10 september 2009 ingelogd,hoeeee zielig toevalligquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef New-Yorker het volgende:
Ja kom zeg, beetje action![]()
ohw je was me voor haha
Bij Mooiiii ben je voor Huub .... of anders verdachtquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef New-Yorker het volgende:
haha hoezo toevallig, is 10 september zo'n speciale dag dan?!
Omdat ik toevallig hier post en nieuwsgierig ben
Egnore standquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef New-Yorker het volgende:
haha hoezo toevallig, is 10 september zo'n speciale dag dan?!
Omdat ik toevallig hier post en nieuwsgierig ben
Egnorequote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij Mooiiii ben je voor Huub .... of anders verdacht
Ach ja..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Amanda maakt 't maar mooi allemaal mee!
Schijnbaar niet, Suikeroom. Ik vind het erg triest, maar goed. Mensen moeten wat te doen hebben. En net als jij vind ik het ook eng.quote:
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef New-Yorker het volgende:
Nou op het blog van Huub gaat het ook goed!
quote..
Voor de mensen die het nog niet weten. Huub en Claire zijn uit elkaar omdat Huub diverse keren vreemd gegaan is en zijn handjes los had zitten bij Claire. Studio Claire tijdelijk gesloten
Word er toch wel nieuwsgierig van moet ik zeggen
Ik zie de grote bek niet zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!![]()
![]()
![]()
redonkeyless !!![]()
![]()
![]()
Just egnore me if you don't get me.quote:
Grote bek, volgens mij weet je niet eens wat dat isquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!![]()
![]()
![]()
redonkeyless !!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:18 schreef Diamonds het volgende:
Schijnbaar niet, Suikeroom. Ik vind het erg triest, maar goed. Mensen moeten wat te doen hebben. En net als jij vind ik het ook eng.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Just eignore me if you don't get me.
Dementor! Ik had van jou wat meer verwacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |