Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef Bill_E het volgende:
Je wordt genaaid door je ouders. ( of gaan ze het voor je sparen ? )
Ik zou mijn spullen pakken en vertrekken. Dan zelf mar op een houtje bijten..
Ze wilden toch zelf kinderen, come on zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef nsplz het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Neen, ze gaan het niet sparen. Ze gaan het voor zichzelf gebruiken.
Hun motivatie; we hebben al heel je leven voor jou gezorgd. Er zijn anderen die dit en dit en dit niet hebben gekregen en jij wel.
Zo chanteren ze me dan. Alles wat ze me ooit hebben gegeven wordt nu 'doorgestoken' als het ware. Daar mag ik nu dubbel en dik voor weer betalen.
Een kamer huren kan ik misschien wel doen, maar daarbij komt ook de verzekering van de wagen en de benzine en eten en wat nog allemaal. En ik ben bang dat het dan krap zal worden qua geld.
Dat is ook een mogelijkheid inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef alors het volgende:
Ik zou ergens goedkope woonruimte proberen te vinden, een dergelijk bedrag vind ik echt te gortig hoor.. Ook al zou je erop achteruit gaan, principieel zou ik het niet willen betalen.
Hoe oud ben je? Heb je school afgemaakt, of hopen ze stilletjes dat je weer naar school gaat met zulke eisen?
Oh dat we hebben je hele leven voor jou gezorgd vind ik wel zo'n kutargument, neem dan geen kinderen![]()
Op hun bankrekening zetten en lekker opsparen, mijn eigen zuurverdiende centen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Precies, ga op kamers wonen ofzo
250 euro is een zeer redelijk voorstel maar om dat op zo'n manier ineens de rest in te nemen
Wat doen zij met het geld?
Daar zijn ouders toch voor. Om voor je te zorgen.quote:Hun motivatie; we hebben al heel je leven voor jou gezorgd. Er zijn anderen die dit en dit en dit niet hebben gekregen en jij wel.
Hmm.. Ik ben net 18 en mag dus officieel werken, wat ik ook doe. Dat wat je daar zegt zou misschien wel eens kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef alors het volgende:
Ik zou ergens goedkope woonruimte proberen te vinden, een dergelijk bedrag vind ik echt te gortig hoor.. Ook al zou je erop achteruit gaan, principieel zou ik het niet willen betalen.
Hoe oud ben je? Heb je school afgemaakt, of hopen ze stilletjes dat je weer naar school gaat met zulke eisen?
Oh dat we hebben je hele leven voor jou gezorgd vind ik wel zo'n kutargument, neem dan geen kinderen![]()
Ze hebben het voor zover ik weet bijlange niet nodig. Als je elk jaar een nieuwe Mercedes kan kopen denk ik niet dat je het hard nodig hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:56 schreef For_now het volgende:
Als je ze geen lesje proberen te leren (bewegen toch naar school te gaan, geld stiekem sparen) dan zou ik een kamer zoeken. Hebben ze het geld hard nodig? Overleg je veel met je ouders?
Zelf opmaken. Ze vinden dat ik ook wel eens iets mag geven na 18 jaar voor mij te hebben gezorgd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:03 schreef sanger het volgende:
De vraag is inderdaad wat je oduers er mee gaan doen. Gaan ze het sparen voor je omdat ze bang zijn dat je niet ineens met zoveel geld om kan gaan? Of gaan ze het zelf opmaken?
Je ouders wilden jou zelf graag nemen. (anders hadden ze geen seks moeten hebben)quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef nsplz het volgende:
[..]
Bedankt voor de antwoorden tot nu toe.
Neen, ze gaan het niet sparen. Ze gaan het voor zichzelf gebruiken.
Hun motivatie; we hebben al heel je leven voor jou gezorgd. Er zijn anderen die dit en dit en dit niet hebben gekregen en jij wel.
Zo chanteren ze me dan. Alles wat ze me ooit hebben gegeven wordt nu 'doorgestoken' als het ware. Daar mag ik nu dubbel en dik voor weer betalen.
Een kamer huren kan ik misschien wel doen, maar daarbij komt ook de verzekering van de wagen en de benzine en eten en wat nog allemaal. En ik ben bang dat het dan krap zal worden qua geld.
dit heb je nu toch ook?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef nsplz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |