abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72367020
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Natuurlijk zal er veel geoutsourced worden, het is simpelweg lekker goedkoop. Wij outsourcen een deel van onze development naar Servie bijvoorbeeld. Maar waarom Servie en niet India? Omdat ervaring leert dat communicatie een erg groot probleem is. Daarnaast heerst er een enorme ja-knik cultuur. Als je een Indier vraagt of 'ie het begrepen heeft, krijg je geen eerlijk antwoord maar gewoon een "ja", waar een Nederlander (of Amerikaan) gewoon door blijft vragen.
[..]

De fouten die ontstaan ontstaan meer door cultuurverschillen en communicatieproblemen dan door "development technieken". Hoe goed je "technieken" ook zijn, als requirements verkeerd geinterpreteerd worden zal nooit de juiste software gebouwd worden.
Ja, helemaal mee eens. Overigens worden Westerse bedrijven wel steeds beter in het begrijpen van de niet Westerse cultuur en veelal wordt dat beschouwd als integraal onderdeel van de development technieken. Ik heb een tijdje in Bangalore gezeten om een off-shore project op te zetten (ERP). Veel rework maar nog steeds 70% goedkoper dan ontwikkeling in Nederland.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:45:01 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_72367808
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ze hebben voor de makkelijkste studies gekozen en ook voor de makkelijkste richtingen in de studies: Vrijetijdskunde, Rechten, Organisatietheorie, Pedagogie, Psychologie, Culturele Wetenschappen, Veiligheidsstudies, Politicologie en weet ik veel wat nog meer voor stront.
Ja, dat zijn zeker allemaal studies waar kakkers massaal op inschrijven (muv rechten)
  woensdag 2 september 2009 @ 15:07:38 #153
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_72371285
Geen naamtopique
Was je erbij?
  woensdag 2 september 2009 @ 15:08:00 #154
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_72371301
Maar toch ben ik wel een beetje wereldberoemd.

Who wants to touch me?!
Was je erbij?
pi_72374247
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 2 september 2009 @ 18:25:18 #156
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72374334
Goed geschreven, maar ik voel me niet aangesproken.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:42:03 #157
246373 Idler
Simplicity!
pi_72374790
Veel te lang verhaal in de OP, maar luiheid is goed!
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_72388314
TS, plz nog een topic? Je hebt wel een nette schrijfstijl!
pi_72388456
quote:
Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Flashwin het volgende:
TS, plz nog een topic? Je hebt wel een nette schrijfstijl!
.
I´m back.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:06:20 #160
259925 Rotter
Lastig verhaal...
pi_72436845
Urgh, GEEN posts van deze TS.

Zijn posts staan vol spelfouten en allerlei andere rotzooi. Hij moet eerst maar eens een MBO cursus Nederlands doen. Wat hij schrijft is vloeibare cholera. Erg besmettelijk en een echte dooddoener...
:O
pi_72437083
In het iets lager opgeleide segment van de markt rondkijken, en daar het personeel vandaan halen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_72715057
Door ts ga je haast wel op wilders stemmen, als wilders hem het land niet uitschopt, dan doen anderen het wel, hup hup hup en terug naar je zandkasteel geitenfokker
pi_72715680
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Rotter het volgende:
Urgh, GEEN posts van deze TS.

Zijn posts staan vol spelfouten en allerlei andere rotzooi. Hij moet eerst maar eens een MBO cursus Nederlands doen. Wat hij schrijft is vloeibare cholera. Erg besmettelijk en een echte dooddoener...
Je maakt hopelijk een grapje. Mijn allergrootste fout is dat ik uberhaupt ooit tijd geinvesteerd heb in het leren van 'Dutch' (the capital of Denmark). Wat heb je daar tegenwoordig aan? Geen bal. Het is gewoon een apentaal van een apenland waar niemand ooit van heeft gehoord.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 22:46:19 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72715754
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
'Dutch' (the capital of Denmark).
Hee, dit garpje kwam ook al in je andere topic voor!

Origineler wordt je niet van dat intellect van je.
pi_72715801
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef klipper het volgende:
Door ts ga je haast wel op wilders stemmen, als wilders hem het land niet uitschopt, dan doen anderen het wel, hup hup hup en terug naar je zandkasteel geitenfokker
Ach man, alsof ik me bedreigd voel door die homo. Ik schijt op Wilders en op jou. Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mijn leven in dit stuk stront door te brengen. Sarcasm mode.

Please don't deport me and allow me to spend the rest of my life at the beautiful sunny beaches of Almere. I LOVE Almere.

LOL
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 22:48:27 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72715846
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
teh rest
wattuh?
  zondag 13 september 2009 @ 22:48:34 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_72715852
quote:
Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mij leven in dit stuk stront door te brengen.
Whehe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72715912
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

wattuh?
Opzouten biggetje.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 22:52:02 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72716020
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Opzouten biggetje.
Neuh, ik vermaak me wel.

Maar ik begrijp dat dit Mensa niveau is? Anoniem een beetje lafjes transparante mensen op hun uiterlijk proberen te pakken?

hint: Als ik ook maar remotely wakker lag van iemand die me 'biggetje' noemde had ik geen foto van mezelf geplaatst. Ik snap dat dat een moeilijk concept is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 22:54:05 #170
862 Arcee
Look closer
pi_72716111
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
'Dutch' (the capital of Denmark).
Dat Amerikanen alleen maar Amerika en Amerikanen kennen zegt iets negatiefs over Nederland?:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_72717262
quote:

[..]

Ach man, alsof ik me bedreigd voel door die homo. Ik schijt op Wilders en op jou. Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mijn leven in dit stuk stront door te brengen. Sarcasm mode.

Please don't deport me and allow me to spend the rest of my life at the beautiful sunny beaches of Almere. I LOVE Almere.

LOL
hoe zielig ik je ook vind...het heeft ook iets hilarisch. Maar goed..blijf vooral in je prentieuze waan leven..
pi_72718054
Loop ik door de stad en wie zie ik daar.......
Juist ja Mensa_Allochtoon.

pi_72719548
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Kijk eens rond op straat, de gemiddelde Nederlander van NU maakt een soort reverse evolutie door, terug naar zijn/haar oervorm.

Ik had genoeg Nederlandse klasgenoten die hun eigen taal niet eens goed beheersten. Dat waren VWO klanten! Toegegeven, ik beheers het Nederlands ook niet 100% maar het is mijn derde taal en daarnaast nog een stronttaal van een flutland en zodoende niet mijn tijd waard. Maar als je je EIGEN taal niet kent, dan ben je echt een aap.

Daarnaast ga jij mij niet wijsmaken dat Nederlanders niet bij het minste of geringste overspannen raken. Ik heb meerdere malen met eigen ogen gezien hoe zo een Janneke lekker 6 maanden thuis ging zitten omdat ze 'niet lekker in haar vel zat' of zich 'opgeblazen, sip en ongewaardeerd voelde.' Rot aub op met zo een mentaliteit.
China is toch ook niet meer te vergelijken met Nederland? Daar werken ze als idioten omdat als je dat simpelweg niet doet je er meteen uit ligt. In Nederland werkt dat niet zo en kunnen mensen meer maken.
pi_72719549
Schattige tekst.

Maar als dit zo'n schijtland is, wat is China dan wel niet? Een land waar meer dan 130 miljoen mensen niet kunnen lezen of schrijven bijvoorbeeld. Een land waar vrijheid een begrip is was niet in het woordenboek voorkomt. Een land wat nog steeds constant de mensenrechten schend en mensen worden onderdrukt.

Je praat over deze Nederlandse corpsbal alsof het zo is dat iedereen zo is, maar jij, met je mooie MBA opleiding, moet toch ook wel weten dat je van dat kleine handje Nederlanders wat je kent en/of gezien hebt, je geen representatie kan maken van een heel land?

Blijkbaar doen we het met deze 6'jes cultuur wel zo goed dat een tweede baan hebben iets is wat nauwelijks voorkomt, dat er bijna niemand is die honger leid, waar de zwakkeren worden gesteund door de sterkeren. Een land wat voorop liep in het gelijk maken van iedereen zijn rechten, waar het homohuwelijk geaccepteerd is, waar homofiele stellen kinderen kunnen adopteren.

Zodra China en andere landen zich kunnen meten met dat soort dingen, kan jij commentaar erop geven. Zolang China nog steeds een land is waar mensen honger lijden en constant onderdrukt worden heb je eigenlijk niets in te brengen.

En daarbij, als het hier zo kut is waarom vertrek je dan niet gewoon.

GTFO TROLL
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
pi_72720316
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat Amerikanen alleen maar Amerika en Amerikanen kennen zegt iets negatiefs over Nederland?:')
Veel Amerikanen hebben wel van Nederland gehoord.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')