Dat kon tien jaar geleden al met die horloges.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Want dan zou je dus met 1 universele alle tv's in de buurt kunnen uitzetten bij wijze van spreken.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kon tien jaar geleden al met die horloges.
Merk en Type van de tv bedoel je?!? Dat ding is 8 jaar oudquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef Dartanion het volgende:
ELKE electronica winkel verkoopt universele afstand bed. die qua prijs tussen de 7,50 euro en de 120 euro zullen liggen.
Ja, je moet die universele instellen op de TV die je gebruikt, of de TV waar je hem op wil gebruikenMerk en type moet je beide goed hebben voordat je de juiste code vindt.
Koop een goeie en stel het in via de personal computer (PC)quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Merk en Type van de tv bedoel je?!?
En dan? Moet ik dat via de tv instellen of hoe?
Tnx alvast.
Ik denk dat jij een heel verkeerd idee hebt van het begrip universele afstandsbediening. Er zijn trouwens sites genoeg waar je ook een originele afstandsbediening voor je TV kunt bestellen, daarvoor hoef je niet bij de fabrikant te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Even een vraag:
Heb een Philips TV in mijn huis staan, echter zojuist de afstandsbediening uit mijn handen laten vallen waardoor dat ding uit elkaar is gevallen (, batterijen eruit en afstandsbediening door tween).
Reparatie zal wel te duur zijn, maar bestaan er algemene universele afstandsbedieningen en zo ja: Moet je die instellen op je tv?
Want dan zou je dus met 1 universele alle tv's in de buurt kunnen uitzetten bij wijze van spreken.
Iemand uitleg en een adresje?
Tnx.
TV is 8 jaar oudquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Koop een goeie en stel het in via de personal computer (PC)
Als je een philips universele afstandsbediening koopt hoef je meestal helemaal niets in te voeren. Anders zit er altijd nog een boekje bij met codes. Mediamarkt Rotterdam bijvoorbeeld heeft een heel gangpad met universele AB's.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Merk en Type van de tv bedoel je?!?
En dan? Moet ik dat via de tv instellen of hoe?
Tnx alvast.
Oh die van mij was maar 50.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TV is 8 jaar oudDan ga ik geen 100e. uitgeven aan een afstandabediening.
Sorry, maar ik heb twee linkerhandenquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je een philips universele afstandsbediening koopt hoef je meestal helemaal niets in te voeren. Anders zit er altijd nog een boekje bij met codes. Mediamarkt Rotterdam bijvoorbeeld heeft een heel gangpad met universele AB's.
Volg de handleiding, daar staat het mooi in beschreven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb twee linkerhanden
Wat moet ik dan precies met die codes doen ?
Loop deze week wel eens ff binnen bij de MM dan.
No shit Sherlock!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan is dat vast niet 1 van de 2 die je daarnet poste (respectievelijk 275 en 399 euro).
De kwaliteit in de vorm van levensduur is dan wel weer om te janken,quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:33 schreef Feestkabouter het volgende:
ze zijn ook vaak bij kruitvat of xenos of zo wel te koop.
goedkoopste al wel eens voor 2,95 (of zoiets) gekocht, deed het prima!
Ja, maar zo bijzonder is dat niet hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een domme noob vraag: Maar met bovenstaande afstandbediening die geschikt is voor het type tv dat ik heb (origineel) kan ik dus in principe wel ALLE tv's uitzetten van dat type?
OK. Tnxquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja, maar zo bijzonder is dat niet hoor.
Ook met een afstandbediening die je nieuw bij een tv krijgt, kan je gebruiken voor alle tv's van hetzelfde type.
Sterker nog, meestal kan je dan alle tv's van dat merk uitzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |