quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
Ze moeten eigenlijk een keer de Rotterdamse denker en meneer pannenkoek zo naast elkaar zetten
Madridquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef Wooldoor het volgende:
Real Madrid wat een belachelijke club is dat geworden zeg, dat die supporters dat allemaal pikken.
Dat is op het moment toch te droevig..quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:31 schreef Toad het volgende:
Weer niets over Ajax.
Zul je nog 3 dagen moeten wachten voor het online staat. OF je moet morgen de herhaling op tv kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:45 schreef Parafernalia het volgende:
Weer gemist
Ergens een herhaling>?
Wat een verademing; iemand die er echt kijk op heeft, in plaats van dat ongerichte geneuzel van Youri Mulder.quote:
Waterreus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer man, heb ik nog wat gemist?²
Oh. Die hoor ik toch niet graag praten.quote:
Het punt met EVDW is, dat er niet altijd een overduidelijke elleboog is. Voetbal blijft een contact sport en dan willen armen nog weleens hangen waar ze niet horen. Daar moet je verder ook niet over zeuren, en vervolgens om een rubriekje te vullen uit ten treure uitanalyseren. Co heeft gelijk dat ze dat eruit halen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind trouwens niet dat ze die Elleboog van de Week eruit hadden moeten gooien, omdat dat Co niet zint. Co is daar een gast die meepraat en dat kan hij goed, maar hij hoeft niet de hele boel te bepalen en over te nemen. Maar goed, ze weten hoe hij is en hij geeft wel scherpe analyses inderdaad.
Tuurlijk, z'n broer is ook een neger:quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:18 schreef MaxPower het volgende:
Telt Jack bij jullie ook als néger bij het negerzappen tegenwoordig? Had daar laatst een meningsverschil over. Hij is zo beangstigend bruin dat je wat mij betreft moet adten als hij in beeld komt..
Als je denkt dat het chocolade zou kunnen zijn, is het een neger. En dat is bij Jack na de zomer echt wel het geval.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:18 schreef MaxPower het volgende:
Telt Jack bij jullie ook als néger bij het negerzappen tegenwoordig? Had daar laatst een meningsverschil over. Hij is zo beangstigend bruin dat je wat mij betreft moet adten als hij in beeld komt..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:11 schreef Helly het volgende:
[..]
Tuurlijk, z'n broer is ook een neger:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:11 schreef Helly het volgende:
[..]
Tuurlijk, z'n broer is ook een neger:
[ afbeelding ]
The Black Shrek!
vond het eerder Calimero.quote:
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef -SG- het volgende:
Is het de moeite waard om de aflevering van gisteren terug te kijken?
Where?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef -SG- het volgende:
Is het de moeite waard om de aflevering van gisteren terug te kijken?
oh thxquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef Perico het volgende:
Hij zit heel goed verborgen op de site, op de Studio Voetbal pagina staat hij nog niet eens ertussen:
Studio Voetbal 30 augustus
Hopelijk wel.quote:Op zondag 6 september 2009 12:52 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk maken ze er geen vleesparade van
Dan sla ik over vanavond ben dat vrouwenvoetbalgezeur zat en dan ook nog eens 50min alleen maar positief gelul over vrouwenvoetbal. Nee dank je...quote:
eng hé Feminismequote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Dan sla ik over vanavond ben dat vrouwenvoetbalgezeur zat en dan ook nog eens 50min alleen maar positief gelul over vrouwenvoetbal. Nee dank je...
Was idd schandalig wie verzint zoiet ?quote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef Perico het volgende:
Hopelijk heeft men kritiek op het aanvangsttijdstip van de interland van gisteren, die mij het potje deed missen.
quote:
De wedstrijd moet ook in Japan worden uitgezonden en het tijdsverschil bedraagt 7 uur. Het begon daar dus om 21:00 uur. Wat moeten ze anders?quote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef Perico het volgende:
Hopelijk heeft men kritiek op het aanvangsttijdstip van de interland van gisteren, die mij het potje deed missen.
is toch gezelligquote:Op zondag 6 september 2009 14:08 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Stumpert. Wat heeft feminisme ermee te maken dan?
Ik vind dat hele vrouwenvoetbal niets aan. De matches die ik gezien heb
En dat gelul eroverIk ben niet zoals vele nederlanders als we ineens in een bepaalde sport verkomen dan zluit iedereen maar achteraan in de polonaise en is het ineens allemaal geweldig
![]()
Goed punt, daar dacht ik ook nog aan. Eurosport zendt al jaren vrouwenvoetbal uit (en ook 'gewoon' voetbal <17 bijvoorbeeld) en als het even goed gaat met de vrouwen wil de nos ook inees een graantje meepikken. succesreporters zijn hetquote:Op zondag 6 september 2009 14:07 schreef tong80 het volgende:
Wel naar eurosport kijken hoor. Die verdienen de kijkcijfers en niemand zit op Kooke te wachten.
Verlepte vrouwen???quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Gaan we nou echt 45 minuten lang discussiëren over die verlepte vrouwen in voetbalshirt?
Nog slechter dan VI op vrijdag denk ik.quote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit echt een kutuitzending gaat worden.
Een uitzondering dan.quote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Verlepte vrouwen???
[ afbeelding ]
quote:
En wie ben jij nou weer.quote:Op zondag 6 september 2009 22:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
zozo we hebben te maken met een baasje hoor
quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Niemand aan tafel durft te zeggen dat vrouwenvoetbal gewoonweg niet serieus te nemen is.
kijkcijfers hequote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Niemand aan tafel durft te zeggen dat vrouwenvoetbal gewoonweg niet serieus te nemen is.
Jij hebt daar toch helemaal geen tijd voor, ga je huiswerk doen over wie beter is, Kluivert of van Nistelrooy.quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat het altijd pas zo laat op internet komt
als ze daar maar geen vrouw uitnodigenquote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze gaan het onmogelijke doen door nog slechter te zijn dan VI vrijdag.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze gaan het onmogelijke doen door nog slechter te zijn dan VI vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is een artikeltje 5"
quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Jeroen_L het volgende:
Ze hebben nu al meer tijd besteed aan het vrouwenvoetbal dan aan de hele Eredivisie van dit jaar.Die grap is een beetje achterhaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen ooit te hebben gelezen dat de kosten voor het Dames voetbal mee vallen hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Babbatuur het volgende:
Ajax, Feyenoord doen natuurlijk niet mee, die hebben al een vaste achterban en hoeven niet in te spelen op meisjes in de regio. Wat Twente bijvoorbeeld wel doet, het is een kostenpost waar je gemiddeld 3 eredivisiespelers van onder contract kunt leggen. Het moeten vooral geen professionals worden
't Ergste is dat het nog waar is ookquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die grap is een beetje achterhaald.
Er zijn geen baten.quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik meen ooit te hebben gelezen dat de kosten voor het Dames voetbal mee vallen hoor.
De faciliteiten zijn er en daar kunnen ze gebruik van maken, verder heb je alleen kosten kwa kleding etc. lijkt me.
Jong oranje wordt door een Pot getraindquote:
Ja dat brengt FC Twente zo naar buiten inderdaad. Ik ben FC Twente supporter en vind het hele vrouwengebeuren totaal onnodig, er komen een paar familieleden kijken op een winderig bijveld.quote:Op zondag 6 september 2009 23:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik meen ooit te hebben gelezen dat de kosten voor het Dames voetbal mee vallen hoor.
De faciliteiten zijn er en daar kunnen ze gebruik van maken, verder heb je alleen kosten kwa kleding etc. lijkt me.
't voetbal is inderdaad een drama, maar zolang het niet te veel kost... laat ze toch lekker voetballen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ja dat brengt FC Twente zo naar buiten inderdaad. Ik ben FC Twente supporter en vind het hele vrouwengebeuren totaal onnodig, er komen een paar familieleden kijken op een winderig bijveld.
En het pijnlijke is dat dit succes er ook nog voor gaat zorgen dat we er aandacht aan gaan besteden, wat betekent dat we moeten loeren naar dit kluitjesvoetbal
oefenpotjes verglijken met een halve finale.quote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef alors het volgende:
Hehe je kunt wel kankeren op die wijven, maar die kerels zijn buiten hun spel (en dat was ook om te janken dit keer) natuurlijk echt debiel bezig.
Omdat ze nog nul aanzien hebben en geen cent verdienen. Dat zal snel veranderen.quote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef alors het volgende:
Hehe je kunt wel kankeren op die wijven, maar die kerels zijn buiten hun spel (en dat was ook om te janken dit keer) natuurlijk echt debiel bezig.
Eerst paprika dan naturelquote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb twee zakjes Paprika en Naturel, welke raadt je mij aan?
Paprika, altijd boven naturel.quote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb twee zakjes Paprika en Naturel, welke raadt je mij aan?
quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri zit te slijmen bij de vrouwen, hij wil een date?²
Dat meisje?quote:
Beter Waterreus dan dat mens dat er nu zit. Ik mis de zuidelijke klankenquote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.
Wacht, hij is er niet.²
quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wacht, hij is er niet.²
Robben op rechts, Persie in het midden, Kuyt op de bank.quote:Op zondag 6 september 2009 23:20 schreef koemleit het volgende:
je gaat toch niet robben passeren.
goeie genade dat is wel het domste wat ik ooit gehoord heb.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Wacht, hij is er niet.²
neen elia speelt niet, helaas pindakaas. Kuyt speelt gewoonquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Robben op rechts, Persie in het midden, Kuyt op de bank.
en dan Elia op links natuurlijk.
Messi, Aguero, Tevez, Mascheranoquote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belabberd spelersmateriaal hoor.
Eens. Aanval is absolute top, middenveld degelijk, verdedigend net zo dramatisch als Nederland (misschien nog wel erger).quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Belabberd spelersmateriaal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |