Heb je jezelf naar voren moeten beuken in de incheckrij om als eerste aan boord te komen? Of ging je misschien met een bus naar het vliegtuig waardoor de laatste die naar binnen gaat in de bus als eerste in het vliegtuig zit?quote:Op maandag 7 september 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
Oh, en wat ook wel fijn was: op de terugweg (met Wizzair) had ik een plek met extra beenruimte. Normaal gesproken betaal je daar extra voor, maar dat hadden te weinig mensen gedaan en volgens de veiligheidsvoorschriften moeten er daar mensen zitten, om de nooddeuren te kunnen openen. En aangezien ik als eerste het vleigtuig in kwam (zonder te betalen voor priority boarding trouwens)...
Toen ik daar zat, zonder reservering dus, en het boarden nog aan de gang was, stuurde de stewardess andere mensen consequent weg van de plaatsen met extra beenruimte ("no, you can't sit here, these are reserved seats."). Dus ik had - in een bomvol vliegtuig - niet alleen een plek met extra beenruimte, maar ook de plaats naast me vrij.
Dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:39 schreef Fogel het volgende:
Heb je jezelf naar voren moeten beuken in de incheckrij om als eerste aan boord te komen? Of ging je misschien met een bus naar het vliegtuig waardoor de laatste die naar binnen gaat in de bus als eerste in het vliegtuig zit?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef k_man het volgende:
Nou, 'ruimschoots'... Eerder hakken over de sloot. Maar goed, desondanks gefeliciteerd.35 vragen goed was een voldoende. Een score van 41 is dan ruimschoots voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij waren trouwens de eersten die het examen nieuwe stijl (Prince2 versie 2009) hebben gedaan. Met het proefexamen oude stijl zat ik rond de 60 goed van de 75. Maar ik vertel liever over die keer dat ik een gorilla van z'n nierstenen afhielp. Met blote handen natuurlijk.Well hello!quote:
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Dank je wel. Groot compliment.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef flipsen het volgende:
Ik wil wel een kiekje insturen naar die wedstrijd, hoewel ik geen kans maak tegen topfotografen als k_man (en dat bedoel ik nog serieus ook). Nog een paar boekingen en ik ga toch maar eens een echte camera aanschaffen
pinguins!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef flipsen het volgende:
Maar het gaat om een ´mooie lokatie´ foto, niet om dierenfoto´s!
Misschien vind je ze wel weer terug, net als ik mijn flamingo´s...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
Kom er nu achter dat de pinguïns weg zijn![]()
Er staat nu een graafmachine met drilboor voor in de plaats. Ik vrees dat ik ze terug moet gaan vinden in Artis nuquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef flipsen het volgende:
Misschien vind je ze wel weer terug, net als ik mijn flamingo´s...
[ afbeelding ]
dat kun je pas beweren als er niemand overleden is na het eten ervanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef flipsen het volgende:
En om maar even geheel off-topic te gaan... Mijn baklava-probeersel is redelijk gelukt
Dat was tot maandag niet zo moeilijk voor mij.... dat was namelijk mijn uitzicht vanuit m'n woonkamerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Fogel het volgende:
Als je nu eens een foto maakt met pinguins en flamingos in een mooie omgeving, dan ga je winnen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef flipsen het volgende:
En om maar even geheel off-topic te gaan... Mijn baklava-probeersel is redelijk gelukt
Doe 's posten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was tot maandag niet zo moeilijk voor mij.... dat was namelijk mijn uitzicht vanuit m'n woonkamer
Nu kan ik je alleen nog flamingo's, ooievaars en een mooi bouwwerk uit 1927 aanbieden temidden van wat prille herfstkleuren en een roze rode lucht van een ondergaande zon. nou ja, dat was een uur geleden dan
Ala wattes? Was de vis wel dood?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een ("rauwe) vis à la tahitienne" uitgeprobeerd en ben ook nog niet dood.
Hartstikke simpel eigenlijk en heerlijk fris; ik had het eerder moeten doen!
In citroensap?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik heb vanavond een ("rauwe) vis à la tahitienne" uitgeprobeerd en ben ook nog niet dood.
Hartstikke simpel eigenlijk en heerlijk fris; ik had het eerder moeten doen!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef flipsen het volgende:
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor de Tierra del Fuego foto´s...
Ja, met kokossap en citroensap.quote:
Donker en grauw is niet zo on-logisch... Tierra del Fuego IS nou eenmaal donker en grauwquote:Op woensdag 9 september 2009 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Om je maar een FOTreaktie te geven: de eerste TdF foto vind ik was donker en grauw. De tweede heeft teveel overbelichte plekken in de lucht, en verder klopt de compositie net niet voor mijn gevoel. Bovendien hebben ze de kleurstelling van veel van de foto's van ElizabethR, en daar zul het waarschijnlijk tegen afleggen
![]()
De eerste van Bariloche is perfect
Tja, dat zijn indd de duurste.... Maar wel exotisch natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:54 schreef flipsen het volgende:
Ik heb vorige week toch even stiekem zitten kijken op de site van LAN voor vluchten richting Papeete. Maar ook weer gauw dichtgeklikt helaasVluchten vallen nog wel mee (ik heb voldoende punten voor een stukje gratis), maar een beetje leuk onderkomen valt vooral tegen. Want vriendin-lief is helemaal gek van die hutjes boven het water
Het is zo ongeveer het nationale gerecht van Guam, ook wel gemaakt met kip of met garnalen, waarvan me de naam nu totaal ontschietquote:Op woensdag 9 september 2009 01:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja, met kokossap en citroensap.
Het citroensap "brandt" de vis beetje dicht, zeg maar. Je zult het indd wel kennen; dit (traditioneel Polynesische) gerecht komt oorspronkelijk volgens mij uit de Aziatische hoek.
Cevichequote:Op woensdag 9 september 2009 06:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het nationale gerecht van Guam, ook wel gemaakt met kip of met garnalen, waarvan me de naam nu totaal ontschietEr is toch ook een Zuid Amerikaanse variant?
400 euro per nacht gok ikquote:Op woensdag 9 september 2009 02:54 schreef flipsen het volgende:
Ik heb vorige week toch even stiekem zitten kijken op de site van LAN voor vluchten richting Papeete. Maar ook weer gauw dichtgeklikt helaasVluchten vallen nog wel mee (ik heb voldoende punten voor een stukje gratis), maar een beetje leuk onderkomen valt vooral tegen. Want vriendin-lief is helemaal gek van die hutjes boven het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |