Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef guitarist het volgende:
Wat voor prijs had je in gedachten voor het midikeyboard? Dan kan ik er eens over nadenken.
Vetquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:41 schreef Cynic het volgende:
Gisteren 2 plectra teruggevonden onder de stoel van de auto. Ik kwam ze tegen toen ik mijn telefoon zocht die ik had laten vallen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Goede vraagquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef gunk77 het volgende:
Waarom ben ik (als metalfan) hier niet eerder terechtgekomen![]()
Breng er idd geval meer gevoel in zoals te horen in;quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:36 schreef HugoAben het volgende:
Ook akoestische spelers hier?Ik speel toch al 10 jaar, en kan wel aardig wat spelen, ik ben op weg asturias te leren, ik vind het moeilijk het stukje vanaf 1:00 te doen wat nog snel loopt, de rest lukt wel
![]()
Iemand die het ook kan en tips heeft?
26 ook wel Ferro genoemd of Ijzerquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:46 schreef Witchfynder het volgende:
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik zoek er eigenlijk wel een met USB, maar ik denk er nog wel even over na.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het is een ouwe dus ik dacht aan een euro of 15 (Zonder adapter 20 met als ik 'm kan vinden dus..).
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
26 ook wel Ferro Ferrum genoemd of Ijzer
Metal![]()
26 Ferro Ferrum !!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was altijd mijn spijbeluurtjequote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ooit schijkunde gehad?
Ijzer is een metaal, maar niet elk metaal is ijzer. Zo heb je bijvoorbeeld ook Goud, Zilver, Platina, Chroom, Zirkonium, Bismut, etc. etc.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ooit schijkunde scheikunde gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |