wil k em nog wel een keer opnieuw uploaden vd week.
Zou je zo lief willen zijn om m ook naar mij te willen sturenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel een fijn cd'tje jaAl een tijd niet meer geluisterd, straks maar eens doen
Heb de nieuwe plaat van Masters of Ceremony (NEO44) over de PM gegooid
Oepsquote:Op donderdag 24 september 2009 14:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zou je zo lief willen zijn om m ook naar mij te willen sturen
Heb niks gekregen
Die van mij heb je gisteren al gekregenquote:
Dan klopt hetquote:Op donderdag 24 september 2009 23:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die van mij heb je gisteren al gekregen
uploading, pm volgt als ie klaar isquote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wil 'm wel hebben eigenlijk als ik de tracklist zo bekijk, kan je 'm ff sturen?
Nummer op de vinyl van Ophidian en Tapage waar hij het over hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:03 schreef fathank het volgende:
risk management? DJ/Producer? Want als ik op risk management ga zoeken op youtube krijg ik van alles behalve muziek
[..]
uploading, pm volgt als ie klaar is
Ophidian maakt de meest rare shit soms, wel vaak onder Meander of Ophidian as Raziel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:04 schreef fathank het volgende:
Ahzo, ik had Ophidian niet geassocieerd met techno vandaar. Ik ga ff youtuben.
Wat een grimmige stemming zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef PiRANiA het volgende:
Vanavond project!![]()
Vooral zin in:
00:30 - 01:30: Korsakoff
03:30 - 04:30: Evil Activities
04:30 - 05:00: Live: Noize Suppressor
05:00 - 06:00: Endymion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |