quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef Dropdown het volgende:
Godverdomme, ik dacht al, wat was dat. Mooi niet dat jij mij aansprakelijk stelt mannetje, nu ik dit weet.
Oja, je moeder is een hoer.
Je buurman
Godverdomme, ik dacht al, wat was dat. Mooi niet dat jij mij aansprakelijk stelt mannetje, nu ik dit weet.
Je buurman
Omdat TS dit topic verzonnen heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Waarom plaatst TS geen foto opdat men dit topic serieus kan nemen?
Je buurman
Plausibelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat TS dit topic verzonnen heeft
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gatenquote:
Nou en.... alsof jij je daar iets van aantrekt..... en anders zeg je maar dat het voor de verzekering is. lutserquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gaten
Natuurlijk. De verzekering!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou en.... alsof jij je daar iets van aantrekt..... en anders zeg je maar dat het voor de verzekering is. lutser
Goed excuus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gaten
Nee dan een TV van 8 jaar oud....quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Een houten schutting hebben
Dat vind ik serieus het toppunt van een Praxis tuin in een Vogelaar wijk
Maar dat is precies hoe ik woon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Een houten schutting hebben
Dat vind ik serieus het toppunt van een Praxis tuin in een Vogelaar wijk
OK dan is het goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar dat is precies hoe ik woon.
Niks mis mee hoor. Ik kijk ook SBS6 dus ik voldoe wel aan de gestelde eisen.
Ik heb er nog 1.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK dan is het goed
Heb je nog wat nitraatbommen leggen? Heb nl. ook een irritante buurman.
Je buurman
Waarom zou je geen foto's maken? Alsof ze zullen denken dat jij die foto's gaat maken om ze op internet te plaatsen zodat wij allemaal kunnen lachen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ACTION TEAAAMquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:59 schreef Studiotje het volgende:
KABLAM!
Action Team Now!
[ afbeelding ]
(slechte tvp voor foto's)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee hoor. De buurman stookt er weer lustig op los!!
Hier heb je een plaatje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef standaard_broodrooster het volgende:
waar blijven de PICCA'SSSS?
quote:
Onzin.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:28 schreef Oldbie het volgende:
Mijn buurman vindt het erg leuk om een vuurkorf in zijn achtertuin aan te steken. Nou heb ik daar niet zo veel problemen mee maar helaas pleurt de buurman geïmpregneerd hout en andere troep erin waardoor de stank vaak niet te harden is.
Ik heb hem regelmatig gevraagd dat niet te doen en gewoon normaal, droog hout te verbranden. Dan heeft niemand er last van. Hij lacht altijd en zegt het niet meer te doen....tot de avond komt. Weer een enorme stank en gore rook.
Ik had nog een nitraatbom liggen van afgelopen oud&nieuw en ik besloot de buurman een lesje te leren. Vandaag was de buurman niet thuis en heb ik mijn nitraatbom zorgvuldig onder oud hout en as in zijn vuurpot gelegd. Toen de buurman dus vanavond thuiskwam en zijn vuurpot aanstak, zat ik al vol verwachting te kijken. Hij ging even weg om wat te drinken te halen (good for him) en toen....
[ afbeelding ]
Nu is er een stuk van zijn vuurpot door de schutting heen gevlogen en zit ik met een gapend gat in mijn schutting.
Mooi dat ik de buurman aansprakelijk stel
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:01 schreef Oldbie het volgende:
Tering, leeft dit topic nog?
Ik heb de buurman inmiddels weggepest. Hij is verhuisd en hij heeft zijn vuurkorf meegenomen. De schutting is gemaakt dus pics kunnen niet meer....
IK GELOOF HET!! ECHT WAAAOOOR!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:01 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb de buurman inmiddels weggepest. Hij is verhuisd en hij heeft zijn vuurkorf meegenomen. De schutting is gemaakt dus pics kunnen niet meer....
trollquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:01 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb alleen een stiefdochter en zij is al 63.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef Kaneel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nu lekker naar je dochter kijken. Wat een meid.
Ze is net oud genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stiefdochter en zij is al 63.
Het is maar wat je lekker vind he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |