Maar wel achter de Nintendo DSquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:12 schreef dopy14 het volgende:
die mensen zitten tenminste niet de hele dag thuis achter de computer zoals....
sommige
Maar ik wist dat heulemaal nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:12 schreef Bill_E het volgende:
Verkapt , "Kijk mij eens naar een Pokemon ruil dag gaan" topic
Een wat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
TS is gespot @ pokemon-party toen ie driftig een charizard aan het ruilen was voor een Hitmonchan en probeert nu met een faal-topic zijn eer te redden!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat dat gebeurt kan in het leven van TS
Dat zou jij toch moeten weten! Jij gaat naar die dagen heen!quote:
Dat zal onze beste Renesite ook wel doen, aangezien hij Nickelodeon kijktquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:21 schreef dopy14 het volgende:
je hoeft je niet te schamen hoor.
ik kijk ook nog steeds spongebob
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Anders had je ff foto's geschoten...
Hadden we tenminste nog wat te lachen gehad.
Dit is natuurlijk kansloos zonder pica's.
HAHAHAHA ik zie PICA'S !1111 ZOE VAN PIKACHU !11111111 HAHAHAHA.!!!!!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zag zelfs een of ander iemand rondlopen die verkleed was als Pikachu
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Die staat altijd op Akihabara stationquote:
Ik heb ooit Digimon vertaald en dat was net zoiets als Pokemon, ik weet niet of dat nou zo geweldig is, iets te oppervlakkig voor Japan, maar als je een film als Spirited Away of Princess Mononoke ziet, zul je toch moeten bekennen dat de tekenstijl zeer origineel is, en de verhaallijnen een inspiratie zijn voor vele mindere Amerikaanse gewone films.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef trovey het volgende:
Onschuldige hobbies hebben als volwassene is prima (je moet tenslotte het kind in jezelf koesteren) maar waarom Pokémon? Kan iemand mij eens uitleggen wat er zo speciaal aan die , wat was het ook alweer, tekenfilmpjes is want ik heb er nog nooit eentje uitgekeken....ik haat die Japanse tekenstijl. Dus Pokémon-liefhebbers leg eens uit....
quote:
je keek zeker in de spiegel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Moet me er blijkbaar toch eens in verdiepen want het klinkt allemaal als abracadrabra voor mijquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb ooit Digimon vertaald en dat was net zoiets als Pokemon, ik weet niet of dat nou zo geweldig is, iets te oppervlakkig voor Japan, maar als je een film als Spirited Away of Princess Mononoke ziet, zul je toch moeten bekennen dat de tekenstijl zeer origineel is, en de verhaallijnen een inspiratie zijn voor vele mindere Amerikaanse gewone films.
Die gast die zijn stem deed doet nu toch allemaal radioreclames? Ik hoor hem volgens mij best vaak langskomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:30 schreef speknek het volgende:
Brock is toevallig heel stoer.
[ afbeelding ]
Daar herken ik mij ook niet inquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef IHVK het volgende:
Anderen volwassen mensen gaan huilen als een of andere josti een bal in een net schiet.
Het is maar net wat je hobby is.
Brockquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:30 schreef speknek het volgende:
Brock is toevallig heel stoer.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |