Luie donderquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor het openen vsan het topic.
Omdat je gewoon zat te wachten tot ik de laatste post zou doen.quote:
Dat doe ik nooit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat je gewoon zat te wachten tot ik de laatste post zou doen.
Van shirts en jurkjes. En medische zaken, mag ik hopen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik toondoof ben.
Waar heb ik dan wel verstand van?
Nee, je verwart me met pyl.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Van shirts en jurkjes.
Pyl weet veel van de mode van meer dan 100 jaar geledenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Ik draag het alleen maar zodat pyl het kan keuren.
Die conclusie zou voor de hand liggen maar ik weet niet hoe jij je kleedt. De enige foto's die ik van je gezien heb geven daarover geen uitsluitsel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:44 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat ik me ouderwets kleed?
Lekker..quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:32 schreef wyccie het volgende:
Omdat vandaag de zon schijnt, neem ik een dagje vrij.
Zit er in thee voldoende caffeïne? Want ik lust geen koffie e.d. Neem zo brood en kop thee nog maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, caffeïne zal wel helpen. Of een soepje, voor wat energie.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met een vrij dagje moet gaan doen. Alleen maar Fokken en luieren vind ik zonde, maar er is weinig te doen. En zo warm is het helemaal niet.
Word ZZP-er! Kun je de hele dag formuliertjes invullenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, caffeïne zal wel helpen. Of een soepje, voor wat energie.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met een vrij dagje moet gaan doen. Alleen maar Fokken en luieren vind ik zonde, maar er is weinig te doen. En zo warm is het helemaal niet.
Pickwick heeft een nieuwe thee met extra caffeïne en die is nog lekker ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Zit er in thee voldoende caffeïne? Want ik lust geen koffie e.d. Neem zo brood en kop thee nog maar.
Als je geen geld mag uitgeven is dat ook een kwelling.quote:Dat is ook zonde... en naar de stad?
Inderdaad. Vandaag moet ik nog wel schoonmaken, maar dat doe ik 's avonds.quote:Schoonmaken? Opruimen? Nee dat wil je niet doen op je vrije dag.
Alweer? Ik voel me al zo lui.quote:Dan maar lekker luierenfilmpje kijken...
Ik ben al ZP-er en ik heb al genoeg formuliertjeszorgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Word ZZP-er! Kun je de hele dag formuliertjes invullen
Huh?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
Net zag ik een vaag topic van Stali, en jij had dat Geen Pottenkijkers-topic gevolgd, wat was nou uiteindelijk de uitkomst?
Ga zo even bij AH kijken, moet toch nog kipfilet halen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pickwick heeft een nieuwe thee met extra caffeïne en die is nog lekker ook.
[..]
Dat is waar, niet doen dus.quote:Als je geen geld mag uitgeven is dat ook een kwelling.
[..]
Als je het nu doet, of in etappes, heb je vanavond meer tijd voor andere leuke dingen.quote:Inderdaad. Vandaag moet ik nog wel schoonmaken, maar dat doe ik 's avonds.
[..]
Geef toch niets.. af en toe een luie dag is heerlijkquote:Alweer? Ik voel me al zo lui.
[..]
quote:Ik ben al ZP-er en ik heb al genoeg formuliertjeszorgen.
Net zag ik een vaag topic van Stali, en jij had dat Geen Pottenkijkers-topic gevolgd, wat was nou uiteindelijk de uitkomst?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige Fok!kers gingen zover dat ze zoekacties in het bos hebben georganiseerd
Dat is gewoon wat ik al dacht. Er wordt zo veel gegraven en gehakt in bossen, en verf op bomen en paaltjes is heel normaal (bijv. als wegwijzering). Ik snap ook helemaal niet hoe zo'n oninteressant topic een hele reeks had kunnen zijn.quote:De uitkomst was dat het iets met grond- of drinkwater van doen had. (Ik had dat al vrij gauw geopperd maar wilde de grap niet verpesten)
Vooral de grote buizen in het bos spraken tot de verbeelding van de lezers. Ze hadden ook nog een houten hokje vrij specifiek omschreven, zodoende wist ik dat het ging om iets met het waterbedrijf (heb daar ooit eens iets mee van doen gehad)quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is gewoon wat ik al dacht. Er wordt zo veel gegraven en gehakt in bossen, en verf op bomen en paaltjes is heel normaal (bijv. als wegwijzering). Ik snap ook helemaal niet hoe zo'n oninteressant topic een hele reeks had kunnen zijn.
Ik ook. Ik heb toen verder alleen maar meegelezen. Ik vond het wel een goede grap en wilde 'm niet verpesten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te nuchter voor zoiets.
Nee. Ik ben superdruk bezig met formuliertjes en brochures, mailtjes schrijven, de was, Fok!ken en een keukenkast maken. Ik heb een goede maandagquote:Hebben jullie het ook zo koud?
Nee. Ik maak van een oude kledingkast een vaste keukenkast. In die kast zit dan gelijk de cv-ketel en de watermeter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
Keukenkast maken als in repareren?
Waarom ga je niet gewoon even naar buiten? Dan heb je het de rest van de dag ook niet meer koudquote:Ik heb gewoon een kutdag.
Je bent een handige jongen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Ik maak van een oude kledingkast een vaste keukenkast. In die kast zit dan gelijk de cv-ketel en de watermeter.
Geen zin in.quote:Waarom ga je niet gewoon even naar buiten? Dan heb je het de rest van de dag ook niet meer koud
Het grove werk gaat me wel goed af. Voor zoiets als een schoenenkastje heb ik het gereedschap niet in huis, dat luistert allemaal net iets preciezer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent een handige jongen.Kun je niet een mooi schoenenkastje voor mij maken?
Shoppen?quote:[..]
Geen zin in.
net gekeken, maar niet te vinden bij deze AH. Ik heb maar redbull meegenomen.quote:
Red Bull? Hartstikke duur, man. Ik neem altijd de goedkoopste van het huismerk, die kost maar 30 cent per blikje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
net gekeken, maar niet te vinden bij deze AH. Ik heb maar redbull meegenomen.
Ik barst echt van de energiequote:Lekker bezig Scrut
Nou energiedrank dan... het huismerk van AH. Red Bull was idd belachelijk duur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Red Bull? Hartstikke duur, man. Ik neem altijd de goedkoopste van het huismerk, die kost maar 30 cent per blikje.
[..]
Mag ik wat van je energie??quote:Ik barst echt van de energieik heb een hoop ballast overboord geszet
Een die van het huismerk is nog beter weg te krijgen ook. Red Bull is zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou energiedrank dan... het huismerk van AH. Red Bull was idd belachelijk duur.
Kan ik dat via de PM naar je toesturen?quote:[..]
Mag ik wat van je energie??
Okay. Ik drink het eigenlijk nooit, maar kon de thee dus niet vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een die van het huismerk is nog beter weg te krijgen ook. Red Bull is zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.
[..]
quote:Kan ik dat via de PM naar je toesturen?
Ik heb nog niet gekekenquote:wat vond je van m'n Yearbook-foto's?
Ja, helaas wel. Ik ben vandaag weer aanwezig op m'n werk, rustig mijn mail doorlezen en een beetje bijpraten. Meer ga ik niet doen vandaag.quote:
Heb je leuk werk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Ik ben vandaag weer aanwezig op m'n werk, rustig mijn mail doorlezen en een beetje bijpraten. Meer ga ik niet doen vandaag.
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.quote:
Lastig, helemaal in deze periode. Maar je woont wel mooi centraal en dus meer keus qua aanbod.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.
Dat zijn ook geen beslissingen die je overhaast moet nemen. Dat komt vanzelf. En zoals mijn oude leermeester, Frits Butzelaar, mij zei: zoek het dicht bij jezelf. Ga niet iets anders doen omdat je denkt er veel geld mee te kunnen verdienen maar doe het omdat het je interesse heeft en het bij je past.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.
Klopt, maar ik heb er nog geen haast mee. En ik kan natuurlijk altijd verhuizen als dat nodig mocht zijn, ik ben verder van niemand afhankelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Lastig, helemaal in deze periode. Maar je woont wel mooi centraal en dus meer keus qua aanbod.
Het is nog wel goed uit te houden, dus ik kan rustig om me heen kijken en me wat gaan orienteren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn ook geen beslissingen die je overhaast moet nemen. Dat komt vanzelf. En zoals mijn oude leermeester, Frits Butzelaar, mij zei: zoek het dicht bij jezelf. Ga niet iets anders doen omdat je denkt er veel geld mee te kunnen verdienen maar doe het omdat het je interesse heeft en het bij je past.
Dat is een luxequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:31 schreef brother52 het volgende:
ik ben verder van niemand afhankelijk.
Dat is waar het om gaatquote:Ik moet me er vooral goed bij voelen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm krijg net een mailtje van Peace dat hij is gebeld door kdv omdat Lennon verhoging heeft en of hij hem komt ophalen...hij is nu dus onderweg...
Ik denk dat het door zn tandenpijn komt. Hij is vannacht ook al een paar keer wakker geweest met bijbehorende vieze luier.quote:
Ik hoop het. Zal ook welquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door zn tandenpijn komt.
Die kans is wel aanwezig ja. Mag ook wel na ruim 7 maanden.quote:
* jaloers is 2xquote:Wat een heerlijke dag is het vandaagBen even lopend naar de Praxis geweest en als ik dan in het zonnetje langs de Amstel terugloop naar huis, voel ik me een bevoorrecht mens
![]()
Morgen weer even wat kaarten voor Paradiso en De Melkweg halen. Tot aan begin november iig weer 10 concerten
Absoluut, ik merk het aan mensen om me heen die zich in allemaal moeilijke bochten moeten wringen om eens wat te gaan doen waar ze echt zin in hebben.quote:
Ik merk aan mezelf dat ik de laatste jaren veel meer beslissingen op gevoel neem en op de lange termijn blijken dat altijd goede beslissingen te zijn. Of ik heb het altijd al gedaan en het valt me de laatste jaren gewoon meer op.quote:Dat is waar het om gaat
Veel reggae ook. Overmorgen The Wailers, later deze week Jaya The Cat/Diego's Umbrella/The Penny Black Remedy (reggae-ska-avond)quote:
Als ik een gezinnetje zou hebben had ik al lang een andere loopbaan moeten kiezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, ik merk het aan mensen om me heen die zich in allemaal moeilijke bochten moeten wringen om eens wat te gaan doen waar ze echt zin in hebben.
Je leert jezelf in de loop der jaren natuurlijk ook steeds beter kennen. Je weet dan beter waar je mogelijkheden en onmogelijkheden liggen. Ouder worden heeft ook zo z'n voordelenquote:[..]
Ik merk aan mezelf dat ik de laatste jaren veel meer beslissingen op gevoel neem en op de lange termijn blijken dat altijd goede beslissingen te zijn. Of ik heb het altijd al gedaan en het valt me de laatste jaren gewoon meer op.
Dat niet, maar ik zou wel behoorlijk mijn vrijheid beperkt worden. En die vrijheid wil ik op dit moment niet opgeven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik een gezinnetje zou hebben had ik al lang een andere loopbaan moeten kiezen.
Ik dacht altijd dat naarmate ik ouder word, dat men mij wel wat serieuzer zou gaan nemen maar het tegendeel is waar.quote:[..]
Je leert jezelf in de loop der jaren natuurlijk ook steeds beter kennen. Je weet dan beter waar je mogelijkheden en onmogelijkheden liggen. Ouder worden heeft ook zo z'n voordelen
Daar zitten best wel leuke dingen tussen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel reggae ook. Overmorgen The Wailers, later deze week Jaya The Cat/Diego's Umbrella/The Penny Black Remedy (reggae-ska-avond)
Verder nog: Beef, Rootz Underground, Matisyahu en Alpha Blondy.
Qua niet reggae: Richard Bona, Baaba Maal, Red Snapper, Lefties Soul Connection.
Dan zie je er waarschijnlijk nog te jong uitquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:34 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht altijd dat naarmate ik ouder word, dat men mij wel wat serieuzer zou gaan nemen maar het tegendeel is waar.
Ik snap nooit waarom mensen niet alleen naar een concert willen. Ik vind een concert bij uitstek geschikt om in je eentje naar toe te gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:38 schreef brother52 het volgende:
Bij mij is er weer een avondje paradiso van de agenda gehaald. Ik zou met een collega naar Epica (hij wilde niet alleen) maar nu blijkt dat dat midden in zijn vakantie valt.
Dat zou zo maar kunnen, ze schatten me altijd wel jonger in.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zie je er waarschijnlijk nog te jong uit
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen niet alleen naar een concert willen. Ik vind een concert bij uitstek geschikt om in je eentje naar toe te gaan.
Ik heb daar ook last vanquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, ze schatten me altijd wel jonger in.
Misschien gedraag ik me ook niet echt als iemand van mijn leeftijd.
Bij mij zijn wel eens concerten verpest omdat degene met de kaarten te laat was of helemaal niet op kwam dagen. Of dat ik op festivals de helft van de bandjes die ik wilde zien gemist had door geleuter en gedoe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Ik ben 2x alleen naar een concert geweest en heb me beide avonden prima vermaakt maar ik had waarschijnlijk wel een leukere avond gehad als er iemand met me mee was geweest.
Ik heb 1x een voorprogramma moeten missen omdat degene met de kaarten in de file stond. voor de rest komt iedereen altijd redelijk op tijd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij zijn wel eens concerten verpest omdat degene met de kaarten te laat was of helemaal niet op kwam dagen. Of dat ik op festivals de helft van de bandjes die ik wilde zien gemist had door geleuter en gedoe.
Die ken ik ook wel maar daar ga ik niet zo vaak mee naar concerten en festivals.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken kennelijk teveel chaotische, vergeetachtige en onbetrouwbare mensen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel maar daar ga ik niet zo vaak mee naar concerten en festivals.
Ik houd de laatste tijd niet echt meer bij wie wanneer en waar speelt. Meestal word ik ruim van te voren wel gevraagd of ik ook mee ga. Ook erg gemakkelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet meer, dus. Ik koop nu gewoon kaarten voor wat ik zelf wil zien en vertel mensen waar ik heen ga. Als ze dan besluiten ook te gaan zie ik ze wel op de avond zelf voor aanvang in de zaal.
Ik wel. Live-muziek is mijn medicijnquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik houd de laatste tijd niet echt meer bij wie wanneer en waar speelt.
Ik hoor nooit watquote:Meestal word ik ruim van te voren wel gevraagd of ik ook mee ga. Ook erg gemakkelijk![]()
Fijne avondquote:Zo nu eerst maar eens naar huis rijden, ruim 9 uur aanwezig zijn vind ik wel genoeg voor een eerste werkdag.
Je hebt toch een OV-kaart?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb me maar weer afgemeld voor de mailinglist van de Melkweg, het heeft toch geen nut als ik er niet naartoe kan.
Scrutinizer checkt de binnenstadquote:Het is vandaag inderdaad een lekkere dag, dus:
wyccie checkt de park.
Pret delen is toch veel leuker?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen niet alleen naar een concert willen. Ik vind een concert bij uitstek geschikt om in je eentje naar toe te gaan.
Ja, wrijf het er ook nog even in.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Veel reggae ook. Overmorgen The Wailers, later deze week Jaya The Cat/Diego's Umbrella/The Penny Black Remedy (reggae-ska-avond)
Verder nog: Beef, Rootz Underground, Matisyahu en Alpha Blondy.
Qua niet reggae: Richard Bona, Baaba Maal, Red Snapper, Lefties Soul Connection.
Die moet ik deze maand inleveren. En behalve de trein zijn de kaartjes ook niet goedkoop. Ik moet gewoon heel zuinig gaan leven vanaf nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt toch een OV-kaart?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Wa, waarom koop je geen nieuwe boxjes of dingetjes en zo? Het is toch fijn om muziekjes te kunnen luisteren als je op de pc bezig bent?
Jazekerquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Wa, waarom koop je geen nieuwe boxjes of dingetjes en zo? Het is toch fijn om muziekjes te kunnen luisteren als je op de pc bezig bent?
Radio is nog altijd erg leukquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JazekerIk geniet momenteel van Sweet Jane van Lou Reed. Op de radio, heel ouderwetsch.
Kan ik dan een plaatje aanvragen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JazekerIk geniet momenteel van Sweet Jane van Lou Reed. Op de radio, heel ouderwetsch.
Laatst was er een of andere gek in een topic die zoiets zei als: Ik begrijp niet waarom mensen naar de radio luisteren, zet toch je mp3-speler aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Radio is nog altijd erg leukIk heb overdag altijd de radio aan staan.
Sorry, maar vind ik niet zo leuk.quote:
Moet je naar Arrow Rock bellen. Momenteel Talking Heads.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik dan een plaatje aanvragen?
Ik wil een plaatje aanvragen om te raden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet je naar Arrow Rock bellen. Momenteel Talking Heads.
Begin je binnenkort met je co-schappen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die moet ik deze maand inleveren. En behalve de trein zijn de kaartjes ook niet goedkoop. Ik moet gewoon heel zuinig gaan leven vanaf nu.
Deze staat toch nog open?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil een plaatje aanvragen om te raden.
quote:
Mijn plaatje van vorige week is volgens mij nog steeds niet geraden...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil een plaatje aanvragen om te raden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze staat toch nog open?
[..]
Iemand had al in de url gespiekt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn plaatje van vorige week is volgens mij nog steeds niet geraden...![]()
Ow werkelijk, dat heb ik helemaal gemist. Maar ik heb ook niet alles teruggelezen, moet ik eerlijk bekennen. En ik had geen zin om de url in photobucket te zetten toen. Nou ja, volgend plaatje dan maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand had al in de url gespiekt.
New Order niet, of alleen dat liedje niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar vind ik niet zo leuk.
Niet heel binnenkort, want ik moet eerst gaan werken om verder te kunnen studeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Begin je binnenkort met je co-schappen?
Je bent een bikkelquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Niet heel binnenkort, want ik moet eerst gaan werken om verder te kunnen studeren.
Klikspaan!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien Wickedangel degene was die gespiekt heeft lijkt het me niet meer dan logisch dat zij het volgende plaatje post
Het was niet part of the plan. Ik zit de laatste weken hierdoor enorm in de stress. Er zijn al allerlei vreselijke gedachtes door mijn hoofd gaan spoken.quote:
Hoezo, vreselijke gedachtes?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was niet part of the plan. Ik zit de laatste weken hierdoor enorm in de stress. Er zijn al allerlei vreselijke gedachtes door mijn hoofd gaan spoken.![]()
quote:Ben nu bezig mijn CV te updaten, maar daarvoor moet ik iets hebben wat onder mijn bed ligt. En daar kan ik alleen bij als ik de schroevendraaier erbij pak.
Het is echt te erg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo, vreselijke gedachtes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R&P zeker? Zonder alinea's?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik was een heeeeeeeeeeeele lange OP aan het lezen![]()
Srutinizer?quote:Srutinizer, hoe kom je erbij dat ik heb gespiekt?
Dat doet hij áltijd, jou de schuld geven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Scrutinizer, hoe kom je erbij dat ik heb gespiekt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is echt te erg.FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf het belachelijk vinden dat je in Nederland voor een studie als Medicijnen met zulke problemen moet kampen.
Ja, ik heb er wel even een beetje genoeg van.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
Dat doet hij áltijd, jou de schuld geven.
Ik maak me nu al zorgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
Diaan, ik hoop dat je beter slaapt en dat je morgen Scruts energie hebt doorgekregen.
[..]
Het is ook vaak haar schuldquote:Dat doet hij áltijd, jou de schuld geven.
Het is ook wel mijn eigen schuld natuurlijk, ik had betere keuzes moeten maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat je in Nederland voor een studie als Medicijnen met zulke problemen moet kampen.
Mensen maken nou eenmaal niet altijd de juiste keuzes. Als student kun je eigenlijk geen verkeerde keuze meer maken, je wordt daar gelijk op afgerekend terwijl het in ieders belang is dat iemand op zijn keuze kan terugkomen. Ik wist pas wat ik wilde worden toen ik 28 was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is ook wel mijn eigen schuld natuurlijk, ik had betere keuzes moeten maken.
Ik heb ook altijd onbetaalde stages maar ik heb makkelijk praten, als student had je het "in mijn tijd" veel beter. Daarbij kreeg ik van m'n ouders de wettelijke ouderlijke bijdrage en hoefde ik dus niet te lenen.quote:Maar het is natuurlijk wel jammer dat je voor de meest achterlijke stages betaald krijgt en voor de co-schappen niet.
Ik vind het ook wel fijn dat ik eerst een andere studie heb gedaan, maar achteraf gezien had ik het anders moeten aanpakken. Ik dacht van de week nog dat dát nou het enige is waar ik spijt van heb, maar dat is ook niet zo. Als ik het niet zo had gedaan was ik niet naar Afrika gegaan en had ik niet een goede vriendin leren kennen. Dus het had gewoon zo moeten zijn. Neemt niet weg dat het gewoon ontzettend kut is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Mensen maken nou eenmaal niet altijd de juiste keuzes.
Mijn stages waren ook allemaal onbetaald. Sommigen regelden wel betaalde stages bij bedrijven, maar dat commerciële trok me niet. Nu ga ik dan heel misschien toch bij zo'n bedrijf werken. Eigenlijk valt het toch ook wel mee. Het is niet dat ik onschuldige slachtoffers maak. Hoop ik.quote:
Ik heb ook altijd onbetaalde stages maar ik heb makkelijk praten, als student had je het "in mijn tijd" veel beter. Daarbij kreeg ik van m'n ouders de wettelijke ouderlijke bijdrage en hoefde ik dus niet te lenen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn dat ik eerst een andere studie heb gedaan, maar achteraf gezien had ik het anders moeten aanpakken. Ik dacht van de week nog dat dát nou het enige is waar ik spijt van heb, maar dat is ook niet zo. Als ik het niet zo had gedaan was ik niet naar Afrika gegaan en had ik niet een goede vriendin leren kennen. Dus het had gewoon zo moeten zijn.
Echt welquote:Neemt niet weg dat het gewoon ontzettend kut is.![]()
Is het een overzienbare periode?quote:[..]
Mijn stages waren ook allemaal onbetaald. Sommigen regelden wel betaalde stages bij bedrijven, maar dat commerciële trok me niet. Nu ga ik dan heel misschien toch bij zo'n bedrijf werken. Eigenlijk valt het toch ook wel mee. Het is niet dat ik onschuldige slachtoffers maak. Hoop ik.
Heb ik nooit gedaan. Als het relevant is/was stip ik het in m'n brief wel aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
Zo'n CV is altijd lastig. Moet ik mijn hobby's erin zetten?
Het ligt wat ingewikkeld, maar de co-schappen duren ongeveer drie jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een overzienbare periode?
Drie jaar onbetaald?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ligt wat ingewikkeld, maar de co-schappen duren ongeveer drie jaar.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hebben nog studiefinanciering en rijke ouders.
Ik heb ook weinig affiniteit met zulke mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik zo zonde. Gelukkig ken ik alleen 'rijke' mensen die gewoon zuinig doen en werken voor hun geld.
Heb je wel gelest?quote:En nog steeds geen rijbewijs. Wel fijn dat ik nu door deze problemen even niet aan dat roze papiertje hoef te denken, dat was ook behoorlijk stressen.
Ja, geen natuurtalent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je wel gelest?
Je kunt natuurlijk ook maar nauwelijks over het stuur heenkijkenquote:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar dat hebben we bij ons thuis allemaal cadeau gekregen met als traditie de eerste rijles op je verjaardag.quote:Toch wel jammer dat ik daar niet gelijk op mijn achttiende mee ben begonnen.
Daar maakte ik me wel zorgen over, maar het lukt wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt natuurlijk ook maar nauwelijks over het stuur heenkijken![]()
Volgens mij heb ik niet echt iets voor mijn achttiende verjaardag gekregen.quote:Ik durf het haast niet te zeggen, maar dat hebben we bij ons thuis allemaal cadeau gekregen met als traditie de eerste rijles op je verjaardag.
De vriendin van m'n broer is 1m60. Er zijn toch nog wel auto's waarin het voor haar lastig rijden is maar dan vooral vanwege een te lange zitting van de stoel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar maakte ik me wel zorgen over, maar het lukt wel.![]()
Mijn broers zouden een zeilboot krijgen als ze niet zouden roken tot hun 21e. Dat hebben ze beide niet gehaald.quote:[..]
Volgens mij heb ik niet echt iets voor mijn achttiende verjaardag gekregen.
Een goede vriendin van me kreeg het cadeau, met de voorwaarde dat ze tot haar achttiende niet zou roken. Dat heeft ze stiekem wel gedaan en dat wist haar moeder stiekem ook wel.
Ja, als ik in de auto stapte moest ik ook altijd eerst de auto een paar tandjes naar voren schuiven tot ik zowat met knieën tegen de sleutels aan zat. Het was wel fijn dat ik les had in een redelijk hoge auto.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
De vriendin van m'n broer is 1m60. Er zijn toch nog wel auto's waarin het voor haar lastig rijden is maar dan vooral vanwege een te lange zitting van de stoel.
Jij hebt de boot wel gekregen?quote:Mijn broers zouden een zeilboot krijgen als ze niet zouden roken tot hun 21e. Dat hebben ze beide niet gehaald.
Zij heeft het probleem dat de stoel in de hoogste stand moet waardoor ze haar benen nog meer moet buigen dan een langere chauffeur en dat de bovenkant van haar onderbenen min of meer tegengehouden worden door de zitting van de stoel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, als ik in de auto stapte moest ik ook altijd eerst de auto een paar tandjes naar voren schuiven tot ik zowat met knieën tegen de sleutels aan zat. Het was wel fijn dat ik les had in een redelijk hoge auto.
Nee, ik kreeg pas een, veel minder aantrekkelijk, aanbod toen ik al rooktequote:Jij hebt de boot wel gekregen?
Voetjes van de vloer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
... en dat de bovenkant van haar onderbenen min of meer tegengehouden worden door de zitting van de stoel.
Een hond?quote:Nee, ik kreeg pas een, veel minder aantrekkelijk, aanbod toen ik al rookte
Was het maar zo. Ik weet het niet meer, het stond in ieder geval in geen enkele verhouding tot wat mijn broers ermee hadden kunnen krijgen.quote:
Ik vind honden wel leuk maar ben blij dat ik er niet één heb.quote:
Klein polyester bootje, een laser, taser of de toen heel populaire Kolibri, is niet heel duur.quote:Een zeilboot is wel een groot cadeau. Of zijn die dingen niet zo duur in Friesland?
Ik bedoel niet de Kolibri kajuitboot, hoor. Ik bedoel deze.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef wyccie het volgende:
Zo'n kolibri is niet niks. Leuk als je van water houdt, maar ik word zeeziek.
Lennon heeft doorgeslapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
Diaan, ik hoop dat je beter slaapt en dat je morgen Scruts energie hebt doorgekregen.
[..]
Ja eigenlijk wel. Het gaat zn gangetje hier.... was je weer even ertussenuit?quote:
Ik heb medicijnen gehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef Gellius het volgende:
Heb je in het Noodfonds voor Wyccie gestort?
Wyccie gaat de muziek-business in?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef Gellius het volgende:
Over een paar jaar is dat net zoiets.
Medicijnen?? Waar heb jij die voor nodig??quote:
Muziek is mijn medicijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
M
[..]
Medicijnen?? Waar heb jij die voor nodig??
gefeliciteerd, carrière-vrouwtje. krijg je ook een knappe secretaresse van de manlijke kunne?quote:vanmorgen een goed/leuk gesprek gehad met mn bazin... ze wil een groeipad met me in: meer uitdaging, uitgebreidere werkzaamheden, evt. meer salaris en evt. groei naar een senior/consulent functieheb er zin in. Is toch wel een beetje een promotie.
Tuurlijk dom van mequote:
nee daarvoor ben ik nog lang niet belangrijk genoeg. Maar het is wel leuk, kwam zo uit de lucht vallen voor mij. Toen ze mij vroeg bij haar te komen, dacht ik dat het over wat anders ging. Onze tijdelijke mannelijke collega wordt trouwens bij een andere afdeling de management assistent.. erg cool dat ze dat aandurven. Enne carrière-vrouwtje valt op zich wel mee, het is niet ten koste van alles. Gewoon een leuke uitbreiding en aanvulling van mn werkzaamhedenquote:gefeliciteerd, carrière-vrouwtje. krijg je ook een knappe secretaresse van de manlijke kunne?
Nog even plassen....quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is half drie, Diaan. Je mag weg
Nog altijd beter dan De Onderpad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef Gellius het volgende:
Een groeipad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikl heb een kikker als huisdier.quote:
Eensch, een gruwelijk woordquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:15 schreef Gellius het volgende:
Groei-tra-ject. Dat is natuurlijk inderdaad véél mooier.
Wel!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef Gellius het volgende:
Die juffrouw is zeker niet chaka khan?
Bij ons mag dat niet... wij moeten dan gaan verzamelen bij het gemeentehuis.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef brother52 het volgende:
Het scheelde niet veel maar ik zag verder ook nergens een podium.
We zijn uiteindelijk maar een blokje gaan lopen, hadden we dat ook maar vast gehad. Wel vreemd dat wij de enigen waren die op dat idee kwamen
Er mag zoveel niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons mag dat niet... wij moeten dan gaan verzamelen bij het gemeentehuis.
Bij ons wordt het gecheckt volgens mij. We krijgen dan ook koffie en thee en worden echt daar opgevangen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet.
Het is bij ons niet zo dat ze met presentielijsten gaan controleren of iedereen er wel is. Dus kun je dan net zo goed wat anders gaan doen. Als niemand mee was gaan lopen had ik wel voorgesteld om bij het hotel naast ons koffie te gaan drinken. Ik ga niet een half uur lang staan wachten tot we uiteindelijk weer naar binnen mogen.
Bij ons is checken onbegonnen werk. Er zijn te veel mensen die thuis zouden kunnen werken of even in het hoofdgebouw moeten zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons wordt het gecheckt volgens mij. We krijgen dan ook koffie en thee en worden echt daar opgevangen.
Wij moeten elkaars afdeling checken en dat doorgeven.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij ons is checken onbegonnen werk. Er zijn te veel mensen die thuis zouden kunnen werken of even in het hoofdgebouw moeten zijn.
Hier lopen er 2 man per verdieping rond in roze hesjes die checken of de verdieping wel helemaal leeg is en dat is het wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wij moeten elkaars afdeling checken en dat doorgeven.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl hij in 6 weken maar 115 gram is aangekomen..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Hij is al weer behoorlijk veranderd sinds de vorige keer dat ik hem zag.
Die brede grijns, iedere keerquote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hij is over het algemeen ook een heel vrolijk ventje, behalve als hij dus echt last van zn tanden heeft. Hij gaat nu soms ook echt voor een foto lachen/zitten. Bij het consultatiebureau waren ze gisteren ook helemaal weg van hem.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die brede grijns, iedere keer
Je profielfoto op Hyves is ook heel leuk
Dat is beterquote:Op woensdag 2 september 2009 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn veel mensen die het zo noemen. Maar onze eigen huisart is de cb-arts en de wijkverpleegkundige is een leuk mens. Doet niet te moeilijk en vindt dat je als ouder zelf vooral wel weet wat goed voor je kind is. Ze houdt alleen een beetje hoe het kind zich ontwikkelt en vraagt wat over het eten en geeft wat adviezen.
Ik vind zelf die van 1972 het grappigst, met mijn bril scheef op. Ik lijk daar net een nieuwslezer uit die tijdquote:Enne die foto's van jou![]()
1988 en 1990 zijn helemaal
![]()
![]()
![]()
Mijn dag is weer goedquote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond The Wailers in Paradiso
Ja, ik had gemerkt... maar moest toen toch weg.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Fok! heeft het weer moeilijk, geloof ik
Ik ben aan het netwerken, krijg veel leuke, positieve reacties uit m'n netwerk. Keek ook even de site van twee ex-collega's die voor zichzelf begonnen zijn. Staat vol met grammaticale fouten. Als dat de concurrentie is
Vanavond The Wailers in Paradiso
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed
Goedemorgen trouwens.
Dan had ik hier niet rustig op mn stoel gezeten hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou Bob Marley er ook weer eens bij zijn?
Dan was je nu bang weggekropen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik hier niet rustig op mn stoel gezeten hoor
Nee joh, dan was ik ook daar geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan was je nu bang weggekropen?
Okay. Ik ben geen reggaefan..... dus ik was gewoon thuis gebleven.....quote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dan was ik ook daar geweest.
Nesta was er niet, Junior wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik hier niet rustig op mn stoel gezeten hoor
Hoe was het?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nesta was er niet, Junior wel.
Zoals verwacht een hele goede reggaeband. Niet verrassend, wel lekker. Een beetje teveel op routine misschien.quote:
Okay, dat is jammer, maar bij dit soort bands hoef je denk ik ook niet op verrassingen te rekenen. Gewoon heerlijke muziek.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals verwacht een hele goede reggaeband. Niet verrassend, wel lekker. Een beetje teveel op routine misschien.
Ik loop nog steeds een beetje te schuddenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is jammer, maar bij dit soort bands hoef je denk ik ook niet op verrassingen te rekenen. Gewoon heerlijke muziek.![]()
Tja, kinderen met gescheiden ouders ....quote:Pff net het kastje van Twan in de woonkamer opgeruimd, jeetje wat heeft dat kind een spul zeg. En dan hebben we het alleen nog maar over wat beneden ligt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds een beetje te schudden![]()
[..]
Hij heeft heeeeel veeeel tijdschriften. Hij vindt lezen erg leuk en koopt ook van zn eigen geld tijdschriften die hij never nooit allemaal nog een keer kan gaan lezen. Ach, hij heeft wel met bijn alles gespeeld of speelt er nog mee. Nu liggen er alleen nog boeken, knustelspul, tekenspul en pokemon beneden. Ow en Lego.quote:Heerlijk!!
Tja, kinderen met gescheiden ouders ....
Dat denk ik niet.... voetbal rules hè?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Over een jaar of wat koopt-ie maandelijks de Playboy van z'n zakgeld
Hij gooit het wel op een akkoordje met Peace. Dan ruilen ze aan het eind van de maand, 4 VI's tegen 1 Playboy.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.... voetbal rules hè?
Wow dat klinkt goed zeg.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een stukje van gisteravond (met Junior en Ashwin)
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gooit het wel op een akkoordje met Peace. Dan ruilen ze aan het eind van de maand, 4 VI's tegen 1 Playboy.
Een klein stukje, alleen in dit nummer. Voor aanvang waren hij en de gitarist ook al even op het podium geweest om aandacht te vragen voor hun Instruments for Africa project en om hun cd aan de band aan te bieden.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
En de zanger van de Rootsriderszong mee??
De Playboy bewaart-ie op kantoor sinds hij getrouwd is?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace heeft alleen nog de Sportweek, voor zover ik weet.
Okay. Jammer dat hij niet meer heeft gezongen, ik vind hem erg goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een klein stukje, alleen in dit nummer. Voor aanvang waren hij en de gitarist ook al even op het podium geweest om aandacht te vragen voor hun Instruments for Africa project en om hun cd aan de band aan te bieden.
Ik zal hem eens vragen...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Playboy bewaart-ie op kantoor sinds hij getrouwd is?
Nou ja, het ging natuurlijk om The Wailers... ik had ook het idee dat de gasten zich een beetje opgelaten voelden dat ze even mee mochten doen. Bob Marley is natuurlijk de grootste held van hun en ik had het idee dat ze wel heel erg onder de indruk waren om op een podium te staan met één van de oorspronkelijke Wailers.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Jammer dat hij niet meer heeft gezongen, ik vind hem erg goed.
Ja dat is inderdaad ook zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, het ging natuurlijk om The Wailers... ik had ook het idee dat de gasten zich een beetje opgelaten voelden dat ze even mee mochten doen. Bob Marley is natuurlijk de grootste held van hun en ik had het idee dat ze wel heel erg onder de indruk waren om op een podium te staan met één van de oorspronkelijke Wailers.
Zaterdagquote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer heb je het volgende concert?
Da's lekker snel.quote:
Die staan a.s zaterdag in Melkweg The Max als ik in de oude zaal benquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's lekker snel.
Wij gaan volgende week vrijdag naar De Dijk...Voor het eerst dat ik ze live ga zien... dat wilde ik al een tijdje.
Dan kun je nog even gaan kijken of niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die staan a.s zaterdag in Melkweg The Max als ik in de oude zaal ben
Nee, zolang De Dijk speelt is het hek tussen de zalen dicht. Later op de avond gaat dat wel open en ga ik door naar de afterparty Balkan Beatz (zo heten die clubavonden) met The Penny Black Remedy.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kun je nog even gaan kijken of niet?
Ow okay... we hebben een keer voor 1 avond 2 kaartjes gekocht in Paradiso of de Melkweg... was dus achteraf helemaal niet nodig. Als je voor de 1e kocht, mocht je overal komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zolang De Dijk speelt is het hek tussen de zalen dicht. Later op de avond gaat dat wel open en ga ik door naar de afterparty Balkan Beatz (zo heten die clubavonden) met The Penny Black Remedy.
Bij Paradiso is het bijna altijd binnen=binnen. Als je een kaartje voor een laat concert in de kleine zaal hebt kun je natuurlijk niet 2 uur eerder naar binnen om in de grote zaal eerst nog even een duurder concert mee te pikken.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... we hebben een keer voor 1 avond 2 kaartjes gekocht in Paradiso of de Melkweg... was dus achteraf helemaal niet nodig. Als je voor de 1e kocht, mocht je overal komen.
Het wordt een lange avondquote:Klinkt gezellig.
Okay, dan was het dus daar.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Paradiso is het bijna altijd binnen=binnen. Als je een kaartje voor een laat concert in de kleine zaal hebt kun je natuurlijk niet 2 uur eerder naar binnen om in de grote zaal eerst nog even een duurder concert mee te pikken.
[..]
Dat ben jij wel gewend toch??quote:Het wordt een lange avond
Dat vrees ik ook. Maar je geniet wel van het leven!!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Morgenavond ook al op stap, ik denk dat ik zondag weinig meer voorstel
Ik heb een hele goede week, dat is zeker. Nu even boodschappen doen, de koelkast is bijna leeg.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar je geniet wel van het leven!!
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede week, dat is zeker. Nu even boodschappen doen, de koelkast is bijna leeg.
het is alleen zo jammer dat dat weekend dan ook weer zooooooo snel voorbij is. Ik nog ruim 3 uur..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is weekend voor je er erg in hebt.
Politieagentje spelen in je vrije tijd? Voor die job ben ik...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk geen mod, Wickedangel?
Deze is niet van mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
Jouw paintskills zijn al net zo goed als die van pyl.
Jij had zeker een topicreport geschreven?quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
NJ gaat maatregelen treffen, zegt hij: Baggerzooi in KLB.
Jij kijkt toch nooit tv tijdens het Fok!ken?quote:Neil Diamond op BBC1.
Ben benieuwd of ik het plaatje van Scrut ook weet.....quote:
Zeg het dan maar ... over 2 minuten.quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
ja die ken ik ook wel...... die deed vroeger mee in In de vlaamsche pot!
Ik ga eerst even slapen .... Weltrustenquote:Op zondag 6 september 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg het dan maar ... over 2 minuten.
Dat is natuurlijk niet meneers enige wapenfeit.quote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik heb De Vlaamsche Pot nooit gezien.
Nee, dat zal wel niet. Maar ik heb er geen naam bij, Bramquote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is natuurlijk niet meneers enige wapenfeit.
Allard.quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat zal wel niet. Maar ik heb er geen naam bij, Bram
Dat weet de persoon op het plaatje zelf ook niet goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |