SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:waar een bericht op Fok al niet goed voor is :-/
The Dentist | 30-08-09 | 17:02
quote:Geenstijl is tegenwoordig doorgeefluik voor Fok!-forum ontdekkingen?
Gosat | 30-08-09 | 17:13
quote:Reaguurders die FOK! lezen vertrouw ik ook niet...
MichieldeMuiter | 30-08-09 | 17:18
quote:Fok!: voor al uw hoaxes.
Oswald C. Esquire | 30-08-09 | 17:29
quote:Is het nu zo slecht met GS gesteld dat ze hun "nieuws" van FOK moeten halen. Lekker makkelijk, Brusselmans!
Broertjedood | 30-08-09 | 18:18
Mhmh, omdat wij dat ook zijn over GSquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Wat zijn ze ook weer heerlijk positief.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:40 schreef Dropdown het volgende:
TS leest GeenstijlGeenstijl leest FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of, nog droeviger: er zijn fokkers die GS tippen als ze een GS-waardig topic lezenquote:
Mwoah, dat vind ik minder droevig dan GS-redacteuren die langer dan ze lief is op FOK! rondstruinen, terwijl ze tegenover hun achterban negatief doen over FOK!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:10 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Of, nog droeviger: er zijn fokkers die GS tippen als ze een GS-waardig topic lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |