Nee dat was de intro, nu begint 't echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Start van het schooljaar?? dat was toch twee weken geleden al?![]()
Neuh, deze week schoolreis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat was de intro, nu begint 't echt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
Dus iedereen zit aan de downers hier.![]()
Dan ga ik ook maar lezen op bed.![]()
ps
Gert ik snap d'r weer geen klote van. Jij ben toch zo'n voetballiefhebber???
Nu zag ik dat er een EK voor vrouwen is en dat Nederland naar de kwart
finales gaat.
Dat zijn vrouwen, voetbal en tieten ineen. Dat moet toch wat voor jou zijn???
Maar ik hoor je er niet over.
[ afbeelding ]
Ahh zielig, dan MOET ie knutselenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden, hij mag nog niet naar de voorschool / peuterspeelzaal (dat is hier vanaf 2,5), maar hij heeft behoefte aan contact met leeftijdsgenootjes. Het wijkcentrum organiseert eea voor de groep peuters die nog niet naar de voorschool / psz gaan. Nou gaat hij al een tijdje 2 x per week 2 uur naar een ander peutergroepje om te spelen met leeftijdsgenootjes. Maar die van vrijdag is minder vrijblijvend want dan moet ie knutselen (educatieve insteek) en is er voor spelen geen tijd.
Nee, klopt, echt ontspannend is het nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
We zijn het in elk geval eens.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh.. peutertjes op stoeltjesEn verplicht knutselen bij de peuters?
Wat zielig...
![]()
en hooooooooooooooi CarO!Ik ben geslaagd voor mijn missie. En het kletst niet lekker in de Hema.
Uiteindelijk zijn het tóch spijkerbroeken geworden. Andere broeken staan echt als een vlag op een modderschuit op die lange dunne steltenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, klopt, echt ontspannend is het niet
Oh en wat heb je gekocht? Een stoere doch nette broek?
Nah!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We zijn het in elk geval eens.
En op hetzelfde moment ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |