Jullie zijn niet elkaar? Wat is er aan de hand met Claire d'r salon?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
daar ging het helemaal niet om, maar alle mailtjes, berichten op fora, hyves, twitter daargelaten, want die boeien mij vrij weinig, als boulevard mij gaat bellen of wij uitelkaar zijn omdat ze een anonieme tip hebben gekregen word ik wel ff gek van al dat gemiep.
Joh, die anonieme tipgever zit gewoon bij hun op de redactie of hebben ze hier op het forum gevonden. Zij zijn ook niet gek. Altijd op zoek naar roddel en achterklapquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
daar ging het helemaal niet om, maar alle mailtjes, berichten op fora, hyves, twitter daargelaten, want die boeien mij vrij weinig, als boulevard mij gaat bellen of wij uitelkaar zijn omdat ze een anonieme tip hebben gekregen word ik wel ff gek van al dat gemiep.
dat is wel triest ja.. goed dat ze nog hoor en wederhoor doen bij RTL Boulevardquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......FANN...........Stop. We hebben die filmpjes al honderd keer gezien. Volgens mij zijn er mensen hier die geen zin meer hebben om die ouwe shit de zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:21 schreef FANN het volgende:
BB, CBML , TBO en DGK'ers #40
BB, CBML , TBO en DGK'ers #41
[..]
[..]
en nog veeeeeeeeeeeeeel meer
.
Albert zit ook op twitter en die speurt alles af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Joh, die anonieme tipgever zit gewoon bij hun op de redactie of hebben ze hier op het forum gevonden. Zij zijn ook niet gek. Altijd op zoek naar roddel en achterklap
In dat geval was Huub zelf waarschijnlijk de anonieme bron.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Albert zit ook op twitter en die speurt alles af.
vandaar dat ik even de juiste link gaf voor de mensen die die ouwe shit nu ineens wel weerquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......FANN...........Stop. We hebben die filmpjes al honderd keer gezien. Volgens mij zijn er mensen hier die geen zin meer hebben om die ouwe shit de zien.![]()
![]()
![]()
Iemand een linkje waar dit staat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef radio3fmfan het volgende:
[ afbeelding ]
John de Mol: 'De Gouden Kooi komt terug'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08 september 2009, Dinsdag
John de Mol weet voor bijna honderd procent zeker dat 'De Gouden Kooi' voor het einde van het jaar terug op de buis komt. Helaas voor alle tv-junkies die zo genoten hebben van Jaap, Huub, Brian en alle anderen uit het op hol geslagen huis: John heeft het over buitenlandse ambities.
In Nederland staat de villa inmiddels te koop en zal niet meer gebruikt worden voor televisie doeleinden. "Ik voorspel dat De Gouden Kooi voor het einde van volgend jaar ergens op de wereld aan een internationale opmars begint. Als het maar eenmaal weer op de buis is, zal dat wereldwijd zorgen voor een domino-effect."
In 'De Gouden Kooi' leefden een groep mensen opgesloten in luxe, waar ze elkaar het leven zo zuur mogelijk probeerden te maken. Degene die over zou blijven, zou de villa krijgen en miljonair worden. Het liep even anders: uiteindelijk moest het programma na een jaar tóch stoppen en kon de villa om financiële redenen niet meer weggegeven worden. 'Terror Jaap', de volgevreten deelnemer die zich werkelijkwaar nergens voor schaamde, ging er uiteindelijk vandoor met het grote geld.
http://www.showbiznewz.nl(...)kooi-komt-terug.html
http://www.jaap.nl/villa/eemnes/te+koop/quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Iemand een linkje waar dit staat?
Huizen site ofzo?
haha, staat er niet bij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef radio3fmfan het volgende:
[..]
http://www.jaap.nl/villa/eemnes/te+koop/
Ik zie 'm ook niet staanquote:
als je nu gewoon antwoord geeft, maar ja dat doet deze meneer ook niet he....hoe gaat het verder met clair?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Waarom zou hij?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Estherdv het volgende:
[..]
als je nu gewoon antwoord geeft, maar ja dat doet deze meneer ook niet he....hoe gaat het verder met clair?
Tja, daar krijg je dan weer geen antwoord op....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jullie zijn niet elkaar? Wat is er aan de hand met Claire d'r salon?
om john heeft het progamma the bunker gekochtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef lies1958 het volgende:
Sabina, ruud en willem bij dwdd. Bart wil niet meer over BB praten hij is er helemaal klaar mee vertelde ze.
Maar hij was toch wel bij live&cooking een tijd terug om promotie voor de Bunker te maken.
Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Estherdv het volgende:
[..]
als je nu gewoon antwoord geeft, maar ja dat doet deze meneer ook niet he....hoe gaat het verder met clair?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?
Hoe vaak heb je seks in de week?
Hou je nog van je ventje?
Of is hij weg bij jou?
Nou nou???
Waar hoor je dat Peeet ? Heb het net na zitten luisteren, maar toch niets over de bunker?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:51 schreef peeet1 het volgende:
om john heeft het progamma the bunker gekocht![]()
en bart is daar boos om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |