Zo even een topic van mij omdat ik zin heb op te typen

TS heeft vroeger in Hilversum gewerkt in de studio,s En dan voornamelijk studio 21. Ik deed dat in de avonden als bijbaan in de horeca naast mijn studie.
Dit zag er zo uit, was opzich echt gaaf.
![]()
In die tijd werden er dinnershows gegeven waar we zo,n 1200 gasten iedere avond van een 4 of 5 gangen menu moesten voorzien. Was best leuk werk voor een bijbaantje omdat je veel met leuke mensen te maken krijgt. Naast dat heb ik zo ongeveer iedere BNer mogen ontmoeten die ik maar kan bedenken.
Goed. TS. Had een speciale functie, Namelijk het vertellen wat onze gasten geserveerd zouden krijgen op het podium via de microfoon.. Dit deed ik 4 avonden per week voor maximaal 1200 mensen per avond. Ik werd ook opgemaakt en gedoe
Als ik de gerechten in detail had uitgelegd nam "jeroen van der boom" de microfoon van mij over en begon die ze kutliedjes te zingen en zat mijn taak op het podium er op.
Dit alles is nu denk een dik jaar geleden. En vandaag stond ik bij de AH even wat avond voer te scoren. en wat gebeurd er.
een vrouw achter in de rij vraagt aan mij : was jij niet de jongen van de dinnershow?
Ik zij welke dinnershow bedoelt u?
zij: de dinnershow in Hilversum met jeroen van der boom.
Op dat moment kijkt iedereen in de rij om en staart mij aan
TS:
Uh ja dat klopt. Was een bijbaantje haha humm
Klacht: Ik wist niet waar ik het moest zoeken. waarom moet dat mensen nou juist mij onthouden en me daar nog op aanspreken ook. zodat gelijk heel de rijd mij aan moet staren.

Ne geen verkapt kijk-ik-word-herkent-topic
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.