Ben gewoon blijven zittenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:33 schreef Dropdown het volgende:
Dus je stond op van de bank, en opende er een topic over?
Dus je stond niet op, en opende er een topic over?quote:
Hoe vaak kijk je in godsnaam naar Nederland 3?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef GauloisesB. het volgende:
Maar ik erger me de tyfus aan dat kutspotje dat je 173x per dag langs ziet komen op Nederland 3. Dat ze in een
[..]
Subklacht: spotje al 432x gezien, gaat vervelen
Robin is coolquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef LightLuke het volgende:
"Bassie Adriaan, TS kraakt ons boeven muziekje af." Aldus Robin
drommels, drommels en nog eens drommelsquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:42 schreef Ochtendjas het volgende:
Dat muziekje is van The Exorcist.
Die vervloekte clown en acrobaat hebben het gejat!
WIe kijkt er nou nog TV, laat staan Nederland 3quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef GauloisesB. het volgende:
Nederland 3 begint morgen met TV Lab. Allemaal programma's die een keer mogen testen. Dat vindt TS oprecht heel interessant.
Maar ik erger me de tyfus aan dat kutspotje dat je 173x per dag langs ziet komen op Nederland 3. Dat ze in een animatie via allerlei rare gangetjes en met rare aliens naar een 'lab' gaan.
Daar zit een irritant, zenuwachtig kutmuziekje onder dat ik nu niet meer uit mijn harses krijg. Net zo'n irritant zenuwenlijerliedje als de boeven kwamen in Bassie en Adriaan
Klacht: Irritante, zenuwachtige kutmuziek waarvan ik jeuk aan mijn rechter kleine teen krijg.
Subklacht: spotje al 432x gezien, gaat vervelen
Dat is dus dat zenuwachtige Bassie & Adriaan muziekje, muziekje van Nederland 3 spot is niet te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |