Ja, helemaal mee eens. Overigens worden Westerse bedrijven wel steeds beter in het begrijpen van de niet Westerse cultuur en veelal wordt dat beschouwd als integraal onderdeel van de development technieken. Ik heb een tijdje in Bangalore gezeten om een off-shore project op te zetten (ERP). Veel rework maar nog steeds 70% goedkoper dan ontwikkeling in Nederland.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Natuurlijk zal er veel geoutsourced worden, het is simpelweg lekker goedkoop. Wij outsourcen een deel van onze development naar Servie bijvoorbeeld. Maar waarom Servie en niet India? Omdat ervaring leert dat communicatie een erg groot probleem is. Daarnaast heerst er een enorme ja-knik cultuur. Als je een Indier vraagt of 'ie het begrepen heeft, krijg je geen eerlijk antwoord maar gewoon een "ja", waar een Nederlander (of Amerikaan) gewoon door blijft vragen.
[..]
De fouten die ontstaan ontstaan meer door cultuurverschillen en communicatieproblemen dan door "development technieken". Hoe goed je "technieken" ook zijn, als requirements verkeerd geinterpreteerd worden zal nooit de juiste software gebouwd worden.
Ja, dat zijn zeker allemaal studies waar kakkers massaal op inschrijvenquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ze hebben voor de makkelijkste studies gekozen en ook voor de makkelijkste richtingen in de studies: Vrijetijdskunde, Rechten, Organisatietheorie, Pedagogie, Psychologie, Culturele Wetenschappen, Veiligheidsstudies, Politicologie en weet ik veel wat nog meer voor stront.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Flashwin het volgende:
TS, plz nog een topic? Je hebt wel een nette schrijfstijl!
Je maakt hopelijk een grapje. Mijn allergrootste fout is dat ik uberhaupt ooit tijd geinvesteerd heb in het leren van 'Dutch' (the capital of Denmark). Wat heb je daar tegenwoordig aan? Geen bal. Het is gewoon een apentaal van een apenland waar niemand ooit van heeft gehoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:06 schreef Rotter het volgende:
Urgh, GEEN posts van deze TS.
Zijn posts staan vol spelfouten en allerlei andere rotzooi. Hij moet eerst maar eens een MBO cursus Nederlands doen. Wat hij schrijft is vloeibare cholera. Erg besmettelijk en een echte dooddoener...
Hee, dit garpje kwam ook al in je andere topic voor!quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
'Dutch' (the capital of Denmark).
Ach man, alsof ik me bedreigd voel door die homo. Ik schijt op Wilders en op jou. Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mijn leven in dit stuk stront door te brengen. Sarcasm mode.quote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef klipper het volgende:
Door ts ga je haast wel op wilders stemmen, als wilders hem het land niet uitschopt, dan doen anderen het wel, hup hup hup en terug naar je zandkasteel geitenfokker
Whehe.quote:Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mij leven in dit stuk stront door te brengen.
Neuh, ik vermaak me wel.quote:
Dat Amerikanen alleen maar Amerika en Amerikanen kennen zegt iets negatiefs over Nederland?:')quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
'Dutch' (the capital of Denmark).
quote:Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ach man, alsof ik me bedreigd voel door die homo. Ik schijt op Wilders en op jou. Wat wil hij doen? Mij uitzetten? Oei oei I'm really scared. Daar gaat mijn plannetje om de rest van mijn leven in dit stuk stront door te brengen. Sarcasm mode.
Please don't deport me and allow me to spend the rest of my life at the beautiful sunny beaches of Almere. I LOVE Almere.
LOL
China is toch ook niet meer te vergelijken met Nederland? Daar werken ze als idioten omdat als je dat simpelweg niet doet je er meteen uit ligt. In Nederland werkt dat niet zo en kunnen mensen meer maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Kijk eens rond op straat, de gemiddelde Nederlander van NU maakt een soort reverse evolutie door, terug naar zijn/haar oervorm.
Ik had genoeg Nederlandse klasgenoten die hun eigen taal niet eens goed beheersten. Dat waren VWO klanten! Toegegeven, ik beheers het Nederlands ook niet 100% maar het is mijn derde taal en daarnaast nog een stronttaal van een flutland en zodoende niet mijn tijd waard. Maar als je je EIGEN taal niet kent, dan ben je echt een aap.
Daarnaast ga jij mij niet wijsmaken dat Nederlanders niet bij het minste of geringste overspannen raken. Ik heb meerdere malen met eigen ogen gezien hoe zo een Janneke lekker 6 maanden thuis ging zitten omdat ze 'niet lekker in haar vel zat' of zich 'opgeblazen, sip en ongewaardeerd voelde.' Rot aub op met zo een mentaliteit.
Veel Amerikanen hebben wel van Nederland gehoord.quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat Amerikanen alleen maar Amerika en Amerikanen kennen zegt iets negatiefs over Nederland?:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |