Dat dus niet doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok dan gooi ik de poule wel open dan kan iemand zich van buitenaf inschrijven
Nee jaheur zn comp duurt helaas te lang. Gewoon Yankee_One zn jeugd uitnodigen die staat niet bij de indeling op de site maar wilde wel mee doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Moeten wij nou wachten op drie wedstrijden van Jaheur?
* FrituurVetPet begrijpt er niks meer van
Neehoor we zoeken een andere die gelijk wil/kanquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Moeten wij nou wachten op drie wedstrijden van Jaheur?
* FrituurVetPet begrijpt er niks meer van
lees mn fipapo eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Neehoor we zoeken een andere die gelijk wil/kan
Ohhh datquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
First Page Post of wel mn post boven aan deze pagina.
ja dat heeft ie me zelf gezegd via ht pm. Geen probleem dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Ohhh datdat is allang gedaan.Maar of die wil
Nee geen idee. Vannacht denk. Aangezien ze op hattrick nu ook compleet zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
?
Weet iemand wanneer de leagues op alltid geupdate worden?
Niets over Robje helaas deze weekquote:Goedendag!
Olivier Harpman: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Korstiaan Konijnenberg: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels slecht.
Arie Koolhoven: Hij is slecht wat betreft Passen, zou ik zeggen.
Ricky Reuvers: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Hildwin Kooi blijft zich ontwikkelen, zijn Passen-vaardigheid is nu redelijk. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt. (16 en 55 dagen en verder niet veel meer bekent)
Het is altijd prettig even bij te praten, maar ik moet nu weg. De mazzel!
Ja wat is al deze heisa nou?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef Xummon het volgende:
lekker begin van de nieuwe jeugdcomp, aangezien een paar man zich niet aan de afspraken houden
Dat er een aantal groepen al eerder willen beginnen omdat het kan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja wat is al deze heisa nou?
die leider was al aangewezen, maar is overruled door bepaalde personen die niet het geduld hebben om te wachten tot iedereen kan beginnen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef foetre het volgende:
Idd er moet gewoon een leider op staan die alles in goede banen leidt!
Iedereen kan beginnen behalve 4 personen. Die 4 personen hadden dan ook hun eigen groep.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die leider was al aangewezen, maar is overruled door bepaalde personen die niet het geduld hebben om te wachten tot iedereen kan beginnen..
de afspraak was echter dat er tegelijk begonnen zou worden..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen kan beginnen behalve 4 personen. Die 4 personen hadden dan ook hun eigen groep.
Flap zou afgelopen weekend al met iets komen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de afspraak was echter dat er tegelijk begonnen zou worden..
daarnaast zou Flap vanavond met een update komen.. maar dat was blijkbaar niet snel genoeg voor jullie..
Dat kan dus niet. Alleen de groepen die ook op 7 september kunnen starten...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef foetre het volgende:
We kunnen het toch gewoon op de 13e houden met ze allen?
sommige mensen hebben een leven naast HTquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Flap zou afgelopen weekend al met iets komen...![]()
Dan moet je geen uitspraken doen die je niet kunt nakomen...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een leven naast HT
je kunt ook waardering hebben voor het feit dat mensen bereid zijn hun nek uit te steken voor zo'n initiatief en geduld op brengen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je geen uitspraken doen die je niet kunt nakomen...
Welke data zouden we wel met z'n alle kunnen starten danquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Alleen de groepen die ook op 7 september kunnen starten...
Je kunt ook inspelen op eventuele veranderingen. Het leven is namelijk niet tot op de seconde te plannen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt ook waardering hebben voor het feit dat mensen bereid zijn hun nek uit te steken voor zo'n initiatief en geduld op brengen..
De 14e. Wat zou inhouden dan 16 teams 2 trainingen zouden missen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Welke data zouden we wel met z'n alle kunnen starten dan
of een keer rekening houden met andere mensen ipv enkel jezelf..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook inspelen op eventuele veranderingen. Het leven is namelijk niet tot op de seconde te plannen.
oeh.. maar liefst 2 training..quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 14e. Wat zou inhouden dan 16 teams 2 trainingen zouden missen.
Dus 16 teams moeten rekening houden met 4. Over egoïstisch gesproken dan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of een keer rekening houden met andere mensen ipv enkel jezelf..
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was om meer trainingen te krijgen. Blijkbaar mis ik dan dus ergens iets...quote:oeh.. maar liefst 2 training..
Ik heb er ook geen zin meer in als die ene training per 6 weken zoveel gedonder met zich meebrengen. Voor ruzie kan ik wel op andere plekken terecht dan binnen de hattrick fed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Al dat gezijk met die stomme jc! Ik gaat wel wat anders zoeken als t allemaal zo moeilijk is!![]()
Schrijft zich bij deze uit!
de meesten vinden dat geen enkel probleem....quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus 16 teams moeten rekening houden met 4. Over egoïstisch gesproken dan...
je mist wel meer..quote:Ik dacht dat het de bedoeling was om meer trainingen te krijgen. Blijkbaar mis ik dan dus ergens iets...
Dat was de afspraak en ik ken iets als afspraak is afspraak. Iets waar jij t destijds ook mee eens was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus 16 teams moeten rekening houden met 4. Over egoïstisch gesproken dan...
Ja maar wel allemaal samen beginnen. Maar goed ik hoef al niet meer. Al dat gezeik. Ik zoek zelf wel wat!quote:Ik dacht dat het de bedoeling was om meer trainingen te krijgen. Blijkbaar mis ik dan dus ergens iets...
Ik vind het ook geen probleem om te wachten. Het was namelijk mijn planning om de 13e te beginnen. Maar als het op een ander moment ook kan, dan ben ik de laatste om dat tegen te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de meesten vinden dat geen enkel probleem....
Dank je. Ik heb dan ook vakantie gehad.quote:[..]
je mist wel meer..
Ik niet meer iig!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Xummon het volgende:
als iedereen die zich ingeschreven heeft nog steeds van plan is om mee te doen ben ik bereidt om de kar wel te trekken
ik vond die poule van 16 eerlijk gezegd te groot.. dan ben je 2 seizoenen bezig.. 2 poules van 8 is dan beter..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef foetre het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer 1 grote poule maken.Dat is veel makkelijker voor iedereen.
Zie mijn vorige post (3 post terug).quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was de afspraak en ik ken iets als afspraak is afspraak. Iets waar jij t destijds ook mee eens was.
Je kunt ook gewoon eens even afwachten met wat er precies allemaal gebeuren gaat...quote:[..]
Ja maar wel allemaal samen beginnen. Maar goed ik hoef al niet meer. Al dat gezeik. Ik zoek zelf wel wat!
we hebben idd gezien dat jij dat ook heel goed kan..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven.
[..]
Je kunt ook gewoon eens even afwachten met wat er precies allemaal gebeuren gaat...
Ik speel in op veranderingen. Iets wat meer mensen zouden moeten doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we hebben idd gezien dat jij dat ook heel goed kan..
jeugdcompetitie update was ook ipv het weekend, naar vanavond verschoven..quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel in op veranderingen. Iets wat meer mensen zouden moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |