abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132316855
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tina, Hakuna en de anderen, ik vind jullie stoer. En ik vind de foto's die voorbij zijn gekomen er prima uitzien. Het ziet er helemaal niet belachelijk uit. Als ik jullie op straat tegen zou komen, zou ik daar niets bij denken geloof ik. Hooguit: wat fijn dat hij zich vrij voelt om zich te uiten.

Als mij vriend dameskleding wil gaan dragen zou ik dat prima vinden. Dan kan hij ook gelijk voor mij gaan winkelen want ik vind dat verschrikkelijk ;)

Ik heb een ex die het geweldig vond om herenstrings te dragen. Hij had prachtige billen dus toen ik er aan gewend was, was het best aangenaam O-)
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Zo denk ik er ook over.
Geen idee
pi_132723558
No offence, no flame, maar zijn "jullie" dan niet gewoon een passief transseksueel / een in wording?

Voordat ik een en ander aan boe geroep krijg. Sta er bij stil dat het een zuiver vraag is.
pi_132725231
quote:
5s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Triggershot het volgende:
No offence, no flame, maar zijn "jullie" dan niet gewoon een passief transseksueel / een in wording?

Voordat ik een en ander aan boe geroep krijg. Sta er bij stil dat het een zuiver vraag is.
Het komt ook voor dat het mannen zijn met verborgen homoseksuele gevoelens, waarbij ze het pas prettig vinden om aantrekkelijk te worden gevonden door andere mannen wanneer ze zich kleden als een vrouw. Omdat het dan heteroseksueel lijkt. Of zo.

Het blijft ingewikkeld.
pi_156460734
Hier nog een man die vrouwenondergoed draagt.ik ben een heteroseksuele man en heb een relatie met een prachtige vrouw die mij helemaal in mijn waarde laat.
ik doe regelmatig aan crossdressen en mijn vriendin helpt me daar dan ook mee ,hoe cool is dat :)
laatst heb ik nog een paar prachtige slipjes gekocht op pantiesformen dit is echt een top internetwinkeltje.Ze zitten in breukelen. speciaal gemaakte lingerie waar je mannelijkheid wel mooi in past.
pi_156463511
-edit: het is hier geen ONZ

[ Bericht 79% gewijzigd door Mylene op 30-09-2015 10:03:06 ]
Irene is bae <3
pi_156464855
-edit: het is hier geen ONZ

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 30-09-2015 10:03:40 ]
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: