Hahaha.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef Picchia het volgende:
Japan, VS, UK. De werkdruk ligt daar hoger. Maar ik denk niet dat het welvaartsniveau daardoor evenredig bij hen is mee gestegen.
Nee, uren zeggen vrij weinig, je kan heel lang op een stoel zitten zonder iets productiefs te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef Picchia het volgende:
Misschien is werkdruk dan het verkeerde woord. Maar het is een feit dat zij de meeste uren maken. Maar dat zegt niet zoveel.
Amerikanen maken niet meer uren dan wij doen. Je hebt daar dezelfde verschillen als hier. Ambtenaren voeren geen zak uit, bij veel startups is het hard werken, en dan heb je het hele spectrum daartussen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef Picchia het volgende:
Misschien is werkdruk dan het verkeerde woord. Maar het is een feit dat zij de meeste uren maken. Maar dat zegt niet zoveel.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kortom je hebt geen flauw benul.
Dat is omdat er in Nederland veel parttimers zijn, vnl de vrouwelijke bevolking.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal uren per jaar (2004)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:32 schreef Poepoog het volgende:
Dat is omdat er in Nederland veel parttimers zijn, vnl de vrouwelijke bevolking.
In Japan is dat erg, daar zitten ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op hun werk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Wackyduck het volgende:
Nee, uren zeggen vrij weinig, je kan heel lang op een stoel zitten zonder iets productiefs te doen.
Een gemiddelde fulltimer zit ook op 1800 uur per jaar. Het gemiddelde ligt in dit land wat lager doordat veel vrouwen werken, en die werken vaak parttime.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:21 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is dus ook Europees koploper met het aantal parttimers onder de mannen. In andere landen werken ze gewoon meer.quote:Vorig jaar had driekwart van de vrouwen van 15 tot 65 jaar parttime werk. In alle andere EU-landen werkt minimaal de helft van de vrouwen met een baan in voltijd.
Van de mannen in Nederland werkt een op de vier in deeltijd. Een stuk minder dan vrouwen, maar ook de Nederlandse man overtroeft daarmee zijn seksegenoten elders in Europa.
Voor jou geldt hetzelfde. Onderbouw je stelling met argumenten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar het is wel waar.
Wij Nederlanders dénken wel dat we heel wat voorstellen, maar hebben eigenlijk geen benul van hoe de rest van de wereld tegen ons aankijkt. Dat is samen te vatten in één smiley, namelijk:
Dacht je dat Martijn een of ander uniek wezen was? Verkijk je niet, ik heb genoegen Martijnen gezien, het soort type dat nog steeds denkt dat die simpele Oosterlingen hem als een godheid zullen vereren alleen omdat hij weet hoe je woorden cursief en vet kan maken in MS Word. LOL, laat me niet lachen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:43 schreef SuperFucker het volgende:
Je stelling onderbouw je niet met argumenten.
- 'Wereldberoemd',
je hebt het alleen maar over hoe een paar Chinezen tegen ons aankijken.
-'Hollanders''
ik lees alleen over ene Martijn, een 'super kakker' met een universitaire opleiding.
Sow he... genoegen Martijnen nog wel!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dacht je dat Martijn een of ander uniek wezen was? Verkijk je niet, ik heb genoegen Martijnen gezien, het soort type dat nog steeds denkt dat die simpele Oosterlingen hem als een godheid zullen vereren alleen omdat hij weet hoe je woorden cursief en vet kan maken in MS Word. LOL, laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |