abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 03:26:14 #181
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_72721047
Als ik dit topic zo lees wil TS niets liever dan de Martijn uithangen, alleen neemt niemand hem serieus.
pi_72721326
Vermakelijk stukje tekst en ik herken het wel een beetje, althans dat gedeelte van de kakker en de ge-wel-di-ge "verbeteringen" die in het secundair onderwijs doorgevoerd zijn. Maar waar TS doodleuk aan voorbij gaat is dat een Uni als de TU toch best hoog aangeschreven staat, dat asmI die technologie levert die er voor zorgt dat er een x86-64 in je laptopje zit te rekenen, en dat de hogere tertiaire opleidingen niet massaal bevolkt worden door diegenen waar hij blijkbaar zo'n hoge pet van op heeft (muv van aziaten, maar dat zijn ook echt kei- en keiharde werkers op dat niveau).
pi_72727677
Hier ben ik het wel eens met TS, voor het eerst.

Soms zitten er echt van die kakkers tussen die denken dat ze reteveel gaan verdienen en hun werk lachend uitvoeren.

En dat is uiteindelijk zo'n grote teleurstelling als je daar eenmaal staat, met 2200 bruto beginnersloon, 40K studieschuld, en al die jaren zwoegen op de Uni
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 14 september 2009 @ 13:43:34 #184
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72728424
Ik vind het een lange OP, en generalisatie op basia van één respondent lijkt me niet heel legitiem.
pi_72728628
Hulde voor de TS. Hij treft slaat de spijker op de kop!

Onderwijs in Nederland is echt bagger... en ja we zijn inderdaad lui... we moeten een voorbeeld nemen aan onze Duitse mede-studenten, dat zijn tenminste hardwerkende studenten.
pi_72728676
Maar waarom zou je harder werken?
Je krijgt heus niet meer verdiend.
Als mijn loon is gebaseerd op de moeite die ik er insteek dan zou ik me kapot werken.
Maar of ik nou het minimale uitvoer of me helemaal de tering werk, mn loon is net zo hoog. Dus waar zal ik voor kiezen denk je?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 14 september 2009 @ 14:19:18 #187
85962 ioko
I Appear Missing
pi_72729315
Het voorbeeld van TS is herkenbaar, al denk ik dat deze mensen in alle westerse landen voorkomen. Ik denk echter niet dat het veel meer is dan een voorbeeld.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 14 september 2009 @ 14:30:15 #188
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_72729558
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ik heb sociaal pedagogische hulpverlening op MBO niveau gedaan
Heet dat niet SPW? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2009 @ 14:31:59 #189
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72729590
Gast. Ik lees van jou een aantal topics over dat Nederland/Nederlanders je niet aanstaat/staan. Waarom zorg je dan niet dat je met de wiedeweerga oprot? Probleem opgelost toch?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 14 september 2009 @ 14:33:12 #190
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72729618
Briljante OP

De TS krijgt van mij dik gelijk
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  maandag 14 september 2009 @ 14:43:15 #191
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_72729871
Rare fetish hoor, TS. Wel zo'n tyfushekel hebben aan NL maar toch je best doen om het voor ons inferieure volk eventjes zo netjes mogelijk onder woorden te brengen.

Lekker fappen is dat zeker wanneer zo veel mensen over je heen kotsen tegelijkertijd. Bijna hentai-achtige proporsies neemt dat aan bij jou lijkt wel.

Het feit dat je alleen al zo je best doet om dit op te schrijven bewijst dat je eigenlijk toch stiekum wel een beetje houdt van dit lieve kleine kikkerlandje
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_72729993
Blijkbaar zit je bij Mensa. Gaat heel slecht blijkbaar daar. Dat ze zulke mensen aannemen als leden. Nog niet vaak zo een ongefundeerd, slecht onderbouwd stuk gelezen hier op Fok. En dat zegt veel.

Kan ook wel zeggen uit ervaring dat Chinezen ongeveer 4x zo lang doen over de makkelijkste klusjes. Aangezien je ze alles precies moet voorkauwen wat ze moeten doen. Een mooi verhaal van een vriendin die daar ook werkte was dat ze ooit langsliep en zag dat alles kopjes er nog stonden. Omdat niemand zelf nadenkt daar bleef dat er gewoon staan. Dus riep ze iemand erbij en zei ze kun je de kopjes meenemen. Komt ze een uur later terug staan alle schoteltjes met de lepeltjes er nog. Verder zullen ze vrijwel nooit wat vragen. Ze doen het liever fout en wachten totdat jij je ermee bemoeit. Kijk dan maakt het weinig uit hoeveel tijd je in iets steekt als je toch overal langer over doet. Nadenken is iets wat alleen de bazen doen. Aangezien die vaak niet precies weten wat er omgaat in zo'n groot bedrijf maar ook totaal geen feedback terugkrijgen worden er vaak compleet verkeerde beslissingen genomen. Ik kan zowel doorgaan. Maar eigenlijk heb ik al teveel woorden besteed aan zo'n dom stuk. Een prettige dag verder.
  maandag 14 september 2009 @ 16:53:48 #193
111528 Viajero
Who dares wins
pi_72733513
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:38 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Nou over het algemeen heb ik anders vrij goede ervaringen gehad met mensen uit India, al hangt het wel af van hun universiteit. Iemand die aan de Indian Institute of Technology heeft gestudeerd mag bij mij altijd aan de slag, tenminste als ik een bedrijf had.

Italianen zijn wel lui, dat is een feit, nog luier dan Nederlandes en dat is dus een heel prestatie an sich.
Ik heb verschillende keren in Italie gewerkt, en je kan van alles van Italianen zeggen, maar lui zijn ze niet.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 14 september 2009 @ 16:55:33 #194
111528 Viajero
Who dares wins
pi_72733558
Je OP is trouwens ook nogal vreemd, ik heb in 20 landen gewerkt op vijf continenten, en Nederlanders staan overal goed aangeschreven. Niet alle Nederlanders zijn corpsballen (corpsballen zou ik voor mijn bedrijf ook nooit aannemen trouwens).
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 14 september 2009 @ 17:41:03 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72734827
quote:
Op maandag 14 september 2009 01:38 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fail, hij gebruikt keurig alinea's.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72743623
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Sjibble het volgende:
Maar waarom zou je harder werken?
Je krijgt heus niet meer verdiend.
Als mijn loon is gebaseerd op de moeite die ik er insteek dan zou ik me kapot werken.
Maar of ik nou het minimale uitvoer of me helemaal de tering werk, mn loon is net zo hoog. Dus waar zal ik voor kiezen denk je?
Omdat hard werken nu eenmaal meer gewaardeerd wordt. Dat jij nu alleen werkt vanwege het geld is prima, maar andere mensen zoals ik willen er meer uithalen. Het geeft mij veel meer voldoening dan wanneer ik er de kantjes vanaf loop.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72744645
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef ioko het volgende:
Het voorbeeld van TS is herkenbaar, al denk ik dat deze mensen in alle westerse landen voorkomen. Ik denk echter niet dat het veel meer is dan een voorbeeld.
Oneens, Martijn is een nogal gemiddelde blanke student uit een net bovenmodaal gezin met een pa die advocaat is etc etc. Marijn vindt zichzelf gewedlig. Martijn kijkt een beetje neer op allochtone medestudenten, want ook al kunnen ze alles beter op papier, Martijn heeft de klasse en opvoeding om het werk echt goed uit te kunnen voeren. Martijn werkt niet, hij 'buffelt superrr harrrrrrrd met een rolllende rrrr.' Martijn moet zijn studie Nederlands Recht immers ook combineren met de rrrroeien en bestuurrrrlijke verantwoordelijkheden (lees: de patser uithangen op corpsfeesten en onzekere eerstejaars meisjes neuken).

Ik zie dagelijks nog Martijnen op mijn Nederlandse uni.
  maandag 14 september 2009 @ 21:56:15 #198
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_72744862
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Oneens, Martijn is een nogal gemiddelde blanke student uit een net bovenmodaal gezin met een pa die advocaat is etc etc. Marijn vindt zichzelf gewedlig. Martijn kijkt een beetje neer op allochtone medestudenten, want ook al kunnen ze alles beter op papier, Martijn heeft de klasse en opvoeding om het werk echt goed uit te kunnen voeren. Martijn werkt niet, hij 'buffelt superrr harrrrrrrd met een rolllende rrrr.' Martijn moet zijn studie Nederlands Recht immers ook combineren met de rrrroeien en bestuurrrrlijke verantwoordelijkheden (lees: de patser uithangen op corpsfeesten en onzekere eerstejaars meisjes neuken).

Die zie je ook meer dan genoeg op Britse, Duitse, Belgische of waar-dan-ook universiteiten....
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_72745119
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Omdat hard werken nu eenmaal meer gewaardeerd wordt. Dat jij nu alleen werkt vanwege het geld is prima, maar andere mensen zoals ik willen er meer uithalen. Het geeft mij veel meer voldoening dan wanneer ik er de kantjes vanaf loop.
Ik werk dan ook natuurlijk wel aardig hard. Als iemand een invaller nodig heeft sta ik vaak klaar.
Toch kan ik niet ontkennen dat er dagen zijn waarvan ik de kantjes er wel eens van af loop .
Maar toch zijn ze tevreden over me . En daar gaat het om. Zijn ze dat niet ga ik harder mn best doen.

Ik probeerde maar een gemiddelde luie werker na te doen
[/quote]
  maandag 14 september 2009 @ 22:05:14 #200
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_72745438
Te lui om te lezen, sorry
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 14 september 2009 @ 22:11:09 #201
78498 classpc
I don't like change
pi_72745802
Kijk uit het is die zeurpiet weer
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 14 september 2009 @ 22:12:45 #202
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72745907
Corpsbal. Corpsbal.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72746384
Hoezo eigenlijk zou deze persoon geen berisping krijgen wegens discriminatie? Omdat het over Nederlanders gaat? Ik kan mij vergissen, maar worden dergelijke reacties over Marokkanen of Turken bijvoorbeeld niet verwijderd van het forum?

Daarbij is je stuk tekst uiteraard gewoonweg kwetsend en niet academisch opgebouwd. Wel leuk hoor dat je tracht een essay te schrijven, alleen de subjectiviteit spat er van af, dat zou iemand met jouw kaliber intelligentie toch zeker niet horen te doen als ik het allemaal moet geloven.
  maandag 14 september 2009 @ 22:30:41 #204
78498 classpc
I don't like change
pi_72747094
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Marruk het volgende:
Hoezo eigenlijk zou deze persoon geen berisping krijgen wegens discriminatie? Omdat het over Nederlanders gaat? Ik kan mij vergissen, maar worden dergelijke reacties over Marokkanen of Turken bijvoorbeeld niet verwijderd van het forum?

Daarbij is je stuk tekst uiteraard gewoonweg kwetsend en niet academisch opgebouwd. Wel leuk hoor dat je tracht een essay te schrijven, alleen de subjectiviteit spat er van af, dat zou iemand met jouw kaliber intelligentie toch zeker niet horen te doen als ik het allemaal moet geloven.
Goed idee, ik ga dit topic doorgeven aan het meldpunt discriminatie. Dat zal 'm leren!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_72747211
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:30 schreef classpc het volgende:

[..]

Goed idee, ik ga dit topic doorgeven aan het meldpunt discriminatie. Dat zal 'm leren!
Tsja, echt veel boeit mij ook niet. Het is alleen vreemd dat moderators waarschijnlijk wel ingrijpen als hetzelfde gezegd zou worden over niet Nederlandse groepen. Maar ja, zei al dat ik er ook naast kon zitten. Ik weet het niet.
pi_72747519
Waarom gaat dit topic niet op slot?
[/quote]
  maandag 14 september 2009 @ 22:42:29 #207
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72747928
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:32 schreef Marruk het volgende:

[..]

Tsja, echt veel boeit mij ook niet. Het is alleen vreemd dat moderators waarschijnlijk wel ingrijpen als hetzelfde gezegd zou worden over niet Nederlandse groepen. Maar ja, zei al dat ik er ook naast kon zitten. Ik weet het niet.
Negers mogen het ook ongestraft over 'niggers' hebben.

Een Nederlander die Nederlanders bekritiseert. Ik snap de discriminatie niet zo.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72751929
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik werk dan ook natuurlijk wel aardig hard. Als iemand een invaller nodig heeft sta ik vaak klaar.
Toch kan ik niet ontkennen dat er dagen zijn waarvan ik de kantjes er wel eens van af loop .
Maar toch zijn ze tevreden over me . En daar gaat het om. Zijn ze dat niet ga ik harder mn best doen.

Ik probeerde maar een gemiddelde luie werker na te doen
Oke, ik begrijp het.
ROBODEMONS..................|:(
pi_72755785
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Oneens, Martijn is een nogal gemiddelde blanke student uit een net bovenmodaal gezin met een pa die advocaat is etc etc.
Daar ga je al de fout in; advocaten zitten ruimschoots boven modaal
quote:
Marijn vindt zichzelf gewedlig. Martijn kijkt een beetje neer op allochtone medestudenten, want ook al kunnen ze alles beter op papier, Martijn heeft de klasse en opvoeding om het werk echt goed uit te kunnen voeren. Martijn werkt niet, hij 'buffelt superrr harrrrrrrd met een rolllende rrrr.' Martijn moet zijn studie Nederlands Recht immers ook combineren met de rrrroeien en bestuurrrrlijke verantwoordelijkheden (lees: de patser uithangen op corpsfeesten en onzekere eerstejaars meisjes neuken).

Bij-na goed!! De Martijn zoals jij hem beschrijft is niet de doorsnee blanke gemiddelde nederlandse student; hij is een zogenaamde corpsbal en/of kakker, meestal afkomstig uit de gegoede kringen rond het Gooi. Ik had toch wel verwacht dat zo'n slimmerik als jou het juiste woord voor dat stereotype zo uit de mouw kon schudden. Blijkbaar niet; je stelt me wel enigszins teleur hoor :s .
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:02:45 #210
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_72775275
landverrader
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')