Luie donderquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor het openen vsan het topic.
Omdat je gewoon zat te wachten tot ik de laatste post zou doen.quote:
Dat doe ik nooit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat je gewoon zat te wachten tot ik de laatste post zou doen.
Van shirts en jurkjes. En medische zaken, mag ik hopen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik toondoof ben.
Waar heb ik dan wel verstand van?
Nee, je verwart me met pyl.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Van shirts en jurkjes.
Pyl weet veel van de mode van meer dan 100 jaar geledenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Ik draag het alleen maar zodat pyl het kan keuren.
Die conclusie zou voor de hand liggen maar ik weet niet hoe jij je kleedt. De enige foto's die ik van je gezien heb geven daarover geen uitsluitsel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:44 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat ik me ouderwets kleed?
Lekker..quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:32 schreef wyccie het volgende:
Omdat vandaag de zon schijnt, neem ik een dagje vrij.
Zit er in thee voldoende caffeïne? Want ik lust geen koffie e.d. Neem zo brood en kop thee nog maar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, caffeïne zal wel helpen. Of een soepje, voor wat energie.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met een vrij dagje moet gaan doen. Alleen maar Fokken en luieren vind ik zonde, maar er is weinig te doen. En zo warm is het helemaal niet.
Word ZZP-er! Kun je de hele dag formuliertjes invullenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, caffeïne zal wel helpen. Of een soepje, voor wat energie.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met een vrij dagje moet gaan doen. Alleen maar Fokken en luieren vind ik zonde, maar er is weinig te doen. En zo warm is het helemaal niet.
Pickwick heeft een nieuwe thee met extra caffeïne en die is nog lekker ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Zit er in thee voldoende caffeïne? Want ik lust geen koffie e.d. Neem zo brood en kop thee nog maar.
Als je geen geld mag uitgeven is dat ook een kwelling.quote:Dat is ook zonde... en naar de stad?
Inderdaad. Vandaag moet ik nog wel schoonmaken, maar dat doe ik 's avonds.quote:Schoonmaken? Opruimen? Nee dat wil je niet doen op je vrije dag.
Alweer? Ik voel me al zo lui.quote:Dan maar lekker luierenfilmpje kijken...
Ik ben al ZP-er en ik heb al genoeg formuliertjeszorgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Word ZZP-er! Kun je de hele dag formuliertjes invullen
Huh?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
Net zag ik een vaag topic van Stali, en jij had dat Geen Pottenkijkers-topic gevolgd, wat was nou uiteindelijk de uitkomst?
Ga zo even bij AH kijken, moet toch nog kipfilet halen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pickwick heeft een nieuwe thee met extra caffeïne en die is nog lekker ook.
[..]
Dat is waar, niet doen dus.quote:Als je geen geld mag uitgeven is dat ook een kwelling.
[..]
Als je het nu doet, of in etappes, heb je vanavond meer tijd voor andere leuke dingen.quote:Inderdaad. Vandaag moet ik nog wel schoonmaken, maar dat doe ik 's avonds.
[..]
Geef toch niets.. af en toe een luie dag is heerlijkquote:Alweer? Ik voel me al zo lui.
[..]
quote:Ik ben al ZP-er en ik heb al genoeg formuliertjeszorgen.
Net zag ik een vaag topic van Stali, en jij had dat Geen Pottenkijkers-topic gevolgd, wat was nou uiteindelijk de uitkomst?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige Fok!kers gingen zover dat ze zoekacties in het bos hebben georganiseerd
Dat is gewoon wat ik al dacht. Er wordt zo veel gegraven en gehakt in bossen, en verf op bomen en paaltjes is heel normaal (bijv. als wegwijzering). Ik snap ook helemaal niet hoe zo'n oninteressant topic een hele reeks had kunnen zijn.quote:De uitkomst was dat het iets met grond- of drinkwater van doen had. (Ik had dat al vrij gauw geopperd maar wilde de grap niet verpesten)
Vooral de grote buizen in het bos spraken tot de verbeelding van de lezers. Ze hadden ook nog een houten hokje vrij specifiek omschreven, zodoende wist ik dat het ging om iets met het waterbedrijf (heb daar ooit eens iets mee van doen gehad)quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is gewoon wat ik al dacht. Er wordt zo veel gegraven en gehakt in bossen, en verf op bomen en paaltjes is heel normaal (bijv. als wegwijzering). Ik snap ook helemaal niet hoe zo'n oninteressant topic een hele reeks had kunnen zijn.
Ik ook. Ik heb toen verder alleen maar meegelezen. Ik vond het wel een goede grap en wilde 'm niet verpesten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te nuchter voor zoiets.
Nee. Ik ben superdruk bezig met formuliertjes en brochures, mailtjes schrijven, de was, Fok!ken en een keukenkast maken. Ik heb een goede maandagquote:Hebben jullie het ook zo koud?
Nee. Ik maak van een oude kledingkast een vaste keukenkast. In die kast zit dan gelijk de cv-ketel en de watermeter.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
Keukenkast maken als in repareren?
Waarom ga je niet gewoon even naar buiten? Dan heb je het de rest van de dag ook niet meer koudquote:Ik heb gewoon een kutdag.
Je bent een handige jongen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Ik maak van een oude kledingkast een vaste keukenkast. In die kast zit dan gelijk de cv-ketel en de watermeter.
Geen zin in.quote:Waarom ga je niet gewoon even naar buiten? Dan heb je het de rest van de dag ook niet meer koud
Het grove werk gaat me wel goed af. Voor zoiets als een schoenenkastje heb ik het gereedschap niet in huis, dat luistert allemaal net iets preciezer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent een handige jongen.Kun je niet een mooi schoenenkastje voor mij maken?
Shoppen?quote:[..]
Geen zin in.
net gekeken, maar niet te vinden bij deze AH. Ik heb maar redbull meegenomen.quote:
Red Bull? Hartstikke duur, man. Ik neem altijd de goedkoopste van het huismerk, die kost maar 30 cent per blikje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
net gekeken, maar niet te vinden bij deze AH. Ik heb maar redbull meegenomen.
Ik barst echt van de energiequote:Lekker bezig Scrut
Nou energiedrank dan... het huismerk van AH. Red Bull was idd belachelijk duur.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Red Bull? Hartstikke duur, man. Ik neem altijd de goedkoopste van het huismerk, die kost maar 30 cent per blikje.
[..]
Mag ik wat van je energie??quote:Ik barst echt van de energieik heb een hoop ballast overboord geszet
Een die van het huismerk is nog beter weg te krijgen ook. Red Bull is zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou energiedrank dan... het huismerk van AH. Red Bull was idd belachelijk duur.
Kan ik dat via de PM naar je toesturen?quote:[..]
Mag ik wat van je energie??
Okay. Ik drink het eigenlijk nooit, maar kon de thee dus niet vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een die van het huismerk is nog beter weg te krijgen ook. Red Bull is zo zoet dat je glazuur van je tanden springt.
[..]
quote:Kan ik dat via de PM naar je toesturen?
Ik heb nog niet gekekenquote:wat vond je van m'n Yearbook-foto's?
Ja, helaas wel. Ik ben vandaag weer aanwezig op m'n werk, rustig mijn mail doorlezen en een beetje bijpraten. Meer ga ik niet doen vandaag.quote:
Heb je leuk werk?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Ik ben vandaag weer aanwezig op m'n werk, rustig mijn mail doorlezen en een beetje bijpraten. Meer ga ik niet doen vandaag.
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.quote:
Lastig, helemaal in deze periode. Maar je woont wel mooi centraal en dus meer keus qua aanbod.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.
Dat zijn ook geen beslissingen die je overhaast moet nemen. Dat komt vanzelf. En zoals mijn oude leermeester, Frits Butzelaar, mij zei: zoek het dicht bij jezelf. Ga niet iets anders doen omdat je denkt er veel geld mee te kunnen verdienen maar doe het omdat het je interesse heeft en het bij je past.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is op zich wel aardig werk maar ik begin er steeds meer aan te denken om iets totaal anders te gaan doen. Ik weet alleen nog niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |