quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef Dropdown het volgende:
Godverdomme, ik dacht al, wat was dat. Mooi niet dat jij mij aansprakelijk stelt mannetje, nu ik dit weet.
Oja, je moeder is een hoer.
Je buurman
Godverdomme, ik dacht al, wat was dat. Mooi niet dat jij mij aansprakelijk stelt mannetje, nu ik dit weet.
Je buurman
Omdat TS dit topic verzonnen heeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Waarom plaatst TS geen foto opdat men dit topic serieus kan nemen?
Je buurman
Plausibelquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat TS dit topic verzonnen heeft
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gatenquote:
Nou en.... alsof jij je daar iets van aantrekt..... en anders zeg je maar dat het voor de verzekering is. lutserquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gaten
Natuurlijk. De verzekering!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou en.... alsof jij je daar iets van aantrekt..... en anders zeg je maar dat het voor de verzekering is. lutser
Goed excuus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu toch geen foto's maken? De buren lopen hysterisch in hun tuin, niet begrijpend wat er gebeurd is. Ik ben wel even gaan kijken en heb "geschrokken" gereageerd. Ze hebben niks in de gaten
Nee dan een TV van 8 jaar oud....quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Een houten schutting hebben
Dat vind ik serieus het toppunt van een Praxis tuin in een Vogelaar wijk
Maar dat is precies hoe ik woon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Een houten schutting hebben
Dat vind ik serieus het toppunt van een Praxis tuin in een Vogelaar wijk
OK dan is het goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar dat is precies hoe ik woon.
Niks mis mee hoor. Ik kijk ook SBS6 dus ik voldoe wel aan de gestelde eisen.
Ik heb er nog 1.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK dan is het goed
Heb je nog wat nitraatbommen leggen? Heb nl. ook een irritante buurman.
Je buurman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |