Busted.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag die kruisjes best vervangen voor Datmeenjeniet hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij meteen 410 keer uitleggen waarom hij een post geėdit heeft. Laat aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen over
Verstandige man, ben het helemaal met hem eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Denthemen zou ik trouwens serieus wel een goede keuze vinden
Als die andere dan maar geen jood is
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Pfff, komt net op Fok! kijken en nu al meebepalen ?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Foca het volgende:
[..]
Verstandige man, ben het helemaal met hem eens
Skitzofreniaaaaaaaquote:Op woensdag 2 september 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had beter de nick Schizo kunnen nemen.
En jij?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blawh lijkt mij de beste optie, maar ik weet eigenlijk niet of hij zelf wilt.... Verder zie ik TR het graag eens worden.
Nou, niet met die clubvoorkeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Daniane het volgende:
Daniane
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wie anders dan DAM? Ik kan me niemand voorstellen die er beter voor zou zijn.
Jij hebt er geen kijk op.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. DAM kan niet tegen kritiek.
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb voor : "Als het maar geen jood is" gekozen
Ik ga al weg hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Ik kan wel 3 cm toevoegen zodat jij ook nog gekozen kan worden?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen voorkeur (of afkeur) op basis van lengte in de poll zit.
Inderdaad. Stiekem ben jij ook Ajacied.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt het natuurlijk over neuzen he Ray.
That would be mequote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef SCH het volgende:
DIGGER, dat is toch die slanke jongen met dat enorm lekkere wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |