Ja had je moeten doen. Had ik je meteen naar huis gebonjourdquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zit jij op FOK? We hebben nog een keer tomaten naar je gegooid toen je je versprak en begon te stotteren.
last.fmquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
TS snapt niet hoe hij zijn last.fm moet invullen
Maar http://www.last.fm/user/http://www.last.fm/user/Joffreya is ook niet echt een geweldige last.fm moet ik zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
last.fm
DIe gebruik ik niet![]()
ooit aangemaakt maar vond er geen kut aan
Ontkennen was toch wel een goede tip?quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik weet niet wie ik slechter vond, jij of Jeroen.
Wat een klapmongolen
Ja dat was ik,quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:45 schreef Yi-Long het volgende:
@TS: Zeg, was jij niet vanmiddag dat gekke kereltje bij de AH dat helemaal rood werd en in zijn broek plaste!?
Eerst werd er niks vertelt. Toen kwam er iemand van de cast die het vertelde en toen kwam ik of iemand anders in mijn plaatsquote:Op maandag 31 augustus 2009 03:27 schreef theZERGGGGGGGG het volgende:
Vaag, heb daar weleens in de bediening gelopen ook als bijbaantje maar kan me niet herinneren dat er iemand echt het podium opkwam om het menu uit te leggen. Werd toch gewoon omgeroepen en dan op het scherm weergegeven? Kwam verder niemand het podium op?
Dries Roelvink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:50 schreef Goofisch het volgende:
Naast dat heb ik zo ongeveer iedere BNer mogen ontmoeten die ik maar kan bedenken.
die jaquote:
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef KrentebolHooft het volgende:
waarom type je een , als er een ' moet staan?
Op zich is het ook zeker leuk. Maar op dat moment sta je in een rij bij de AH en staat iedereen je aan te staren. Dat vond ik echt wat minder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:33 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb in verschillende restaurants gewerkt. Soms, als ik een 'oude' vaste gast tegenkom in de stad schudden we nog even handen en maken we een praatje.
Heeft wel wat toch?
ja ik heb echt geen leven en zit op fok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef c0nd0r het volgende:
Je had op dat podium door kunnen breken natuurlijk!
Maar helaas nu zit je zonder leven op FOK! en kun je geen fatsoenlijke URL's samenstellen.. Er is maar een dun lijntje between all or nothing..
Ik volg jou overal dat weet je toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja ik heb echt geen leven en zit op fok.
Wat brengt jou hier?
Ik zij.quote:een vrouw achter in de rij vraagt aan mij : was jij niet de jongen van de dinnershow?
Ik zij welke dinnershow bedoelt u?
zij: de dinnershow in Hilversum met jeroen van der boom.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik volg jou overal dat weet je toch?
jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef MrX1982 het volgende:
Mag TS nu ook meedoen met die programma's voor afgeserveerde en net-niet BN'ers?
Als je in de buurt mag staan van wereld zangers als Jeroen van der Boom maakt dat je in zekere zin een BN 'er. Gelukkig ben je wel zo lekker gewoon geblevenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:48 schreef Goofisch het volgende:
ja
Dat gelul over BNer. ik stond hooguit 3 min op dat podium voordat de show begon
Bovendien was geheel de opzet daar een kutproductie wat het liep allemaal voor geen meter. Daarnaast verdiende het ook nogis kut
quote:
Die gast is voor de camera leuk. Maar in werkelijkheid een arrogante lul.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je in de buurt mag staan van wereld zangers als Jeroen van der Boom maakt dat je in zekere zin een BN 'er. Gelukkig ben je wel zo lekker gewoon gebleven.
Voor die mensen is zo'n show natuurlijk één van de hoogtepunten in hun levenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:35 schreef Goofisch het volgende:Het verbaasde me ook dat ik na zoveel tijd nog herkent word door een gast van toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |