Je hoeft alleen maar elk weekend (elke dag en elke wedstrijd verplicht online) te modden? Kan toch wel?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voor zover het er toe doet: ik heb er helaas te weinig tijd voor.
Oke, en nu?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Wegens één discussie?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Nee, ik heb het niet zo met religie/politiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat was al genoeg ja.Je stemt zeker ook CDA?
quote:
Ben jij de nieuwe adothehague?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Gabbylicious het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik mezelf genomineerd voor de moderator-positie binnen VBL (zie: Transfernieuws in het modteam #2: Met Eric als mod )
Ik ben trouwens helemaal geen betweter.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hierquote:
Dank je, ik reken op je vote.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
Iedereen mag van mij mod worden, behalve die Gabbylicious
Oh die gast uit WOS!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je ADO niet kent kun je zeker geen mod worden hier
Zie zn ava.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |