Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tina, Hakuna en de anderen, ik vind jullie stoer. En ik vind de foto's die voorbij zijn gekomen er prima uitzien. Het ziet er helemaal niet belachelijk uit. Als ik jullie op straat tegen zou komen, zou ik daar niets bij denken geloof ik. Hooguit: wat fijn dat hij zich vrij voelt om zich te uiten.
Als mij vriend dameskleding wil gaan dragen zou ik dat prima vinden. Dan kan hij ook gelijk voor mij gaan winkelen want ik vind dat verschrikkelijk![]()
Ik heb een ex die het geweldig vond om herenstrings te dragen. Hij had prachtige billen dus toen ik er aan gewend was, was het best aangenaam
Het komt ook voor dat het mannen zijn met verborgen homoseksuele gevoelens, waarbij ze het pas prettig vinden om aantrekkelijk te worden gevonden door andere mannen wanneer ze zich kleden als een vrouw. Omdat het dan heteroseksueel lijkt. Of zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef Triggershot het volgende:
No offence, no flame, maar zijn "jullie" dan niet gewoon een passief transseksueel / een in wording?
Voordat ik een en ander aan boe geroep krijg. Sta er bij stil dat het een zuiver vraag is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |