quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
En foetre:
Die Jesse moeten poppen binnen 2 trainingen en Mitchell zou zelfs na 1 training al moeten poppen.
Die Miikka Eteläpää is wel afgelopen vrijdag gepopt.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik ben de boeman...
Wat een heisa om praktisch niets zeg. Het idee van 4-teams is opgeworpen i.v.m. de te boeken trainingswinst. Op dat moment was iedereen het daar wel mee eens en richting het einde van de competitie zouden we verder kijken. Vervolgens hoor je er vrijwel niets meer over, ik geef aan (vorig topic en ook eerder) dat ik weinig zin heb om een week te moeten wachten (op wie eigenlijk allemaal?) als juist het doel is het behalen van trainingswinst (dat kan namelijk ook heel goed buiten Fok! om..) en de hel breekt los?
Nouja, jullie doen jullie best maar allemaal. Onze competitie begint maandag 7 september om 10:20u.. Over 6 weken zit 'ie er weer op, kunnen we dan altijd nog even 'wachten' als dat zo belangrijk voor een ieder is. Ik vermoed echter dat er dan al minstens 3 andere teams (en nee, niet uit 'onze' competitie) zijn die de planning in de war hebben geschopt door niet tijdig te accepteren / in te loggen..
En als de andere drie groepen er nu ook voor zorgen dat ze op 07-09 starten, dan kan de 5e groep gewoon een week later starten. Dan loopt alles goed, alleen kan groep 5 niet meerouleren met de rest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef Xummon het volgende:
[..]
aah crap door al dat gezeik thuis, ben ik vergeten uit mijn poule te stappen.
Stap eruit nu het nog kan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef Xummon het volgende:
[..]
Of we starten week later dan lopen we nu al gelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als de andere drie groepen er nu ook voor zorgen dat ze op 07-09 starten, dan kan de 5e groep gewoon een week later starten. Dan loopt alles goed, alleen kan groep 5 niet meerouleren met de rest.
En volgend seizoen kijken we of dit is bevallen en kunnen we dan eventueel gelijk trekken of gewoon grotere poules maken zonder de extra training.
Dat kan dus niet meer.quote:
Dat gaat dus ook niet meer. Toen het 4e team in de groep erbij kwam, is meteen alles geregeld om vanaf 07-09 te starten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Of we starten week later dan lopen we nu al gelijk
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer.
[..]
Dat gaat dus ook niet meer. Toen het 4e team in de groep erbij kwam, is meteen alles geregeld om vanaf 07-09 te starten.
Afspraak is afspraak zeg ik dan. Of je nu 1 week wacht of over 6 weken een training loop je dan of nu mis. Wel 1 hele trainingquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik ben de boeman...
Wat een heisa om praktisch niets zeg. Het idee van 4-teams is opgeworpen i.v.m. de te boeken trainingswinst. Op dat moment was iedereen het daar wel mee eens en richting het einde van de competitie zouden we verder kijken. Vervolgens hoor je er vrijwel niets meer over, ik geef aan (vorig topic en ook eerder) dat ik weinig zin heb om een week te moeten wachten (op wie eigenlijk allemaal?) als juist het doel is het behalen van trainingswinst (dat kan namelijk ook heel goed buiten Fok! om..) en de hel breekt los?
Nouja, jullie doen jullie best maar allemaal. Onze competitie begint maandag 7 september om 10:20u.. Over 6 weken zit 'ie er weer op, kunnen we dan altijd nog even 'wachten' als dat zo belangrijk voor een ieder is. Ik vermoed echter dat er dan al minstens 3 andere teams (en nee, niet uit 'onze' competitie) zijn die de planning in de war hebben geschopt door niet tijdig te accepteren / in te loggen..
Je kan er nog uitstappen hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef Xummon het volgende:
[..]
Is t nou nog niet duidelijk dat imo de meerderheid niet voor 1 training om de 6 weken weer gezeik wil?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En als de andere drie groepen er nu ook voor zorgen dat ze op 07-09 starten, dan kan de 5e groep gewoon een week later starten. Dan loopt alles goed, alleen kan groep 5 niet meerouleren met de rest.
En volgend seizoen kijken we of dit is bevallen en kunnen we dan eventueel gelijk trekken of gewoon grotere poules maken zonder de extra training.
Graag gedaan. Al kom je dan niet veel meer op Fok! blijf je een oudgediende imo en deed je al mee dus moet je gewoon weer in t lijstje erbij als je dat wil.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:06 schreef Pimsterr het volgende:
Outpost bedankt voor het waarnemen van mijn belangen
Ik wil inderdaad graag meedoen met Yankee Juniors (94162)
Laat hun maar gaan. Als ze zo bang zijn dat ze 1 training mis lopen dan moeten ze gewoon hun eigen comp houden. Ik ben nog steeds voor 2 van 8 al is dat nu niet meer mogelijk denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Of we starten week later dan lopen we nu al gelijk
Das wel geniaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:36 schreef Gijs_ het volgende:
Verder on topic dan maar: De degradant in mijn competitie lijkt ook eigenaarloos te zijn en dus bot te worden, dat wordt makkelijk handhaven in de VI!
Hmm ja, met die 174 hatstats is ie vast niet naar de V gepromoveerd!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das wel geniaalDie van mij is niet echt snugger of hij deed t er om. Zijn hatstats totaal was iets van 174 en ja daar kan je niet mee in de V blijven. Misschien nog iemand voor de nieuwe Afzakkers Federatie.
Dan 2 van 6 dan lopen wij iig wel gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef foetre het volgende:
We hebben nu dus 4 teams minder door deze hondestreek!
Nu een poule van 8 en 1 van 4 lijkt me.
Wie doet er mee met de poule van 8?
Ik wil hem wel opstarten.
1. Foekje met UBP
nee dat lijkt mij ook niet. Ik denk dat ie zich laat afzakken oid. Ik zie net dat zn gemiddelde op 172 ligt en max 192quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm ja, met die 174 hatstats is ie vast niet naar de V gepromoveerd!
Mij maakt het niet uit in welke vorm, als ik maar in een poule met de fed zit, daar heb ik immers zo mijn best voor gedaan om goed uit te komen. En als het maar zo snel mogelijk begint (liefst de 7de maar de 13de moet dan maar).quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan 2 van 6 dan lopen wij iig wel gelijk.
Lekker handig ook jullie. Tjonge jonge. Rpp wil graag in een comp van 4 en Xummon wil er uit. Had goffer eerst eens overleg gepleegd oid ipv het in een dag te regelen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer.
[..]
Dat gaat dus ook niet meer. Toen het 4e team in de groep erbij kwam, is meteen alles geregeld om vanaf 07-09 te starten.
Ja ik zag je idd al in je vakantie terug naar huis fietsen om dat te regelen. Lijkt me niet netjes als je dan achteraf blijkt dat je in de vaart bent gereden op de terug wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit in welke vorm, als ik maar in een poule met de fed zit, daar heb ik immers zo mijn best voor gedaan om goed uit te komen. En als het maar zo snel mogelijk begint (liefst de 7de maar de 13de moet dan maar).
Wil jij dan de indelingen en start aangeven?Als leider zijnde natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Xummon het volgende:
laten we nu dan ook maar doorgaan met de poules van 4, als er daadwerkelijk i poule laten moet styarten kunnen we aan het einde van de reeks nog een weekje wachten, TOCH!!!! MENSEN!!!!!!!
als iedereen nog steeds wil meedoen ben ik bereidt om de indeling te maken!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Wil jij dan de indelingen en start aangeven?Als leider zijnde natuurlijk
We hadden besloten op Gijs_ te wachten dus daar blijf ik bij. Ik heb daarbij ook geen zin meer in al die heisa mbt die poules van 4 dus ik ga voor 2 van 6 oid.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef Xummon het volgende:
[..]
als iedereen nog steeds wil meedoen ben ik bereidt om de indeling te maken!!!!!
dan begint 1 poule maar eerder of later, dat halen we wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |